За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hamiltonf
Рейтинг: 3752 ВеселоСтрахотна аналитична статия на "Ройтерс"!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБscott
Рейтинг: 723 Неутралнове е източна европа, а измамите на дилъри и конструктори. дай пластмаса, дай батерии, пращай като за мерцедес от 50-те? ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ? ФАЛИТ И ШУТ У ГЪЗОТ!
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноРойтерс още ли си въобразява, че Полша, Чехия и Унгария са в "Източна Европа"?
hamiltonf
Рейтинг: 3752 ВеселоДо коментар [#3] от "anonymous":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБАналогов колхозник, що пак се излагаш!? Я кажи какви са разходите на час в автомобилната индустрия в Германия, и колко в Унгария, Чехия и Полша?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
faraon
Рейтинг: 1717 НеутралноСамоотказът на западна Европа от индустриално развитие води неизбежно до загуба на квалифициран персонал, до загуба на умения и навици, което не обещават светло бъдеще. Няма как само с туризъм, земеделие и информационни технологии, които преминаха своя пик на заетост, да се компенсират отстъпените позиции в индустрията.
scott
Рейтинг: 723 НеутралноДо коментар [#5] от "anonymous":
таякова понятие като централна европа - нема! Шлед ВСВ европа биде разделена на източен и западен блокове. Ройтерс намеква за бившата съвецка сфера на влияние. Гографията е неприложима тук.
Тангра
Рейтинг: 987 НеутралноПечатаха и раздаваха пари на калпак, никой нИ рИва.
Сега сметката трябва да бъде платена, и всеки иска да му бъде заплащано в "повече" шума. Едновременно с това и всеки иска да купува стоки по старите цени.
Е, няма как да стане.
Отделно, тормозиха автоиндустрията с нови правила, еко, меко.
Няма как да накараш 100% от хората да си купят електроКари.
Който упорито реже клона, на който седи, няма как после да се чуди, че е в състояние на свободно падане. Причина и следствие. Лошото е, че е като в казармата. Като един (политик) се осере, страдаме всички.
Лудост е икономика да бъде управлявана от активисти, неграмотници, маргинали и обикновени лумпени. Визирам всякакви гретенистки и либерални (социалистически) издънки. Законът за гравитацията ще бъде открит отново. Емпирично. Но не с ябълка, а с падане надолу с главата.
мики маус
Рейтинг: 2417 ВеселоДо коментар [#1] от "hamiltonf":
Страхотна статия, но ти едва ли си я разбрал.
Разбира ти свиня от кладенчова вода.
LudzaVrazvane
Рейтинг: 8 НеутралноГоворит Мацквабат 4 к, пак не са си назначили редактор!!!...оно у бЪлхарския език запетайки нЕма!!!
Lazarus
Рейтинг: 302 Неутралноhttps://www.reuters.com/business/autos-transportation/vw-labour-clash-spotlights-europes-car-factory-conundrum-2024-09-25/
Ройтерс дали са наясно, че някой иска заплащане за техните безплатни статии...
bat_plamen
Рейтинг: 3781 НеутралноЛогично ,защото в тази част на Европа цената е труда е много по- евтина
bat_plamen
Рейтинг: 3781 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "faraon":
Другаря Фараон , гледай си Раша.....!!!!!
LudzaVrazvane
Рейтинг: 8 НеутралноПрофил на hamiltonf СУПЕР
hamiltonf
Рейтинг: 3550
06:58, 01 окт 24
Весело
Страхотна аналитична статия на "Ройтерс"!//
=====================
Ще взема да се абонирам за "Ройтерс"---пу да му се не види, там абонамент няма!!!
hamiltonf
Рейтинг: 3752 ВеселоДо коментар [#5] от "anonymous":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБАналогов и бавноразвиващ колхозник, от 7 десетилетия тези държави са в т. нар. "Източен блок", понял?
