Европейската прокуратура разкри схема за търговия с катастрофирали коли от САЩ

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на user_name
    user_name
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Че то и у нас е пълно с изпънати тоталки.

  2. 2 Профил на Fräulein Ursula
    Fräulein Ursula
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Срамота е, че руснаците използват демократичните европейски пристанища в Антверпен (Белгия), Бремерхафен (Германия), Клайпеда (Литва) и Ротердам (Нидерландия), за да продават на активното гражданско общество американски автомобили

    Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
  3. 3 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    Ако е незаконно да се внесе като скрап, защото вероятно това е правено, да си стегнат митниците балтийските пудели, вместо само да джафкат.

    Ако някой е правил козметичен ремонт и колата е опасна за каране, да стегнат тези, които са я регистрирали - едва ли е незаконно да вземеш кола от боклука и да в възстановиш, стига да не е опасна за водача и останалите участници на пътя.

  4. 4 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    Хаха
    Нашите моргаджии ще изпищят както пищеше Алибегов!

  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#2] от "Günther":

    Нормално, никой не иска Лади и китайски Москвичи. 😁

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  6. 6 Профил на Грую КЛУБ
    Грую
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Като гледам колко коли "нов внос от САЩ" се търкалят по улиците ни...
    А после пискат за максималната скорост.

  7. 7 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3423 Весело

    До коментар [#2] от "Günther":Нормално, никой не иска Лади и китайски Москвичи. 😁
    —цитат от коментар 5 на Petleshev


    И к'о и е лЬошо на Ладата. Перфектна от създаването 'Й:

    https://www.pinterest.com/pin/443323157050279463/

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  8. 8 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    Минават технотест у нас, основни заради светлините.
    Ако са представили годна кола с деруга по покрива като скрап за да няма мито е отделна тема.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  9. 9 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 96 Неутрално

    В Латвия има един майстор, Артур Тусик, има и канал в тубата, от коли 100% тотал щета, ги прави да изглеждат като нови.
    И, ако тази кола попадне в катастрофа отново, даже при 50км/ч, хората вътре ще са на къйма.

  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    До коментар [#5] от "Petleshev":

    Приятеля на дъщеря ми, от сериозно семейство от Лондон, със спортни коли, спортен фотограф на коли на звезди, е луд по Ладите - когато дойде тук за първи път, само като мерне някоя и изпадаше във възторг. Искаше да си купува някоя Нива, и на собствен ход да я кара до Лондон, обяснявам му, че няма климатик, ел. стъкла, скоростите влизат трудно, но не, мерака още му стои. Луда работа...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  11. 11 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 96 Неутрално

    До 10
    Е, концепцията на Лада Нива не е била лоша за 75-80-та година, когато са почнали да я разработват.
    Но, след това не успяват да доразвият колата.
    Нямат добър маркетинг, нямат добри дизелови и бензинови двигатели, нямат добри скоростни кутии, и т.н.
    Същото и с УАЗ-ката, 50 години на конвейера.

  12. 12 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Весело

    Нашта мила прокуратура кво праи ?

  13. 13 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1481 Неутрално

    За европейски коли може, за американски не може :)

    Че те по тая логика половината коли в България трябва да ги спрат от движение. :)

  14. 14 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 88 Неутрално

    А Тръмп се оплаква, че ЕС налагал мита на американските коли! Пак лъже!

  15. 15 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    Ако е незаконно да се внесе като скрап, защото вероятно това е правено, да си стегнат митниците балтийските пудели, вместо само да джафкат. Ако някой е правил козметичен ремонт и колата е опасна за каране, да стегнат тези, които са я регистрирали - едва ли е незаконно да вземеш кола от боклука и да в възстановиш, стига да не е опасна за водача и останалите участници на пътя.
    —цитат от коментар 3 на Yotce


