Разраства се конфликтът между работещите и мениджмънта във Volkswagen

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (127)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Весело

    "Мениджмънтът е съвсем сериозен в намеренията си. Това не е просто обичайното дрънкане на оръжие при преговорите за колективните договори", заяви тя. По думите ѝ ще бъдат засегнати всички заводи в Германия, заплатите ще бъдат намалени "

    Кво ви пука бе комунета? Важни са евроатлантическите ценности...най-вече задатлантическите. Какви заплати какви пет евро ... егати и мързеливите комунисти.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  2. 2 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Весело

    "Говорител на правителството каза, че Берлин е наясно с трудностите на Volkswagen и остава в тесен диалог с компанията и представителите на работниците. "Позицията на канцлера по този въпрос обаче е ясна, а именно, че възможните грешни управленски решения от миналото не трябва да са в ущърб на служителите. Сега целта е да се запазят и осигурят работни места", каза говорителят на редовен брифинг."

    Шолци, чии са тия грешни решения, бе Шолци?!? Колко в миналото...във времето на вривения газопровод и вдигнатите енергийни разходи ли или преди това?

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    "Компанията цели да постигне 6.5% възвръщаемост от продажбите през 2026 г."


    Значи, въобще не е толкова зле положението...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  4. 4 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#1] от "georgievb":

    чакай сега, нали побайтошово време беше най-добре? кво стана с бозата за шес стинки? що гоните комунистите?

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Разстроено

    От подобни брутални неумности
    за огромно съжаление без съмнение ще се възползват
    гнусните дигитални котайски комунета!!!

  6. 6 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    Главен виновник са псевдозелените политики на Германия (на първо място безпричинно затваряне на АЕЦи) които не се смекчиха дори след руската агресия, а беше и още е наложително

  7. 7 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#6] от "vht16370188":

    всъщност точно зелените политики са решението. като спреш да внасяш енергия ставаш независим и много печеливш.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  8. 8 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#7] от "karatista":

    В случая какво печелиш когато затваряш АЕЦи докато все още гориш вносни въглища и газ макар и вече повечето да е ВЕИ? Има значение и цената

  9. 9 Профил на Петър СУПЕР
    Петър
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    "произтичащи от по-бавния преход към електрическите коли" нито европейските производители ги правят правилно, нито европейските потребители ги желаят масово. Нормалено развитие при толкова грешни решения ... Като няма немски коли, ще има американски, японски, корейски, китайски и др.

  10. 10 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    Главен виновник са псевдозелените политики на Германия (на първо място безпричинно затваряне на АЕЦи) които не се смекчиха дори след руската агресия, а беше и още е наложително
    —цитат от коментар 6 на vht16370188


    Нищо подобно! Ако това беше вярно, нямаше само VW да повлече крак.

    В случая говорим не за германската индустрия, а конкретно за ЕДИН концерн, който от време оно си влачи проблемите заради държавното участие във фирмата. Проблемът на фирмата са синдикатите, които се опитват да се налагат на фирма, която работи в пазарни условия. Няма как да се не стигне до един критичен момент, в който фирмата ще трябва да се наложи над синдикатите! Въпрос на време!

  11. 11 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#8] от "vht16370188":

    то не става от днес за утре рязко да спреш вноса, това е абсурд.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  12. 12 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 540 Любопитно

    Санкциите работят?! 🤡

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂
  13. 13 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#7] от "karatista":В случая какво печелиш когато затваряш АЕЦи докато все още гориш вносни въглища и газ макар и вече повечето да е ВЕИ? Има значение и цената
    —цитат от коментар 8 на vht16370188


    Когато решиха да затварят АЕЦ-ите, Терораша още не беше започнала войната в Европа и нямаше проблеми. Проблемите дойдоха по-късно, когато Путлерчо Паследний спря газа. Затова се наложи да се пускат резервни мощности на въглища. Но този период отмина. Газ има, цените са ниски, няма проблеми с енергетиката вече и не е тема! Малоумните бавно схващат, но няма да е зле поне да не драскат из нета.

  14. 14 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#11] от "karatista":

    Тогава защо спряха много предсрочно АЕЦите докато внасят изкопаеми горива правещи значително по-скъп ток? Много се набълбукаха със субсидии за панели преди години когато бяха 10 пъти по-скъпи

  15. 15 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Главен виновник са псевдозелените политики на Германия (на първо място безпричинно затваряне на АЕЦи) които не се смекчиха дори след руската агресия, а беше и още е наложително
    —цитат от коментар 6 на vht16370188


    Ползваната ел. енергия за производството на автомобил има несъществена роля при ценообразуването на колата. Проблемите на VW основно са причинени от огромните производствени мощности, които не са натоварени достатъчно, за да бъдат ефективни, раздутия щат, но най-големия проблем са катастрофалните им продажби в Китай. Както казах в коментар под другата статия - ако не продаваш в Китай, си заминаваш. Проблемът за VW е, че в Китай 50% от продажбите са на електрически автомобили, а те не могат да ги произвеждат с печалба и имат отрицателен cash flow от тяхното производство. Този проблем се задълбочава от това, че китайските компании получават държавна помощ, а европейските производители пропускат тая благодат. Вариантът пред тях е да се научат да произвеждат електрически автомобили с печалба, така, както го прави Тесла.

  16. 16 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#1] от "georgievb":чакай сега, нали побайтошово време беше най-добре? кво стана с бозата за шес стинки? що гоните комунистите?
    —цитат от коментар 4 на karatista


    Ти на мен ли говориш? Къде съм казвал това за байтошово време?

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  17. 17 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    "Компанията цели да постигне 6.5% възвръщаемост от продажбите през 2026 г."

    Значи, въобще не е толкова зле положението...
    —цитат от коментар 3 на hamiltonf


    Не е, естествено. Просто трябва да се отърват от едни синдикати и нещата рязко ще потръгнат.

  18. 18 Профил на Kostadin Kolarov
    Kostadin Kolarov
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Поставете се на мястото на ръководителите на "Фолксваген" и споделете какво бихте направили в днешната ситуация.
    Ще запазите ли работни места за сметка на печалбата?

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#13] от "пРезидента!":

    Недей обиждай, малоумния си ти освен това затвориха 6 от реакторите след като Русия намали потоците газ за да вдига цената като отложиха само с 3 месеца затварянето на последните 3 които затвориха април 2023г

  21. 21 Профил на _cska1948_
    _cska1948_
    Рейтинг: 502 Неутрално





    Европейските коли са прекалено скъпи. А, вече не дават оправдана за това разлика.
    Европейските електрически коли са и по-скъпи, и по-некачествени.
    Тук вече мирише на катастрофа.


  22. 22 Профил на rumen_ss
    rumen_ss
    Рейтинг: 528 Неутрално

    "Мениджмънтът е съвсем сериозен в намеренията си. Това не е просто обичайното дрънкане на оръжие при преговорите за колективните договори", заяви тя. По думите ѝ ще бъдат засегнати всички заводи в Германия, заплатите ще бъдат намалени "Кво ви пука бе комунета? Важни са евроатлантическите ценности...най-вече задатлантическите. Какви заплати какви пет евро ... егати и мързеливите комунисти.
    —цитат от коментар 1 на georgievb


    Абе ватник, и 100 години да бягате срещу немците, пак не мож ги стигнете. Я кажи какви коли се правят в русийката? Упс, какви коли бе, ако имаше находища отнякъде да ги изкопават... Ама иначе санкциите помагат, а?

    http s://www.mediapool.bg/nai-golemiyat-ruski-lng-proekt-e-spryal-proizvodstvo-zaradi-sanktsiite-news364527.html

    Модерацийката е ПКП
  23. 23 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#14] от "vht16370188":

    но затова панелите станаха толкова евтини сега, за да можеш да правиш, каквото си искаш. иначе щеше да чакат още 20 години да поевтинеят толкова. за аеците, щото ги е страх нова Фукушима.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  24. 24 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Вечният проблем - тъкмо синдикатите наложат всички свои искания, тъкмо настъпи диктатура на пролетариата и предприятието вземе, че затвори.

  25. 25 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#13] от "пРезидента!":Недей обиждай, малоумния си ти освен това затвориха 6 от реакторите след като Русия намали потоците газ за да вдига цената като отложиха само с 3 месеца затварянето на последните 3 които затвориха април 2023г
    —цитат от коментар 20 на vht16370188


    И защо да не ги затварят, като имат достатъчно ВЕИ?!

    След като Терораша не намали, а СПРЯ газа за Европа, газ се намери от другаде, а въглищните централи работиха само за месеци. А УК вече елиминира напълно и въглищните централи.

    Светът се върти, рос-тролей насран. Никой няма да чака останалата в средновековието Терораша. Бензиностанцията с ракетите изгоря за постоянно!

  26. 26 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    "Съкращения с принуда" - ще ги гоните от портала с водни оръдия ли 😁😁

  27. 27 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    "Компанията цели да постигне 6.5% възвръщаемост от продажбите през 2026 г."

    Значи, въобще не е толкова зле положението...
    ------------------------------
    Напротив, положението им е катастрофално, доколкото тоя марджин е много нисък за компания, която трябва да обслужва задължения в размер на 180 млрд. долара. 6.5% е ОК, ако продаваш 14-15 млн. автомобила при задължения от 180 млрд. долара, но те продават 9.5 млн. Или спасяване от правителството с парите на данъкоплатците / и разрешение от Европейска комисия /, или фалит - това са им вариантите

  28. 28 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    "Компанията цели да постигне 6.5% възвръщаемост от продажбите през 2026 г."Значи, въобще не е толкова зле положението...------------------------------Напротив, положението им е катастрофално, доколкото тоя марджин е много нисък за компания, която трябва да обслужва задължения в размер на 180 млрд. долара. 6.5% е ОК, ако продаваш 14-15 млн. автомобила при задължения от 180 млрд. долара, но те продават 9.5 млн. Или спасяване от правителството с парите на данъкоплатците / и разрешение от Европейска комисия /, или фалит - това са им вариантите
    —цитат от коментар 27 на asroma1927


    Не рос-тролейчик, вариантите са да оптимизират процесите и да излязат на печалба.

    За което синдикатите ще трябва да отстъпят. И ще го направят, защото ако не отстъпят, да, може да се стигне и до фалит. Но няма.

  29. 29 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 821 Неутрално

    VW избраха да продължат да тровят хората вместо да направят EVs и сега ще си платят цената. Предишния CEO им показа пътя, не те го уволниха за благодарност и сега си сърбат попарата.

  30. 30 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    Любимата народна кола на Хитлер! Фюрерът щеше да изпрати целият мениджмънт на концерна в Освиенцим!

  31. 31 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#25] от "пРезидента!":

    "След като Терораша не намали, а СПРЯ газа за Европа, газ се намери от другаде, а въглищните централи работиха само за месеци."

    Зелен тролей насран и малоумен си ти, винаги ще оправдаеш глупостите на западна държава дори когато исторически Германия предпочиташе руски въглища и газ пред собствени АЕЦ. Въглищни централи там работят и сега, а тези които работиха за месеци зимата бяха само допълнителните. Както и да е то е повече от ясно, че няма как да се съгласим, а не искам и да пиша със зелен идиот който постоянно ме обижда само защото имам различно мнение и като казвам зелен идиот не значи, че и аз не съм зелен, а просто не прекомерно по идиотски и вреден начин

  32. 32 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    [quote#19:"пРезидента!"][/quote]

    Не, просто знам как работи този бизнес за разлика от теб

  33. 33 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#25] от "пРезидента!":

    "Бензиностанцията с ракетите изгоря за постоянно!"

    Не е изгоряла и то е благодарение на зелени идиоти като теб защото ако се помагаше адекватно на Украйна и временно за 1-2 години зеленията беше на заден план в полза на Украйна вече щеше да е свършило

  34. 34 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    [quote#19:"пРезидента!"]
    —цитат от коментар 32 на asroma1927
    Не, просто знам как работи този бизнес за разлика от теб[/quote]

    Знаеш 🖕 ми, рос-тролей.

    Ако китайският пазар беше толкова критичен и други фирми щяха да пострадат. Ама не са. Толкова знаеш 💡

  35. 35 Профил на _cska1948_
    _cska1948_
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#14] от "vht16370188":но затова панелите станаха толкова евтини сега, за да можеш да правиш, каквото си искаш. иначе щеше да чакат още 20 години да поевтинеят толкова.
    —цитат от коментар 23 на karatista


    Панелите станаха евтини, защото китайците ги направиха такива.
    Иначе, щеше да чакаш още 20 години да поевтинеят .
    и нямаше да дочакаш.

  36. 36 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#29] от "web_2.0_vs._dc":

    "VW избраха да продължат да тровят хората вместо да направят EVs и сега ще си платят цената"

    Дано осъзнаеш каква глупост си написал. ВАГ прави най-много електромобили от старите марки и е на първо място в Европа по продажби на ел., прави в пъти повече ел от Тойота която е в по-добро състояние

  37. 37 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    От зелени политици със зелени политики, емисионни данъци, опазване на климата и какви ли не още данъчни и бюрократични спънки, губи най-много индустрията.
    Тази коалиция в Берлин в момента, е най-слабото управление, което тази държава е имала след краха на Третия райх.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  38. 38 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#25] от "пРезидента!":"Бензиностанцията с ракетите изгоря за постоянно!"Не е изгоряла и то е благодарение на зелени идиоти като теб защото ако се помагаше адекватно на Украйна и временно за 1-2 години зеленията беше на заден план в полза на Украйна вече щеше да е свършило
    —цитат от коментар 33 на vht16370188


    Напротив! ИЗгоря за постоянно и се писа няколко пъти тук защо - след още 10 г никой вече няма да търси газ, а до тогава има нови дългосрочни договори. Гняспром просто изгоря за постоянно!!! Финито!

    Лукойл е на път. Както наскоро се писа, търсенето на петрол намалява с по-бързи темпове, отколкото се предполагаше именно заради електрическите коли. Аз това, че ще стане, съм го писал преди две години. Като изненадата идва именно от Китай, който е един от най-големите консуматори на петрол. След войната в Украйна, Терораша просто ще си загине тихичко, защото икономиката и се крепи само на фосилни горива. Всичко останало беше заличено покрай войната с Украйна.

  39. 39 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#37] от "Незнайко":

    Така е и то няма лошо в зелени политики, но да е по разумен и умерен начин (както примерно Испания не си затвори АЕЦите и не слагаше много панели както Германия когато бяха супер скъпи), а не както партии кръстени Зелени да им е цел номер 1 на съществуването

  40. 40 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    Панелите станаха евтини, защото китайците ги направиха такива.
    Иначе, щеше да чакаш още 20 години да поевтинеят .
    и нямаше да дочакаш.
    —цитат от коментар 35 на _cska1948_


    Панелите станаха евтини, рос-тролей, заради ИНВЕСТИЦИИТЕ ВЪВ ВЕИ !!!