hamiltonf
Рейтинг: 3752 ВеселоДо коментар [#9] от "мики маус":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБНай-необразоваият форумен прошляк-колхозник се изтропал!?😂😂😂
LudzaVrazvane
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "Lazarus":
//https://www.reuters.com/business/autos-transportation/vw-labour-clash-spotlights-europes-car-factory-conundrum-2024-09-25/
Ройтерс дали са наясно, че някой иска заплащане за техните безплатни статии...//
===================
Говорит Мацквабат 4 к са крадци като техния спонсор Мутрофанова!!!
mirohero
Рейтинг: 440 НеутралноИма огромна аналитична статия в Ройтерс, откъдето е преведен този абзац. Основните проблеми на Европа са, че ценово не може да се конкурира с китайците, защото: технологично са много по-добри, вертикалното им интегриране им дава трикратно предимство в себестойността на материали и компонентил. Всъщност, цената на труда не е основната причина, за сравнение даже и Тайланд са неконкурентни в момента и ОЕМ производители на субкомпоненти затварят и съкращават хора там вече няколко години - въпреки, че цената на труда им е неколкократно по-ниска от китайската.
Демек, всички заводи в Европа на автокомпании са неконкурентни, просто те започват затварянето от най-малко натоварените. Останалите ще последват до две години - също според шефовете на Фолксваген и Стелантис. Също е написано в Ройтерс и на още много места.
gogo2011
Рейтинг: 752 НеутралноДо коментар [#12] от "bat_plamen":
Не е само до цената на труда. А и в Китай заплатите вече не са ниски.
US Marines
Рейтинг: 897 ЛюбопитноДневник, можете ли да ни разтълкувате заглавието?
Semper Fideliszxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноДо коментар [#18] от "mirohero":
Това не важи ли само при електромобилите:
"Основните проблеми на Европа са, че ценово не може да се конкурира с китайците, защото: технологично са много по-добри, вертикалното им интегриране им дава трикратно предимство в себестойността на материали и компонентил"?
И не е ли основният проблем в случая административното решение на ниво ЕК да се забрани производството на ДВГ, имайки предвид че точно то даваше конкурентното предимство на Европа като локация?
US Marines
Рейтинг: 897 ЛюбопитноИ той не знае. Бургаски аналогов колхозник, мякащ на безобразен диалект. Semper Fidelis
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноДо коментар [#11] от "Lazarus":
Добър въпрос 👍
*****
НеутралноКоето тука с Реалиста многократно сме го обсъждали ..
Каквото казахме - това и стана!
*****
НеутралноЦенатана труда е не повече от 10% от финалната цена ..
Владо Николов
Рейтинг: 1150 НеутралноКризата от VW не е от вчера, или днес. Първият удар беше разследването на американците за фалшиви показания при техническия преглед. Преди доста години.
half truth
Рейтинг: 1006 НеутралноДо коментар [#20] от "Преференций с претенций":
Заглавието е от GharGPT.
mvx33545439
Рейтинг: 150 НеутралноИ тук ще се разбере до колко висшия свръхдобре платен мениджмънт има способността да вади компаниите от лайната. Ако успее - той и собствениците ще гребат амброзия с голямата лъжица. Ако не - чайна майна.
П.С.
Все още мача не е свирен, и "трите вида" китайски коли "много, хубави и добри" не значат автоматично че автосектора в европа е приключил. (нещо за което много си мечтае рустрол бригадата - всички да са като лайнатушката им)
starharpun
Рейтинг: 938 НеутралноПроблема на европейското автомобилостроене не нито Китай, нито цената на труда. Автомобилите започнаха да ги правят счетоводители, а не инженери. Ако преди 30-40 г двигателите бяха с ресурс от 1 млн км, то днес са с 200-250 х км. Целта всеки 3-4 г да купуваш нова кола девалвира качеството на автомобила. Еко изгъзиците пък тотално убиха качеството.
вярвам в добротоoua58686497
Рейтинг: 8 НеутралноИзточна Европа беше създадена да плати дълга на СССР към Америка заради помощта през ВСВ.
Като САЩ си запазиха минорен дял на влияние .
По божиите закони такива договори се сключват за 50 г.
Минаха и се възстанови равновесието .
Московията не създаде нищо градивно . Само си плащаше дълга .
Стигна до там че да не може и и забраниха да експлоатира Източна Европа .
Бубенце
Рейтинг: 600 ВеселоТолку инженери внесоха от югоизтока и пак не потръгва в тоя дойчланд, ръйш. Последната надежда е Грета Тумберг - CEO на VW.
42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72И още нещо може да помогне - спиране на Х, глоба на Мъск и стачка в сервизите на Тесла!
AModoMio
Рейтинг: 1108 НеутралноНякой може да ги уведоми. Прокопиев само се чуди откъде пари да падат, пък може и да го е закъсал. "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
*****
Неутрално"Фолксваген"въобще не е толкова зле, колкото си мили ростролбригадата!
Помня ги Грийнайса , Реалиста , Каратиста и прочее теслари - как от години беснеят, че европейските автопроизводители щели били да фалират абсолютно.
Руските тролове ПО ДЕЛАТА ги познаваме .. ама май само си мечтаят.
Иначе целият натиск за забрана на ДВГ, въвеждане на Евро-7 и т.н. нямаше как да не доведат до промяна на нагласите на производителите и консуматорите ..
mvx33545439
Рейтинг: 150 ВеселоДо коментар [#29] от "starharpun":
И това е вярно, но не е цялата картина. За съжаление няма как отношението себестойност/печалба да се променя в полза на собственика, ако овъринжинерваш колите. Всеки иска ръст - работниците на заплати - собственика на печалбата.
По времето на коли като 124 ката и преди това фокуса беше на майсторлъка, ама човек е устроен все да иска още и още. Просто човешка природа. И тука е момента за възраждане на билд ту ласт концепцията , като контрапункт примерно на масовия евтин внос от извън континента. Всичко това пречупено през призмата на национализма, направо ще избие рибата на пазара - чисто нови овъринжиниърнати коли етикирсни с "германско превъзходство" , като етикет "стара планина" Ще взема да го предложа това на мениджмънта на VW в отворено писмо :)
mvx33545439
Рейтинг: 150 ВеселоДо коментар [#33] от "sim4o":
Аз наблюдавам един "парадокс" във фейсбук групите обаче. Когато стане въпрос за плана на китай, за електрификация на автомобилния парк - сведен за изпълнение и изпълняващ се с удърни темпове, без отказ и стъпки назад - следват бурни аплодисменти в коментарите.
Същите хора обаче бурно критикуват концептуално същия план на ЕС , вадейки хиляди аргументи как това не може да стане. Същото е и по отношение на самите ел.коли. Когато се говори за европейски ел коли и Тесла - това са глупави коли за геЮвИ. Когато се говори за китайски внос - "мръсни ЕС чиновници забраняващи ни да караме евтините китайски ел коли".
Та въпроса ми към теб е - геЮвитИ по това, че карат европейски ел коли и тесла ли се познават, и истински мъжкари ли са каращите BYD?
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноДо коментар [#35] от "mvx33545439":
Добре го обобщи - наблюдаваме борба между европейския и китайския комунизъм (историята е показала че винаги печели по - големият комунизъм)
А къде в тази битка остава пазарът - не знам 🤷
venelingeologia
Рейтинг: 925 Неутрално"Зелена философия" и изпълнение на американски планове е равно на нулев ръст и деиндустриализация. Без домени пещи с въглища няма нова стомана, а електродъговите пещи стават само за преработка на метален скрап. Забравих: природен газ 4 пъти по скъп от САЩ и 6 пъти от този в РФ... За евтин газ се бяга ва Китай - там има руска тръба и изгодна работна сила.
*****
НеутралноТова, дето се радват на Китай - СА КОМУНИСТИ ..
Няма какви други да са..
Помниш ли, когато заради Истанбулската Конвенция , пекинските власти бесняха в Хонконг, против протестърите?
А дето ККП ограничиха правата на гражданите, уж заради ковид ..
Таа сган червена - се емна да ръси пекински опорки по форумите !
Теа нарочно се натискат да карат BYD , па мани един мой познат си купи и MG
Инак ПО ДЕЛАТА ги познаваме!
starharpun
Рейтинг: 938 ВеселоДо коментар [#35] от "mvx33545439":
вярвам в добротоСя, Китай ударно строи гъвкави в режима въглищни ТЕЦ-ове прави коли за тока от тези ТЕЦ. Така няма да внася тефт за да прави бензин за колите!!!
Европа иска електрокари с ток от слънцето, което няма как да стане. Защото ако неграмотността преглътна биодизела, късето гориш 100 л нафта за да произведеш 80 л биодизел и само цената расте... то при тока се задава освен космическа цена за домакинствата, но и режим на тока.
*****
НеутралноТова, дето се радват на Китай - СА КОМУНИСТИ ..
Няма какви други да са..
А съвременните леви държат на ЛГБТ (много често самите те са част от тая общност), държат на принципите на гретенизма , на MeToo social movement , на клетизма , подкрепят яко Китай , Black Lives Matter (BLM) , джендър идеологията , глобалния пакт за миграцията , Истанбулската и т.н ..
Ако човек е привърженик две неща , като Black Lives Matter (BLM) и Истанбулската - вероятността да е привърженик и на ЛГБТ и Китай - е над 90% ..
Вероятно такава особа, се движи и с китайски електромобил!
По ДЕЛАТА ГИ ПОЗНАВАМЕ!
mvx33545439
Рейтинг: 150 НеутралноДо коментар [#39] от "starharpun":
Което не отговаря на въпросите:
Във фейсбук групите
- Защо когато стане въпрос за ел кола от ЕС и САЩ - "ел колите са смотани по дефолт."
- Защо когато ЕС пречи на вноса на ел коли от китай - "мръсния ес ни пречи да караме евтини китайски коли"
Като ес бърка в концепциата за налагане на ел коли , на база грешка на енергийна обезпеченост, не би ли следвало да няма значение от къде идват колите тогава , а всички да са лайна по дефолт.
Аз имам едни "подозрения" за тея дето пробутват превъзходството на едната над другата енергийна концепция с какво са подковани идеологически.
*****
НеутралноМного ясно..
Комунисти!
А "едната .. другата енергийна концепция" си е една и съща технология ..
И "Тесла" и всички - вземат батерии от Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) https://www.catl.com/ и от "Панасоник" , тургат ги в стоманени рамки и ги закрепват под пода ..
Кво и е "различно" на енергийната концепция?
А ростролбригадата - всякакви Реалисти и прочее - отдавна квичат, че "Фолксваген" щели били одма да фалират ..
vоniaоtzadnik
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#35] от "mvx33545439":
В България и други страни от триетия свят е модерно да се плюе по Америка и Европа.
*****
НеутралноТака ще е с безумните Зелени политики!В Китай се произвежда евтин ток,евтини суровини.В Европа вече не се добиват въглища,вече не се произвежда стомана.Енергията е безумно скъпа.Това е.Който сам си го направи,друг не може да му го направи!
*****
НеутралноДо коментар [#35] от "mvx33545439":
Планът в Китай и ЕС далеч не е еднакъв.В Китай се откриват нови и нови електроцентрали на въглища например.В Китай енергията е евтина.Нови технологии се въвеждат с цел по-ниски разходи а не за охранване на Зелени Олигарси.В Китай имаш евтини суровини,евтина енергия.В Европа имаме високи цени на енергия и липса на собствено производство на суровини.Ьащоти Зелените го убиха.Това е самодеиндустиализация.
*****
НеутралноДо коментар [#35] от "mvx33545439":
И друго-в Китай ударно се изгражда аиндраструктира,тукашните Зелени блокират дори една магистрала в Кресна с години.
mvx33545439
Рейтинг: 150 НеутралноДо коментар [#45] от "wre501051215":
Тъй. И как това променя това, че "във фейсбук групите ел колите от ес и сащ са смятани за смотани, а когато стане дума за евтин внос от китай - "ако не беше злия ес , всички щяхме да караме евтини китайски електрички" Защо когато се сменят електричките от ес и сащ с китайски внос , автоматично тея неща дето си ги написал престават да са аргументи за тея дето ги говоят.
И моля не се прави на ударен и не се мъчи да изместваш фокуса от това което казвам, защото знам че прекрасно го разбираш, но не ти е угодно да го коментираш.