    Хубаво е преди да пишеш, да вземеш пък да се поинтересваш, да почетеш и тогава да даваш акъл!
    Не, не е забранено/незаконно да се внася скрап. И върху отпадъка не се начислява ДДС (за мито не знам, но вероятно и това). Забранено е обаче внесения скрап да се продава като продукт за употреба, в случая автомобили. В САЩ (а и в Европа, включително и в България) такива коли ги дерегистрират и там такъв автомобил не можеш повторно да го пуснеш в движение, освен ако не премине някакъв аналог на нашия технотест. Когато обаче този автоскрап пристигне в местните "автокъщи", нашите (очевидно и други европейски) автоджамбази "изчукват прдници и оправят задници", след което (очевидно с фалшиви документи) пускат този автоскрап за продажба, като "неразличима от нова" и "без интервенциЙ". Купуват колите на цената на скрап и след наистина козметични "интервенциЙ" ги продават като супер-дупер коли. Прибират една солидна финансова разлика, а рискът си остава за купувачите, които си мислят, че са "ударили кьоравото" купувайки си коли на цени с 20 до 30 процента по-ниски от техните аналози на пазара (но вкарани от Европа). Много скоро, голяма част от купувачите се изправят пред трудната дилема - дали да направят ремонт, който ще ии излезе по-скъп от колата, или да я продадат на загуба на някой балама (ако все пак намерят такъв).
    За това иде реч, а не за нещата, които пишеш.
    В КАТ регистрацията е главно по документи. Ако покажеш "изрядни" документи - регистрират ти МПС-то. Там т.нар. технически преглед на автомобила е проформа и добре, че е така, щото в противен случай щяхме да чакаме с месеци за регистрация а и вероятно много от колите нямаше да получат такава... Собственикът на автомобила има задължението да се грижи за неговата техническа изправност. Приема се, че той е най-заинтересованата страна, в случая.
    В повечето страни от ЕС например има два вида коли втора ръка. Едните които ще се продават в същата страна и други, които отиват за пазари като България, Сърбия, Украйна, Северна Македония и т.н. Първите вървят със задължителна шестмесечна гаранция. Вторите са "руска ролетка"...

  16. 16 Профил на falck
    falck
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#15] от "the_librarian":

    Всъщност ги има и 2те схеми - коли за скрап да се пооправят и да се продават като нови/безпроблемни и да се вкарват коли със сравнително дребни проблеми като скрап, за да не им се плаща мито. До колкото съм чувал, това второто се е правело често през Ротердам, защото там не са гледали толкова, дали колата обявена като скрап е наистина скрап ....

  17. 17 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Престъпниците не спят, като органите, дето трябва да ги ловят.

  18. 18 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    И в Америка се купуват/ремонтират/продават коли от аукциони.
    Разликата е че когато ударът/повредата е голяма “тайтълът” на колата се променя на “ремонтиран” и цената й значително пада.

  19. 19 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    И в Америка се купуват/ремонтират/продават коли от аукциони.Разликата е че когато ударът/повредата е голяма “тайтълът” на колата се променя на “ремонтиран” и цената й значително пада.
    —цитат от коментар 18 на Таралеж


    същото в Германия. То затова си има и уреди. В Германия цената пада заради пребоядисване. Отиваш да я продаваш и ти вадят уредче, с което измерват дебелината на лака. Японските са с по-тънък лак, европейските с по-дебел. И веднага се разбира дали е пребоядисвана или не. Ако е пребоядисвана вероятно е имала щети от удар. Там на паркинг пазят да не удрят с врати и такива щети няма. Докарах моята тук с изрядни врати и след 2г имаше множество следи. Никой не внимава, а децата още по-малко.

  20. 20 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7460 Разстроено

    Навсякъде има бъркащи в кацата с меда ... но само в мутрландия съдебната система ги брани, вместо да им търси отговорност ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  21. 21 Профил на qdq271113337
    qdq271113337
    Рейтинг: 97 Неутрално

    То да не мислите че тия неща стават само с внос писан като скрап.Без цяла верига от хора и най-вече митничари тая работа няма как да стани. Явно умничките европейчета са има огромна дупка в закона за да е възможна тази схема, иначе тука всичко цирка как там не можело да мини кола преглед а те тоталки са продавали.

  22. 22 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 58 Неутрално

    До коментар [#11] от "Destino":

    Тоест била е добра, докато е била недоразвита. :)
    Проблема на руските пиянки е, че не са разбирали каква точнст в детайла трябва за направиш двигател а не лейка.
    Затова за такива "проектанти" на коли е по-изгодно са купиш готов двигател макар и не последна версия но да извадиш гарантиран продукт.
    Но комунизъма не ще да купува (.лош имидж) а да краде. Ама двигателя не е шмайзер.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #