За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
user_name
Рейтинг: 717 НеутралноЧе то и у нас е пълно с изпънати тоталки.
Fräulein Ursula
Рейтинг: 1094 НеутралноСрамота е, че руснаците използват демократичните европейски пристанища в Антверпен (Белгия), Бремерхафен (Германия), Клайпеда (Литва) и Ротердам (Нидерландия), за да продават на активното гражданско общество американски автомобили
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Yotce
Рейтинг: 1571 НеутралноАко е незаконно да се внесе като скрап, защото вероятно това е правено, да си стегнат митниците балтийските пудели, вместо само да джафкат.
Ако някой е правил козметичен ремонт и колата е опасна за каране, да стегнат тези, които са я регистрирали - едва ли е незаконно да вземеш кола от боклука и да в възстановиш, стига да не е опасна за водача и останалите участници на пътя.
мики маус
Рейтинг: 2551 НеутралноХаха
Нашите моргаджии ще изпищят както пищеше Алибегов!
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#2] от "Günther":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Нормално, никой не иска Лади и китайски Москвичи. 😁
Грую
Рейтинг: 741 НеутралноКато гледам колко коли "нов внос от САЩ" се търкалят по улиците ни...
А после пискат за максималната скорост.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 3423 ВеселоИ к'о и е лЬошо на Ладата. Перфектна от създаването 'Й:
https://www.pinterest.com/pin/443323157050279463/ THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
apple.ka
Рейтинг: 1228 НеутралноМинават технотест у нас, основни заради светлините.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."Ако са представили годна кола с деруга по покрива като скрап за да няма мито е отделна тема.
Destino
Рейтинг: 96 НеутралноВ Латвия има един майстор, Артур Тусик, има и канал в тубата, от коли 100% тотал щета, ги прави да изглеждат като нови.
И, ако тази кола попадне в катастрофа отново, даже при 50км/ч, хората вътре ще са на къйма.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоДо коментар [#5] от "Petleshev":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБПриятеля на дъщеря ми, от сериозно семейство от Лондон, със спортни коли, спортен фотограф на коли на звезди, е луд по Ладите - когато дойде тук за първи път, само като мерне някоя и изпадаше във възторг. Искаше да си купува някоя Нива, и на собствен ход да я кара до Лондон, обяснявам му, че няма климатик, ел. стъкла, скоростите влизат трудно, но не, мерака още му стои. Луда работа...
Destino
Рейтинг: 96 НеутралноДо 10
Е, концепцията на Лада Нива не е била лоша за 75-80-та година, когато са почнали да я разработват.
Но, след това не успяват да доразвият колата.
Нямат добър маркетинг, нямат добри дизелови и бензинови двигатели, нямат добри скоростни кутии, и т.н.
Същото и с УАЗ-ката, 50 години на конвейера.
samoedin
Рейтинг: 3079 ВеселоНашта мила прокуратура кво праи ?
realguru
Рейтинг: 1481 НеутралноЗа европейски коли може, за американски не може :)
Че те по тая логика половината коли в България трябва да ги спрат от движение. :)
tos_buratino
Рейтинг: 88 НеутралноА Тръмп се оплаква, че ЕС налагал мита на американските коли! Пак лъже!
the_librarian
Рейтинг: 1571 НеутралноХубаво е преди да пишеш, да вземеш пък да се поинтересваш, да почетеш и тогава да даваш акъл!