Fräulein Ursula
Рейтинг: 979 НеутралноСтатията напомня на времето в края на съветското автомобилостроене, когато Москвич загубиха "масовият пазар" и се хвърлиха да правят извращения като Москвич Святогор, Москвич Княз Владимир, Москвич Юрий Долгорукий , Москвич Иван Калита и прочее извращения.
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Хвърлянето на усилия в разработването на автомобили към "луксозния" сектор е признак на отчаяние
*****
НеутралноМного хубави въпроси!
Отговорът е простичък - никак!
Фейсбук-групите са тъпи комунисти - и този факт нищо и никак не може да го промени!
Редовно срещам такива червени левундери в страницата на Боян Рашев, Калоян Желев, Борис Петров ..
Никога не съм им мълчал , на фейсбук-групите на китаефилите и винаги съм ги оборвал с факти !
Предполагам - болшинството фейсбук-групи са платени от китайското посолство!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
*****
НеутралноМани ги ве ..
Дай с мене коментирай!
Фейсбук групите са платени от Китай!
Айде това да коментираме и да си го повтаряме още и още !
*****
НеутралноФейсбук групите светнаха, като елхи!
ПО ДЕЛАТА ГИ ПОЗНАВАМЕ .. поддържат Китай !
Те са платени те забравиха край свой роден, бащина си мила стряха
Забравиха род свой беден , гробът бащин , плачът майчин - и СЕ ПРОДАДОХА НА КИТАЙЦИТЕ !
Ей я ЦЯЛАТА ИСТИНА ЗА ФЕЙСБУК ГРУПИТЕ !
ekp351157130
Рейтинг: 1682 НеутралноПроблемът на ФВ са многото марки, общата база, която се използва от всички марки и така хората купуват Шкода и Сеат и прескачат Фолксваген. Ауди също се продава, но той пак дели част с ФВ, Шкода и Сеат, но има по-добър интериор. Премиумът е основно интериорът и за мощните двигатели. Шкода, дори с по-ниските си цени е по-рентабилна марка от ФВ, кояте е по-скъпа, но се произвежда в Германия. Профсюъзите ще довършат ФВ. 7% повишение на заплатите при спадащ оборот на концерна и инфлация в последните месеци, която се топи с бързи ходове и може да удари в дефлация, ако ЕЦБ не действа решително със сваляне на лихвите. Цените на енергийните източници са надолу. Петролът е толкова евтин, колкото беше и през 2019-та, но къде са доходите? Нагоре?
*****
НеутралноДо коментар [#47] от "mvx33545439":
Какво значение имат фейсбук групите.Не казвам нищо за тях,а за твърдението Ви,че в Китай и ЕС бил "един и същ плана".Не е Това казвам.
*****
Неутрално"Ламборгини" е най-печелившата марка на "Фолксваген"..
И това, че платформата е една - е огромно предимство, а не недостатък..
Напр. "Ламборгини Урус" е базиран на платформа MLB evo.. както и "Бентли Бентайга" например
Ей ги и другите модели:
MLB Evo B
Audi A4 (Typ 8W), 2016–2024
Audi A5 (Typ 8W6), 2016–2024
Audi Q5 (Typ 80A), 2017–2024
MLB Evo C/D
Audi Q7 (Typ 4M), 2015–present
Bentley Bentayga (Typ 4V), 2015–present
Audi A8 (Typ 4N), 2017–present
Audi A7 (Typ 4K8), 2017–present
Audi A6 (Typ 4K), 2018–present
Audi Q8 (Typ 4MN), 2018–present
Volkswagen Touareg (Typ CR), 2018–present
Audi Q8 e-tron (formerly Audi e-tron; Typ GE), 2018–present
Lamborghini Urus, 2018–present
Porsche Cayenne (third generation) (Type 9YA), 2018–present
И КАКВА е логиката, да не направиш от същото шаси и същият двигател "Ламборгини" или "Бентли", които да продадеш за 140 000 евро, а да се натискаш да правиш Audi A5 например?
Като пресите, формите, окачването, разходите за камерите и т.н. - са ти едни и същи?
Малко направиш по-лъскава тапицерия , извити пластмаски .. и дръпнеш едни 60 000 евро горница?
"Ламборгини" !
Заводът в Оснабрюк, за който са притесненията , произвежда трите модела – Porsche Boxster / Cayman и VW T-Roc Cabriolet ..
А иначе ФОЛКСВАГЕН ГРУП все още са си на печалба и всякакви активисти от рострол бригадата - Реалисти и прочее - има още да чакат фалит!
*****
НеутралноФейсбук групите са купени!
Те подкрепят Китай!
Същите са, както и рострол бригадата - всякаквите Реалисти и Каратисти!
Виж ги по-горе , как са се емнали, да ми бият минуси!
Трябва да не им се плашим, а да ги разобличаваме!
mvx33545439
Рейтинг: 150 НеутралноДо коментар [#54] от "wre501051215":
Значение имат за това че аргуметите ти за "нефелната" енергийната политика на ес се повтарят и там от хора , които първо плюят електричките произведени в ес и сащ, и после плюят как "ес не разрешава вноса на евтини китайски електрички" , като при второто "това от къде ще дойде тока за тея електрички" се забравя напълно. Тоест тия "аргументи" се изтъкват само във връзка с европейски и американски електрички. Може би китайските си идвата с "тока" а?
Прекрасно знам че разбираш за какво говоря та ти казвам пак - спри да се правиш на неразбрал.
*****
Неутралносветнаха, като елхи!
Фейсбук групите са напълно купени от Китай ..
Теа им плащат - по 4000 юана на месец!
Групите са платени , те забравиха край свой роден, бащина си мила стряха
Забравиха род свой беден , гробът бащин , плачът майчин - и СЕ ПРОДАДОХА НА КИТАЙЦИТЕ !
Ей я ЦЯЛАТА ИСТИНА ЗА ФЕЙСБУК ГРУПИТЕ !
Същата е и рострол бригадата - купена напълно - всякакви Реалисти, Куатрото и прочее сган - теа па чакат "Фолксваген" и БМВ да фалират !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
ekp351157130
Рейтинг: 1682 Неутралноинтересен факт е, че в Германия за първите 9 месеца потреблението на електричество е задоволено 56% от ВЕИ. Нуждата от ТЕЦ спада. Цената на тока на борсата там е по-ниска от тази на нашата и околните в района.
Илиян С
Рейтинг: 2616 НеутралноКъде пък Видяхте Луксозни Автомобили!
Не мисля че трактор с Лукзозен Етикет и Цена! Е Луксозна Кола!
Нещо като Царя е Гол!
ekp351157130
Рейтинг: 1682 НеутралноФалит не, но при положение, че тъкмо си обявил, че оборотът ти ще е по-малък от миналата година и идват просъюзите и искат 7% отгоре за заплати. Малко е ни в клин, ни в ръкав. А проблемит на ФВ са още по-дълбоки. ФВ не можаха да създадат сносна софтуерна платформа. Фирмата им, която се занимава със софтуера Cariad e пълна дупка. Немците софтуер трудно правят. Накрая ФВ се принуди да вкара 5млрд. долара във Ривиан, за да има достъп до софтуера на Ривиан. Не им трябват колите на Ривиан, защото хардуерът могат по-добре да си го правят. Сега, защот китайците и американците (Тесла) са успешни? Защото могат да пишат софтуер. 2020-та Келениус, шефа на МБ каза - "колите на бъдещето са смартфони на колела". Немските коли не са смартфони, те са Nokia 3210 на колела.
И да Ламборгини се продава по-добре, но Порше се продава по-зле. От премиум марка стана един Фолксваген. Тези, които са готови да плащат премиум все по-рядко посягат към Порше. Те искат технологии създадени в Цуфенхаузен, не във Волфсбург.
*****
НеутралноНямам голям поглед върхо софтуер, ама кое не става..
Да припомним ВСИЧКИ МОДЕЛИ на "Фолксваген груп" - през "Шкода" , "Купра" "Сеат" - та до "Бентли" и "Ламборгини" си имат нелош софтуер за двигателите ..
"Ауди" има софтуер за активно окачване , самите ФВ имат автоматично паркиране, драйв асистенти и т.н. и т.п.