    Именно това е идеята на залените програми - пренасочване на инвестиции в зеления сектор, защото точно тези пари водят до иновации, патенти и технологии, които свалят цените.

  41. 41 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#35] от "_cska1948_":

    а китайците ги направиха евтини, защото се появи голямо търсене, защото имаше субсидии.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  42. 42 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#39] от "vht16370188":

    Испания също ще затваря АЕЦ

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  43. 43 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#37] от "Незнайко":Така е и то няма лошо в зелени политики, но да е по разумен и умерен начин (както примерно Испания не си затвори АЕЦите и не слагаше много панели както Германия когато бяха супер скъпи), а не както партии кръстени Зелени да им е цел номер 1 на съществуването
    —цитат от коментар 39 на vht16370188


    Глупости!!!!

    Германия инвестира във ВЕИ и сега имат ВЕИ. И не, нямат проблеми с цените на електричеството!!! Вижда се по продажните цени на борсите за минали години, за което има инфо на корем в нета.

  44. 44 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#35] от "_cska1948_":а китайците ги направиха евтини, защото се появи голямо търсене, защото имаше субсидии.
    —цитат от коментар 41 на karatista


    👍👍👍

    Именно! Субсидии, резултат от зелените политики на Запада.

  45. 45 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#43] от "пРезидента!":

    "И не, нямат проблеми с цените на електричеството!!!"

    Не бе нямат само е едно от най-скъпите в света много по-скъпо отколкото във Франция и Испания които не може да се каже, че не са зелени и са с мръсен ток, а просто не са глупави

  46. 46 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Когато четем дoклада на Марио Драги.
    h ttps://www.dnevnik.bg/sviat/2024/09/09/4673209_mario_dragi_800_mlrd_evro_sa_neobhodimi_na_evropa_za/
    Цитирам за тъпанарите специално от статия на Дневник:
    "Докладът твърди, че в основата на икономическите проблеми на Европа е цената на енергията за индустрията, която в момента е принудена да плаща 158% повече за електроенергия, отколкото в САЩ, и 345% повече за природен газ."

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  47. 47 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    VW избраха да продължат да тровят хората вместо да направят EVs и сега ще си платят цената. Предишния CEO им показа пътя, не те го уволниха за благодарност и сега си сърбат попарата.
    —цитат от коментар 29 на web_2.0_vs._dc


    Именно. Херберт Дийс първи от ръководителите на европеските производители разбра накъде ще задуха вятъра, предлагаше пътна карта с реформи, но беше уволнен, като иронията в случая е, че това стана и със съдействието на синдикатите.

  48. 48 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#42] от "karatista":

    "Испания също ще затваря АЕЦ"

    Много след Германия когато условията са съвсем други. Къде го прочете и предсрочно ли защото ако не е много предсрочно то това значи, че изобщо не затваря по начина на Германия?

  49. 49 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#6] от "vht16370188":всъщност точно зелените политики са решението. като спреш да внасяш енергия ставаш независим и много печеливш.
    —цитат от коментар 7 на karatista


    Ако беше толкова просто, отдавна енергоемките производства щяха да са минали на АЕЦ...

  50. 50 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#48] от "vht16370188":

    2027 затварят АЕЦ. гугъла ли не ти работи?

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  51. 51 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2247 Любопитно

    До коментар [#14] от "vht16370188":

    По технически причини!
    2/3 от наличните АЕЦ се оказаха с проблеми в реакторната част/пукнатини по реакторни блокове/, необходимост от смяна на типа гориво, спешна нужда от отлагани ремонти...
    Оказа се по - лесно и по-евтино да минат на ВЕИ и да правят бартер с Полша и Франция, отколкото да ремонтират стари реакторни блокове и автоматика...
    Да не забравяме и зелените политики, а също и социалната роля за подкрепа на работещите в мините.....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  52. 52 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    [quote#34:"пРезидента!"][/quote]

    Разбира се, че и други компании глътнаха вода в Китай - Стелантис, Форд, Дженерал Мотърс. Това не се случва с Мерцедес и БМВ, защото те предлагат друг продукт и таргет групата им не е масовия клиент

  53. 53 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#43] от "пРезидента!":"И не, нямат проблеми с цените на електричеството!!!"Не бе нямат само е едно от най-скъпите в света много по-скъпо отколкото във Франция и Испания които не може да се каже, че не са зелени и са с мръсен ток, а просто не са глупави
    —цитат от коментар 45 на vht16370188


    Кретен насран - цените са в нета. Вместо да шляпаш глупости, просто ги погледни.

    www.entega.de/ratgeber/strom/strompreis/strompreis-entwicklung/

    Покрай спреният руски газ имаше проблеми, които междувременно са елиминирани напълно.

  54. 54 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    До коментар [#29] от "web_2.0_vs._dc":"VW избраха да продължат да тровят хората вместо да направят EVs и сега ще си платят цената"Дано осъзнаеш каква глупост си написал. ВАГ прави най-много електромобили от старите марки и е на първо място в Европа по продажби на ел., прави в пъти повече ел от Тойота която е в по-добро състояние
    —цитат от коментар 36 на vht16370188


    Не е написал глупост. VW действително произвеждат, респективно продават сериозно количество EV, но губят пари при производството им и покриват дупката с кросово субсидиране от приходите при продажба на автомобили с ДВГ.

  55. 55 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#53] от "пРезидента!":

    Боклук шибан, знам, че сега са по-ниски от когато Русия започна енергийната война и едновременно с това тогава Германия си спря последните 6 реактора, но това което написах си остава вярно и не го отменя

  56. 56 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1825 Весело

    Европа и Германия могат и без автомобилостроене. Ще се живее в по- чиста среда, хората ще карат велосипеди, ще яздят, ще вървят пеша. Малко повечко спорт не е зле.

  57. 57 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#54] от "asroma1927":

    Ти прочете ли какво е написал изобщо? "VW избраха да продължат да тровят хората вместо да направят EVs" което не е вярно просто защото ФВ прави повече от всички други стари марки коли

  58. 58 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    [quote#34:"пРезидента!"]
    —цитат от коментар 52 на asroma1927
    Разбира се, че и други компании глътнаха вода в Китай - Стелантис, Форд, Дженерал Мотърс. Това не се случва с Мерцедес и БМВ, защото те предлагат друг продукт и таргет групата им не е масовия клиент[/quote]

    Така е, няма спор. Няма европейски производител с пазар в Китай, който да не пострада от държавните субсидии на ККП. Но закъса само VW 😊

    докато синдикатите дават посока на фирмата, ще имат проблеми. VW няма да прокопса, ако не се отърси от тях. Няма как, някой отвън да ти налага заплати и кого да уволняваш и кого не. Пазарната икономика не работи така.

  59. 59 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#53] от "пРезидента!":Боклук шибан, знам, че сега са по-ниски от когато Русия започна енергийната война и едновременно с това тогава Германия си спря последните 6 реактора, но това което написах си остава вярно и не го отменя
    —цитат от коментар 55 на vht16370188


    Като знаеш, че няма проблеми с цените на тока, какво ми драскаш, ве кретен?!

    Германия преминава към ВЕИ и НЯМА ПРОБЛЕМИ С ТОВА. ТОЧКА!

  60. 60 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#53] от "пРезидента!":Боклук шибан, знам, че сега са по-ниски от когато Русия започна енергийната война и едновременно с това тогава Германия си спря последните 6 реактора, но това което написах си остава вярно и не го отменя
    —цитат от коментар 55 на vht16370188


    Да ти се и у посрания въглищно-радиационен трол де*а! Въглища това АЕЦ онова, ама то таковата ... нямало проблеми с цените в Германия. Идиот!

  61. 61 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Началото на края на Фолксваген!

  62. 62 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#59] от "пРезидента!":

    "Като знаеш, че няма проблеми с цените на тока, какво ми драскаш, ве кретен?!"

    Изроде не съм казал, че няма проблем с цената на тока, а че е по-ниска от пика, но си е една от най-високите в света и много по-висока от Испания и Франция

  63. 63 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    [quote#58:"пРезидента!"][/quote]

    Ето ти малко статистика за Китай за 2023г.

    Volkswagen - 43.4% от общите продажби, следвана от Audi с 38,1%, BMW с 36,1%, Tesla с 33,9%, Mercedes с 32,4%, Honda с 31,5% и др.

    Сега по-ясна ли е значимостта на този пазар? А от тези компании, които съм посочил само Тесла произвежда електрически автомобили с достатъчно съществен марджин печалба. Останалите губят при производството им.

  64. 64 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#59] от "пРезидента!":"Като знаеш, че няма проблеми с цените на тока, какво ми драскаш, ве кретен?!"Изроде не съм казал, че няма проблем с цената на тока, а че е по-ниска от пика, но си е една от най-високите в света и много по-висока от Испания и Франция
    —цитат от коментар 62 на vht16370188


    Кретен, цените в немско са си такива от време оно! И икономиката си им работи така от време оно.

    И това няма никаква връзка с темата за VW!

    Аман от идиоти и антизеленистки, насрани тролей!

  65. 65 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#60] от "пРезидента!":

    А защо си такъв простак лъжлив кажи? Много обиждаш хората, кой те научи?

  66. 66 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    Аналоговите форумни русороби да не се занимават с компании, недостижими за руската индженерна мисъл, а да четат какво става след поредното двупроцентово увеличение на основният лх %:

    ""Но дори и приближените до руския президент Владимир Путин бизнесмени започнаха да се притесняват от случващото се. Ръководителят на държавната корпорация"Ростех" Сергей Чемезов коментира пред руски медии, че високата лихва заплашва с фалити индустрията в страната, защото повишава цена на привлечения капитал, посочва Newsweek.
    "Никоя дейност няма доходност от 22%, освен може би търговията с наркотици. Но дори и продажбата на оръжия не генерират такива печалби", казва Чемезов и допълва, че при това положение е неизгодно за компаниите да търсят заеми и вероятно ще се стигне до фалити.
    Според директорът на "Ростех" компании като неговата - развиваща високотехнологични продукти, са сред най-засегнатите, защото предварителните плащания от клиентите покриват към 30-40% от стойността на продукцията, а останалите са от заеми. Сега високите лихви "изяждат" маржовете на печалбата."

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  67. 67 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#60] от "пРезидента!":А защо си такъв простак лъжлив кажи? Много обиждаш хората, кой те научи?
    —цитат от коментар 65 на vht16370188


    Не обиждам хората, а посраните тролеи!

    Седнал задникът да обяснява, как Германия се била провалила в зелената си политика, а не вземе да погледне историята на цените. Германия преминава към ВЕИ абсолютно безпроблемно! А кризата с газа беше предизвикана от терорашисткият, посран клоун и вече е не е тема.

  68. 68 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#64] от "пРезидента!":

    "Аман от идиоти и антизеленистки, насрани тролей!"

    Не съм антизеленист просто имам други предпочитания за зелена политика. Специално за глобалното затопляне дори по-скоро ти си антизеленист защото аеците нямат много емисии за разлика от въглищата и газа

  69. 69 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    " възможните грешни управленски решения от миналото не трябва да са в ущърб на служителите. Сега целта е да се запазят и осигурят работни места"
    Все някой трябва да плати за грешните решения. Няма как служителите да не понесат част от грешките.

  70. 70 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    До коментар [#63] от "asrom
    a1927":

    Може ли да си толкова прост, да поставяш различни собственици с различните им марки?! Ауди на кого е собственост, бе, аналогов рострол?!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  71. 71 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#67] от "пРезидента!":

    "Не обиждам хората, а посраните тролеи!"

    И какво инакомислещите не са хора ли бе боклучец? Който не е съгласен е посран тролей и не е човек и за това трябва да псуваш баш като посран тролей нечовек

  72. 72 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#64] от "пРезидента!":"Аман от идиоти и антизеленистки, насрани тролей!"Не съм антизеленист просто имам други предпочитания за зелена политика. Специално за глобалното затопляне дори по-скоро ти си антизеленист защото аеците нямат много емисии за разлика от въглищата и газа
    —цитат от коментар 68 на vht16370188


    Не се измъквай, тролей! Още по-малки вреди нанасят ВЕИ-тата. И хич не е случайно, че дори китайците са се насочили към соларни централи и смятат да строят огромни мощности.

  73. 73 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2549 Неутрално

    Моята реакция е по снимката с Даниела Кавало, дъщеря на италиански имигрант от първите дошли във Волфсбург. Тя е родена там и се издига до Председател на Съвета на Фолксваген. Като член на съвета получава 170 хиляди евро годишно (увеличение със 70 хиляди от 2022) плюс 187 500 евро за работа в отделните комисии.
    Нейното мото било борба с расизма и ксенофобията.

    И не се тревожете за останалите в ръководството
    annualreport2023.volkswagen-group.com/corporate-governance/remuneration-report/supervisory-board-remuneration.html

  74. 74 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    И какво инакомислещите не са хора ли бе боклучец?
    —цитат от коментар 71 на vht16370188


    Инакомислещите мислят инак, не манипулират, като посраните тролеи!

    Затова инакомислещите заслужават уважение, тролеите - НЕ!

  75. 75 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#68] от "vht16370188":

    никой няма против АЕЦ, но са прекалено скъпи новите, а старите опасни. кво викаш за ядрените отпадъци? да ги носим у вас да ги складираме за 100000 години, че май никой друг не ги иска?

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  76. 76 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Те могат тренсфер се в друга зона ЕУ каде могат да роботет също в аутоиндустри на волксваген компани !

    United in diversity
  77. 77 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2656 Весело

    До коментар [#40] от "пРезидента!":

    "Панелите станаха евтини, рос-тролей, заради ИНВЕСТИЦИИТЕ ВЪВ ВЕИ !!!"

    Китайските субсидии ли са инвестициите или европейските субсидии са инвестиции? Или такса обществена (без)огноворност, брулеща потребителя, наля печалби в зелено?

    "Именно това е идеята на залените програми - пренасочване на инвестиции в зеления сектор, защото точно тези пари водят до иновации, патенти и технологии, които свалят цените."

    От таз "велика" идея, електроенергията поскъпна два пъти, номинално, от 10 евро цента на 22 евро цента. Да си навреш това сваляне на цените иновативно из-отзаде!
    h ttps://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Electricity_price_statistics#Electricity_prices_for_non-household_consumers
    И по-големият проблем не е толкова в поскъпването, а в нямате на ел. енергия в необходимото време - нема как да работи доменна пещ за стомана или електролитна вана за мед или алуминий по гайдата на слънчасал или вятърничав ток.

  78. 78 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#75] от "karatista":

    "никой няма против АЕЦ, но са прекалено скъпи новите, а старите опасни"

    За новите съм съгласен поне в накои случаи, но на старите какво им е толкова опасното? Знаеш ли колко много пъти повече хора са умрели от замърсяване от ТЕЦове и инциденти в мини отколкото от АЕЦ?

