Две от най-големите рекламни агенции в света обявиха сливане

Две от най-големите рекламни агенции в света - "Омником" и "Интерпъблик", обявиха, че ще се слеят, създавайки нов световен лидер на рекламния пазар.
"Омником" и "Интерпъблик" са част от т. нар. "Голяма четворка" в рекламата заедно с WPP и "Пъбликс".
Сделката, която се очаква да приключи в края на 2025 г., предвижда да бъде платена в акции на "Омником", така че акционерите на компанията ще притежават 60.6% от обединената компания, а тези на "Интерпъблик" - 39.4%. Тя ще носи името "Омником".
В съобщение на "Интерпъллик". се казва, че новата компания ще притежава "най-големия набор от маркетингови таланти и най-широките и най-иновативни продукти и услуги, подкрепени от най-модерната платформа за продажби и маркетинг в индустрията".