Служебният ми "Фолксваген", който е нескъпо "Кеди" има софтуер за активна стабилизация, за старт-стоп, адаптивни фарове, климатикът му се управлява с процесор , имам асистенти за кормилото и упоравлението , чистачките тръгват и спират с процесор и не се занимавам, имам датчици и асистенти за паркиране - отделно имам енерги мениджмънт - генераторът не ми работи винаги, а софтуерът го спира и пуска ..
Имам софтуер за крушките, за гумите, управление на медиа-център с телефон, навигация, радио и блутут..
Отделно - софтуер за двигателя, катализаторите и за турбината ..
И то - не е някакъв върхов модел, а кола за фирма .
Кво му е на софтуерът?
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#7] от "scott":
Докога ще Ви образоваме, а лилавите?!
Не просто , че има понятие "Централна Европа", ами има и понятие географски център на Европа някъде си из Южна Украйна.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Geographical_midpoint_of_Europe
Сега, това че сте задръстени и мислите бинарно на Изток и Запад си е Ваш личен проблем.
Хубаво е да си отбележите някъде, че в Европа ( поне частично) се намира Казахстан, както и Азербайджан.
*****
НеутралноМи "Бентли" какво му е?
"Фолксваген" ги продава по милион за кола ...
Също и "Ламборгини", който има най-голяма рентабилност в рамките на "Фолксваген"?
Кое не им е луксозното?
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#60] от "ekp351157130":
Така, това при най-топлата зима от век насам.
Дай да изчакаме статистиката за потребление на ток в Германия за втората половина на годината и после да обсъждаме колко са "позеленели".
*****
НеутралноИнтересен факт е, че нищо от това не е вярно ..
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#55] от "sim4o":
Пич, не знам какви бригади бълнуваш - шефа на Фолксваген обяви, че се очаква да имат с 2 милиарда по-малко приходи тази година.
https://fortune.com/2024/09/28/volkswagen-forecasts-warning-weak-demand-china-economy-ev-rivals/
И нямат големи шансове при конкуренция с китайските EV на китайския пазар.
*****
Неутрално1. Рострол бригадите, споменати в дискусията?
Дето все чакат "Фолксваген" и БМВ да фалират?
По делата ги познаваме - отвори, запознай се с тяхното творчество!
2. "Фолксваген Груп" е много далече от фалит ..
Scania AB , например е с увеличени приходи , на "Бугати" колите им се продават над милион едната, "Ламборгини" е с една от най-високите рентабилности (отношение разходи/приходи) въобще в машиностроенето , за "Бентли"казахме - яко печалба, "Шкода"въобще не е зле, "Купра"и тя , MAN marine solutions - не се занимава вече само с корабни двигатели (където са много силни) , а и успешно навлиза в Енергетиката - решения за допълващите ВЕИ гъвкави балансиращи мощности, които да тръгват за минута ..
3. Много далече са от фалит ..
Ей го сайта на едно от техните поделения
MAN Energy Solutions
https://www.man-es.com/marine
4. "Скания" още преди 7-8 години представи действащ модел на електромобилен транспорт за тежки товари. Кое не им е добре със софтуера?
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#43] от "vоniaоtzadnik":
Вземи се измий ! И спирай с глупостите!!
*****
НеутралноЕй я "Сканиа", ей какви разработки имат ..
https://www.scania.com/
Ей им МАН Марине - газови турбини за отопление&електропроизводство
https://www.man-es.com/oil-gas/products/gas-turbines
Кое им е изостаналото?
"Фолксваген" са на върха на прогреса!
*****
НеутралноДо коментар [#57] от "mvx33545439":
Какво ме интересуват коментари на някакви си във Фейсбук?!Аз си казвам кое мнение,и коментирам Ваше.Ссбурканата Зелена Политика убива икономиката на ЕС,водейки до деиндустриализация.В Китай янм такова нещо.В резултат нашите Зелени в ЕС ще ни накарат да караме китайксик Клои накрая.Тсзте работят за Китай.Не някакви си форумци във Фейсбук.
*****
НеутралноДо коментар [#60] от "ekp351157130":
Викаш-хем тока евтин,хем потребителите плащат в пъти повече от преди броени години?!Дори в България цената на тока се субсидира.Хем субсидираме производителите на Зелен ток,Хам после дотираме потребителите,защото тоя ток излиза много скъп.
Levski Levov
Рейтинг: 221 НеутралноДори, всичко да е вярно, как си го описал какво значение има, след като ЕВРОПЕЕЦА не си да ва пазарите на никой! ФАКТ! Ама имало от Китай 2 пъти по евтини електрички.... нека си има -като им турнеш ВНОС-МИТОТО и нещата стават същите.
Как мислите че са нещата в момента?!? Западняка и дума не иска да чуе за евтини субсидирани китайки!
iazdakaja
Рейтинг: 985 НеутралноДо коментар [#62] от "ekp351157130":
Всъщност е обратното - Фолксваген иска да се де-софруер-изира като Ривиан, който има само 7 контролера за всички функции.
Фолксваген има същия проблем като другите стари авомобилостроители, а именно от десетилетия е дал свобода на хиляди доставчици и под-под-доставчици да разработват собствени възли със собствени функции, стандарти и архтектура - такова нещо не може да се вкара под обща софтуерна шапка дори от Господ-Бог-фон-Силикон-Вали. Пък и немците имат единствения значим световен ИТ концерн, който не е американски (САП) - явно не софтуерни компетенции са им проблемът.
iazdakaja
Рейтинг: 985 НеутралноДо коментар [#74] от "Levski Levov":
Точно - европейката политика напред-назад с ДВГ вкара потребителите в несигурност и те не щат да купуват ни ДВГ, ни електро. Това се съчета и с анти-ДВГ политиката на Китай, където евро-електро е слабо - и хоп, от двата стола на земята... (остана само надеждата братята американци да купуват)
Роси
Рейтинг: 5587 НеутралноА японците защо се изнесят от България, където заплатите са ниски и отиват в Румъния, където са по-високи. Значи не е само това причината.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#69] от "sim4o":
Ако ФВ бяха щатска компания до сега сигурно да са ги разделили на части за леки и товарни автомобили. Там възвращаемостта е над всичко.
*****
НеутралноИли ако бяха държавна фирма ..
А то повече от 1/3 от акциите са на Долна Саксония и на Емирство Катар
*****
НеутралноАко НЕ БЯХА държавна фирма, разбира се..
Те се управляват по т.нар VW-Gesetz
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Act
myn211205145
Рейтинг: 885 НеутралноПодкрепям.Точно по тая причина/съотношението цена-автопараметри/ си взех ШКОДА.На същата цена гледах сув опел мока с двигател 130к.Ми Октавията е с 1,5 турбобензин,150к.с. 250 нютон/метра въртящ момент.И е лумузина,за разлика от сувчето/с габарити на трабант,шегувам се/.Препоръчвам.
myn211205145
Рейтинг: 885 Неутрално[quote#74:"Levski Levov"][/quote]
Ти имаш ли идея въобще що се слага мито на продукт?Това е защита на вътрешното производство от вноса.Бая ти Костов като фин. министър в началото на 90-те,ако имаше гъши пастет да обмити дрогериите турски от капалъто,нямаше да се срине националния текстил.Анадънмо?Говедата червени обмитяваха западните автомобили,без да имаме собствено производство на такива.Тодор просташки,чий автомобилен поток местен защитаваше?Ловешкият массквич,може би?
С обмитяването се спасява местния бизнес.А това,че сте бедни чурки и ревете за Китай,живейте там за евтинийката.
myn211205145
Рейтинг: 885 НеутралноНе знам дали си спомняте ,но началото на 90-те гяурите бяха въвели мито на западните автомобили втора ръка.Грамотни прависти обясниха на алчните бюрократи,че ние не произвеждаме автомобили.Кютуците веднаха минаха на 20% ДДС.Като влязохме в ЕС толупите го смениха с екотакса,щото не може да има двойно ДДС.Сега не знам как кръстиха обира от втората употреба,но пак дерат народа си.
Взех чисто нова Октавия,ДДС е 8000лв.Да ви ева ПМ бугарска.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.