  79. 79 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    До коментар [#27] от "asroma1927":

    А, бе, как може да лъжеш за всичко, дълговете са 166 млрд., и продлжават да падат:
    https://www.statista.com/statistics/1235574/most-indebted-companies/ #:~:text=As of February 2023, the Japanese car manufacturer,billion U.S. dollars, with Volkswagen following in third.

    Как може всички русороби да сте толкова прости, толкова тъпи и толкова лъжливи?! Цял живот ли са тези явления?!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  80. 80 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    [quote#58:"пРезидента!"]
    —цитат от коментар 63 на asroma1927
    Ето ти малко статистика за Китай за 2023г. Volkswagen - 43.4% от общите продажби, следвана от Audi с 38,1%, BMW с 36,1%, Tesla с 33,9%, Mercedes с 32,4%, Honda с 31,5% и др.Сега по-ясна ли е значимостта на този пазар? А от тези компании, които съм посочил само Тесла произвежда електрически автомобили с достатъчно съществен марджин печалба. Останалите губят при производството им. [/quote]

    Наясно съм! И точно затова писах в една друга тема, че в комуно-сатрапии не бива да се инвестира прекалено много и не бива да се разчита на тях.

    В последните години най-много пострадаха западните компании, инвестирали в Терораша, а сега повлякоха крак и тези, инвестирали в Китай. На сатрапски режими не може да се разчита, а инвестициите там са си чист хазарт, поради силно непредвидимата среда. И както знаем, от хазарт в крайна сметка може само да загуби.

    VW е особено уязвима в случая, защото заради синдикатите няма гъвкавост и не може да реагира бързо. Целият проблем в момента идва от инертността на концерна.

  81. 81 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Ауди на кого е собственост, бе, аналогов рострол?!
    -----------
    На VW. Но е отделен бранд и има отделно значение в какъв мащаб са продажбите им, доколкото те са на пазара на БМВ и Мерцедес. Това, което не разбирам е защо хора, които откровено са крайно некомпетенти по конкретна тема задължително държат да покажат и ниската си култура заедно с некомпетентността, започвайки да хвърлят епитети наляво и надясно? Комплекси за малоценност, някакъв вид защитна реакция от рода на "твърдя, че не съм прост" или нещо друго?

  82. 82 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Весело

    До коментар [#78] от "vht16370188":

    дай адрес за ядрените отпадъци и не увъртай. пращам с Еконт 😂

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  83. 83 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Неутрално

    До коментар [#72] от "пРезидента!":

    Не си губи времето с бавноразвиващи трибуквени осемцифреници!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  84. 84 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    До коментар [#63] от "asroma1927":

    Альоо, бавноразвиващият - Ауди на кого е собственост?!🤣🤣🤣

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  85. 85 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#82] от "karatista":

    "дай адрес за ядрените отпадъци и не увъртай. пращам с Еконт "

    Ако върви със собственост върху АЕЦ съм съгласен защото обикновено собственика се занимава :D

  86. 86 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    Не оплаквайте германците, много са добре и ще стават още по-добре. Имат прекрасни ръководители, които знаят какво правят. А и в Брюксел всичко е на шест - там всички гласуват като един.
    Пълно единомислие, пълно единодействие, различия няма.

  87. 87 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    От таз "велика" идея, електроенергията поскъпна два пъти
    —цитат от коментар 77 на wanderer


    Още един посран тролей! Ти му показваш графики на цените по години, да види ленинският идиот, че цените са си същите, насраният продължава да пелтечи за поскъпване на електроенергията. Такива мож ги оправи само с лопатата по чугунената кратуна!

    Коя електроенергия поскъпна, ве кретен? В Германия си е същата цената от години. А в България цените са 25 стинки от незапомнени времена. Какво е поскъпнало ве?!

  88. 88 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    До коментар [#82] от "karatista":

    То е като да ти предложа да дишаш от комина на ТЕЦ щом предпочиташ ТЕЦ пред стар АЕЦ..

  89. 89 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    Ауди на кого е собственост, бе, аналогов рострол?!-----------На VW. Но е отделен бранд и има отделно значение ... Това, което не разбирам е защо хора, които откровено са крайно некомпетенти по конкретна тема задължително държат да ...
    —цитат от коментар 81 на asroma1927


    🤡🤣🤣

  90. 90 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2656 Весело

    До коментар [#10] от "пРезидента!":

    "В случая говорим не за германската индустрия, а конкретно за ЕДИН концерн, който от време оно си влачи проблемите заради държавното участие във фирмата. "

    А Опел без държавно участие "глътна вода" още преди осем години. Великата шветска компания Волво от частна шведска стана китайско държавна и ... ще произвежда ДВГ, що трябва да се връщат зългове от зеленото електрифициране.
    Частната Рено мина на японски субсидии от Нисан.
    Да не говорим за американските субсидии във Форд, Тесла и Дженерал Мотърс.