Не, не е забранено/незаконно да се внася скрап. И върху отпадъка не се начислява ДДС (за мито не знам, но вероятно и това). Забранено е обаче внесения скрап да се продава като продукт за употреба, в случая автомобили. В САЩ (а и в Европа, включително и в България) такива коли ги дерегистрират и там такъв автомобил не можеш повторно да го пуснеш в движение, освен ако не премине някакъв аналог на нашия технотест. Когато обаче този автоскрап пристигне в местните "автокъщи", нашите (очевидно и други европейски) автоджамбази "изчукват прдници и оправят задници", след което (очевидно с фалшиви документи) пускат този автоскрап за продажба, като "неразличима от нова" и "без интервенциЙ". Купуват колите на цената на скрап и след наистина козметични "интервенциЙ" ги продават като супер-дупер коли. Прибират една солидна финансова разлика, а рискът си остава за купувачите, които си мислят, че са "ударили кьоравото" купувайки си коли на цени с 20 до 30 процента по-ниски от техните аналози на пазара (но вкарани от Европа). Много скоро, голяма част от купувачите се изправят пред трудната дилема - дали да направят ремонт, който ще ии излезе по-скъп от колата, или да я продадат на загуба на някой балама (ако все пак намерят такъв).
За това иде реч, а не за нещата, които пишеш.
В КАТ регистрацията е главно по документи. Ако покажеш "изрядни" документи - регистрират ти МПС-то. Там т.нар. технически преглед на автомобила е проформа и добре, че е така, щото в противен случай щяхме да чакаме с месеци за регистрация а и вероятно много от колите нямаше да получат такава... Собственикът на автомобила има задължението да се грижи за неговата техническа изправност. Приема се, че той е най-заинтересованата страна, в случая.
В повечето страни от ЕС например има два вида коли втора ръка. Едните които ще се продават в същата страна и други, които отиват за пазари като България, Сърбия, Украйна, Северна Македония и т.н. Първите вървят със задължителна шестмесечна гаранция. Вторите са "руска ролетка"...
falck
Рейтинг: 13 НеутралноДо коментар [#15] от "the_librarian":
Всъщност ги има и 2те схеми - коли за скрап да се пооправят и да се продават като нови/безпроблемни и да се вкарват коли със сравнително дребни проблеми като скрап, за да не им се плаща мито. До колкото съм чувал, това второто се е правело често през Ротердам, защото там не са гледали толкова, дали колата обявена като скрап е наистина скрап ....
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноПрестъпниците не спят, като органите, дето трябва да ги ловят.
Таралеж
Рейтинг: 2859 НеутралноИ в Америка се купуват/ремонтират/продават коли от аукциони.
Разликата е че когато ударът/повредата е голяма “тайтълът” на колата се променя на “ремонтиран” и цената й значително пада.
ekp351157130
Рейтинг: 1772 Неутралносъщото в Германия. То затова си има и уреди. В Германия цената пада заради пребоядисване. Отиваш да я продаваш и ти вадят уредче, с което измерват дебелината на лака. Японските са с по-тънък лак, европейските с по-дебел. И веднага се разбира дали е пребоядисвана или не. Ако е пребоядисвана вероятно е имала щети от удар. Там на паркинг пазят да не удрят с врати и такива щети няма. Докарах моята тук с изрядни врати и след 2г имаше множество следи. Никой не внимава, а децата още по-малко.
danvan
Рейтинг: 7460 РазстроеноНавсякъде има бъркащи в кацата с меда ... но само в мутрландия съдебната система ги брани, вместо да им търси отговорност ...
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satqdq271113337
Рейтинг: 97 НеутралноТо да не мислите че тия неща стават само с внос писан като скрап.Без цяла верига от хора и най-вече митничари тая работа няма как да стани. Явно умничките европейчета са има огромна дупка в закона за да е възможна тази схема, иначе тука всичко цирка как там не можело да мини кола преглед а те тоталки са продавали.
enter_k
Рейтинг: 58 НеутралноДо коментар [#11] от "Destino":
Тоест била е добра, докато е била недоразвита. :)
Проблема на руските пиянки е, че не са разбирали каква точнст в детайла трябва за направиш двигател а не лейка.
Затова за такива "проектанти" на коли е по-изгодно са купиш готов двигател макар и не последна версия но да извадиш гарантиран продукт.
Но комунизъма не ще да купува (.лош имидж) а да краде. Ама двигателя не е шмайзер.