    Да таковам свободния пазар на комунистически субсидии, санкции и мита!
    Паднали продажбите на електрокарите, защото държавата не субсидирала "умния" консуматор! А "умния" консуматор като не може да сметне заряда, на сред път идва репатрак да го извлече до най-близкия сервиз за зареждане и най-вече обслужване, комплексно обслужване и на това, което работи.

  91. 91 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    А Опел без държавно участие "глътна вода" още преди осем години.
    —цитат от коментар 90 на wanderer


    Функционална неграмотност знаеш ли какво е?

  92. 92 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Как може всички русороби да сте толкова прости, толкова тъпи и толкова лъжливи?! Цял живот ли са тези явления?
    -------------------------------------------
    И statista ще е източник на информация, а няма да са финансовите отчети на тримесечия на самата компания, която е публична и дължи подобна информация на акционерите си? Апропо, даже съм подценил задълженията им - сега погледнах последния им отчет - 215.44 млрд. долара.

    Интересно, какво работиш? Макдоналдс? Или фармацевт в аптека?

  93. 93 Профил на W!MTojO8
    W!MTojO8
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нали имаше недостиг на работна ръка за техните заводи, заради този недостиг поканиха полвин Африка. И сега ще съкръщаваме.

  94. 94 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    Как може всички русороби да сте толкова прости, толкова тъпи и толкова лъжливи?! Цял живот ли са тези явления?
    —цитат от коментар 92 на asroma1927


    Човекът ти зададе въпрос, на който не отговори!

  95. 95 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2656 Весело

    До коментар [#87] от "пРезидента!":

    "Ти му показваш графики на цените по години"

    Аз какво ти показвам бе, умник!? Чиста евро-атланстка статистика, от най-правоверната. Дори твърдят за началото на 2024 г., че "Increases were reported only in Portugal (20.4%), Germany (6.2%) and Lithuania (1.2%), while Latvia and Malta reported negligible price changes. In the rest 22 Member States, electricity prices for non-household consumers recorded decreases. The highest price drops were reported in France (-32.3%) and Slovakia (-29.9%)."
    Имаш ядрен ток (и пълни реки), има и поевтеняване.

  96. 96 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#90] от "wanderer":

    те точно временните субсидии свалиха цените на панелите.

    иначе е любопитно, че точно немските индустриалци доведоха навремето нацистите на власт и сега пак натам вървят Фолксваген

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  97. 97 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2849 Неутрално

    До коментар [#87] от "пРезидента!":"Ти му показваш графики на цените по години"Аз какво ти показвам бе, умник!? Чиста евро-атланстка статистика, от най-правоверната. Дори твърдят за началото на 2024 г., че "Increases were reported only in Portugal (20.4%), Germany (6.2%) and Lithuania (1.2%), while Latvia and Malta reported negligible price changes. In the rest 22 Member States, electricity prices for non-household consumers recorded decreases. The highest price drops were reported in France (-32.3%) and Slovakia (-29.9%)."Имаш ядрен ток (и пълни реки), има и поевтеняване.
    —цитат от коментар 95 на wanderer


    Изроде, за поскъпване се говори, когато поскъпването превишава номиналната инфлация. И когато се говори за поскъпване на база технологии (АЕЦ, ВЕИ ... ) не се гледа по месеци, гледа се по години! Имаш мозък на комунистическа амеба! Ето ти я графиката за Германия по години:

    www.entega.de/ratgeber/strom/strompreis/strompreis-entwicklung/

    Къде е поскъпването, торлей посран?!

  98. 98 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2656 Весело

    До коментар [#53] от "пРезидента!":

    www.entega.de/ratgeber/strom/strompreis/strompreis-entwicklung/
    До коментар [#87] от "пРезидента!":

    Това ли си ми цитирал - цената при потребление до 4 квч годишно?
    "Цените на електроенергията в Дания и Германия са сред най-високите в Европа. Причина за това са, наред с другото, високите такси и данъци , които са част от цените на електроенергията. Нарастващите мрежови такси в Германия също представляват една четвърт от цената на електроенергията - което е много в сравнение с други европейски страни."

    Баш ветровите паркове най-скъпи.

  99. 99 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    До коментар [#92] от "asroma1927":


    Ясен си, бе, аналогов Лъжец! Та, я кажи Кой притежава Ауди?! Ще ти подскажа - същият, който притежава и Ламбо!😂

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  100. 100 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 243 Неутрално

    Когато четем дoклада на Марио Драги.h ttps://www.dnevnik.bg/sviat/2024/09/09/4673209_mario_dragi_800_mlrd_evro_sa_neobhodimi_na_evropa_za/Цитирам за тъпанарите специално от статия на Дневник:"Докладът твърди, че в основата на икономическите проблеми на Европа е цената на енергията за индустрията, която в момента е принудена да плаща 158% повече за електроенергия, отколкото в САЩ, и 345% повече за природен газ."
    —цитат от коментар 46 на georgievb


    Хубаво, ама пРезидента!, явно точно тоя доклад не го е чел.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #