Колко изкарват шофьорите в Германия и защо негодуват

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Весело

    "Затова много от шофьорите са принудени да работят извънредно - в никои случаи над 220 часа на месец"!?!


    Дори всяка от съботите и неделите в месеца да работят х 7 часа, извънредно, пак тотално не излизат сметките...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  2. 2 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    "Шофьорите на автобуси в Германия изкарват средно по около 3200 евро брутна заплата, съобщава ARD. Известно е, че данъчните отчисления в Германия, както и осигуровките "изяждат" близо половината от това брутно възнаграждение."

    ===> Демек в Германия вземат 1600 евро нето. В статията за днешната стачка на шофьорите в София пише, че средната заплата в дружеството е 3800 лева бруто, демек 3000 нето. Същата заплата като германските колеги, на български цени.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  3. 3 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    ".......Меси Азар ......"

    Какво хубаво немско име.
    Кой казва, че Германия ще спре мигрантите ? Ми кой тогава ще шофира ?

    Judjuk
  4. 4 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    3200 евро...те и нашите взимат толкова чисти при нашите нива на данъци

  5. 5 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 707 Неутрално

    В Германия е много скъпо да изкараш шофьорска книжка.

  6. 6 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    А това с извънредната работа в Германия....там синдикатите чакай да ти позволят да работиш извънредно

  7. В Турция ли е розово?Шофьорите взимат ли средно 3200 евро бруто,както е в Германия?В Германия отиват от цял свят да живеят и работят,само от Турция са дошли 4 млн.души.Ислямизъм допотопен.

    Ети е побългарена бурка
  8. 8 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    Шофьорите на автобуси в Германия изкарват средно по около 3200 евро брутна заплата, съобщава ARD. Известно е, че данъчните отчисления в Германия, както и осигуровките "изяждат" близо половината от това брутно възнаграждение.
    *
    Така е защото Германия харчи много пари за социални помощи.
    Статия от Дойче Веле.
    Твърде щедри ли са социалните помощи в Германия?
    Германия отделя значителни суми за социални помощи. Получателите на т.нар. Bürgergeld догодина ще получават с близо 12% повече. Тази тема предизвика бурен дебат. Някои се питат дали си струва въобще да работят.

    www.dw.com/bg/tvrde-sedri-li-sa-socialnite-pomosi-v-germania/a-67505699#:~:text=В семействата с двама възрастни,ненавършилите 18 години - 471 евро.

  9. 9 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Просто. Като няма желаещи за работа вдигат заплатите и желаещи се намират. Ако не се намерят, вдигат се още и тогава се намират.
    Трудът е стока и цената и се определя от търсенето и предлагането, като на всяка друга стока.

  10. 10 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Да дам 10-12 000 Е за категория, да почивам един ден седмично, да давам шибани смени от 4 сутрин първа или до 23 ч. вечер втора смяна, да не мога гадишната отпуска да си ползвам поне половината на веднъж, да шофирам по 8-9 ч на ден в градски трафик гонейки разписание, да ми капризничат клиентите, да нося отговорност за десетки хора които возя, и накрая да взема чисто / ако имам приличен стаж/ 2000 - 2200 Е за месеца на немския стандарт! Ами нищо чудно, че им липсват 20-30 000 шофьора. В БГ ситуацията е подобна. Сутринта по телевизията шофьор с 36г стаж си показа фиша.
    Със всички надбавки за стаж и извънреден труд и след удръжките , чисто взима 2200лв. Да не трябва да си гений за да си шофьор, но тогава поне условията на труд да са нормални. И ако за БГ е нормално заплащането да не е съобразено с образованието и условията на труд, то за Германия ми е необяснимо.

  11. 11 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Дори всяка от съботите и неделите в месеца да работят х 7 часа, извънредно, пак тотално не излизат сметките...
    —цитат от коментар 1 на хамилтон


    Е ясно, че стават 220 часа общо за месеца, с извънредните часове.
    А от 3200 бруто в Германия нетното е примерно 2200, зависи от семейно положение, деца и т.н. Не са чак 50% данъците. Толкова са само за най-високите доходи, и то само за горницата над прага на по-ниските ставки. За шофьор е абсурд 50% удръжки.
    Самият данък е 10-15% за нисък/среден доход, отделно са здравни, пенсионни и т.н. но тях и тук ги има.

  12. 12 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2392 Весело

    До коментар [#3] от "Judjuk":
    "".......Меси Азар ......"
    Какво хубаво немско име."

    А пък Шойгу е хубаво руско име. Добре , че има руснаци с такива хубави имена , както и вносни кимчета , та Русия да може да продължава Специалната военна операция в Украйна.

  13. 13 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    А това с извънредната работа в Германия....там синдикатите чакай да ти позволят да работиш извънредно
    —цитат от коментар 6 на uq


    Особено в шофьорския занаят

  14. 14 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2392 Весело

    Германските шофьори да идват да работят в България...

  15. 15 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Просто. Като няма желаещи за работа вдигат заплатите и желаещи се намират. Ако не се намерят, вдигат се още и тогава се намират.Трудът е стока и цената и се определя от търсенето и предлагането, като на всяка друга стока.
    —цитат от коментар 9 на Nedyalko Lazarov


    Абсолютно съгласен. И за мен е загадка как уж всички го знаят а не го прилагат. В цял свят в редица професии има недостиг на кадри , тека нашите работодатели квичат ежедневно / и аз бях 25г работодател и като видях, че не става с такива заплати вдигах и най накрая и по други причини затворих бизнеса / и пак не се предлагат адекватни заплати.

  16. 16 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Точно с Германия тръгнахме да с есравняваме.

  17. 17 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    А ако се предположи, че броят на пътниците дотогава ще се удвои, което е поставено като цел от правителството с цел изпълняне на климатичните цели, ще са необходими още 87 000 нови шофьори.
    _____________________________________________________________

    "Зелената сделка" ще бъде мадифицирана, и може би така притъпена, че няма да я забелязваме! Това си е нов зелен комунизъм, който с мантрата за "зелена" икономика деиндустриализира ЕС!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  18. 18 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2283 Разстроено

    Известно е, че данъчните отчисления в Германия, както и осигуровките "изяждат" близо половината от това брутно възнаграждение.
    __________________________________________________________

    Това изобщо не е верно, ако не си женен и нямаш деца губиш около 33% от брутото, за женени и с деца се намалява много.

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  19. 19 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#18] от "Полковник Паликъщов":

    Пак зависи от т.н. Steuer klasse. Ако си неженен (сингъл) отива към 45% (Steuer klasse 5). Тогава като сложиш режийните - ток, вода, интернет - 50% заминават като стой та гледай. От остатъка трябва да си платиш квартирата и да си нахраниш децата - тази заплата 3200€ бруто си е на границата на мизерията.

  20. 20 Профил на _cska1948_
    _cska1948_
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Удивително е, как понякога в рамките на един ден можеш да прочетеш, как до 2030 г. безпилотните автомобили и изкуствения интелект щели да оставят милиони работници, служители и специалисти без работа, и как по същото време щял да се появи дефицит от същите кадри.
    Обяснението навярно се състои в териториалния дисбаланс.
    Недостиг ще има в Париж и Берлин, а автономните автобуси и изкуствения интелект ще залеят Демократична Република Конго.

  21. 21 Профил на slon
    slon
    Рейтинг: 138 Неутрално

    Общественият транспорт до няколко години в модерните държави ще бъде изцяло автоматизиран, какви шофьори, какви 5 лева ... ?!

  22. 22 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Като сте почнали със сравненията, може ли да публикувате и данни колко изкарва средно един полицай и медицинска сестра в Германия, съответно и в България (от началото на настоящата година). Професии, изискващи определена квалификация, но средно образование.

  23. 23 Профил на autopilot
    autopilot
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Германия е третата икономика след Щатите и Китай. База за сравнение тука няма и не трябва да има. Инфлацията в България е зловещо висока. Високите цени на стоките и услугите изстреляха заплатите в небесата. При такова ниво на инфлация лихвите по ипотечните заеми трябва да са много високи, но в нашата Татковина тези правила не важат. След като приемем еврото нещата ще си дойдат на мястото. Много ще плачат, особено тези които за затънали до ушите в заеми.

  24. 24 Профил на Peter_Griffin
    Peter_Griffin
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Ето, нашите неграмонти шАфьори искат да взимат повече от германските, в момента са на кантар, нагли тъа нагли! Никакво увеличение на заплатите, да идат в Германия да карат да ги видя като не знаят български език, камо ли немски!

  25. 25 Профил на syx1224780362551651980
    syx1224780362551651980
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Германия е третата икономика след Щатите и Китай. База за сравнение тука няма и не трябва да има. Инфлацията в България е зловещо висока. Високите цени на стоките и услугите изстреляха заплатите в небесата. При такова ниво на инфлация лихвите по ипотечните заеми трябва да са много високи, но в нашата Татковина тези правила не важат. След като приемем еврото нещата ще си дойдат на мястото. Много ще плачат, особено тези които за затънали до ушите в заеми.
    —цитат от коментар 23 на autopilot


    Не се разбира каква ти е тезата. Искаш ли или не еврото?
    Но нека те светна, понеже казваш, че Германия е третата икономика - БВП не е индикативен за неравенствата. БВП показва къде една държава се намира в макроикономически план, тоест не отчита онези, които живеят под прага на бедността, които в България са от години над 20 процента или около прага на бедността. Не отчита и всички онези, които живеят от кредит на кредит. Неравенствата се измерват с т.нар. Коефициент на Джини, и то в комбинация с други инструменти. Да си чувал да се прилага в България? Няма и да чуеш. Познай защо.

  26. 26 Профил на Peter_Griffin
    Peter_Griffin
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#18] от "Полковник Паликъщов":

    над 40% са данъците в Германия, пълнигащов, ти на минималната заплата като чистач няма да разбереш.

  27. 27 Профил на Peter_Griffin
    Peter_Griffin
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#10] от "стефан иванов":

    Глупости, шафьорите взимат над 3 бона чисто!

  28. 28 Профил на autopilot
    autopilot
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Не се разбира каква ти е тезата. Искаш ли или не еврото? Но нека те светна, понеже казваш, че Германия е третата икономика - БВП не е индикативен за неравенствата. БВП показва къде една държава се намира в макроикономически план, тоест не отчита онези, които живеят под прага на бедността, които в България са от години над 20 процента или около прага на бедността. Не отчита и всички онези, които живеят от кредит на кредит. Неравенствата се измерват с т.нар. Коефициент на Джини, и то в комбинация с други инструменти. Да си чувал да се прилага в България? Няма и да чуеш. Познай защо.
    —цитат от коментар 25 на syx1224780362551651980


    Разбира се че съм ЗА еврото. Третата икономика си е трета и това е положението. БВП или Джини - все тая. Колкото и да се напъва едно врабче не може да стане орел. Съгласен?

  29. 29 Профил на atreu
    atreu
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Не им е лесно на шофьорите в градския транспорт в големите градове. Тежка е работата и отговорна, заслужават достойно заплащане.

    Приказка без край
  30. 30 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2685 Неутрално

    След Като !

    Возиш !

    Златото !

    Трябва и Да ти Плащат !

    Повече !

  31. 31 Профил на syx1224780362551651980
    syx1224780362551651980
    Рейтинг: 241 Неутрално



    [quote#28:"autopilot"][/quote]

    Ами, не, не съм съгласен. Защото от коментара ти разбирам, че не си финансово грамотен. И не е все тая дали финансово неграмотни казват на другите кое е правилно и кое не.

  32. 32 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    Стандартът в София надмина някои немски затънтени градчета.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  33. 33 Профил на syx1224780362551651980
    syx1224780362551651980
    Рейтинг: 241 Неутрално

    hamiltonf, не излизат, защото явно не можеш да смяташ. И аз съм работил по 70 часа на седмица, тоест 210 на месец, макар да не съм бил шофьор. Познавам и други, които са работили по толкова, на други места в света, в други сектори. Но не заради някакви 2000 лева на месеца нетно.

  34. 34 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    До коментар [#10] от "стефан иванов":Глупости, шафьорите взимат над 3 бона чисто!
    —цитат от коментар 27 на Peter_Griffin


    Обикновено съм съгласен с постовете ви , но тука не съм сутринта по телевизията точно във връзка с такива изказвания като вашето , хората си показаха фишовете пред камерите. Този с 36г стаж в градския транспорт чисто му беше малко над 2200лв, и то с начислен стаж и извънреден труд. На жената със 4 г стаж нямаше и 1900 чисто.

  35. 35 Профил на syx1224780362551651980
    syx1224780362551651980
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#20] от "_cska1948_":

    Може и така да стане. Но в България ще продължават да се движат паралелно с каруците.

  36. 36 Профил на westermann
    westermann
    Рейтинг: 60 Неутрално

    Fake news. Натиснете в google "gehalt im durchschnitt busfahrer netto" и ще видите, че "Das durchschnittliche Netto-Gehalt eines Busfahrers in Deutschland liegt bei etwa 1.755 € bis 1.901 € pro Monat. Dies ergibt sich aus einer durchschnittlichen Steuerbelastung von 35-40 % vom Bruttogehalt, das in etwa bei 2.925 € liegt. Казано на български, нетната заплата на шофорите на абтобуси в Германия е между 1.755 и 1.901 евро.

  37. 37 Профил на autopilot
    autopilot
    Рейтинг: 425 Неутрално

    [quote#28:"autopilot"]
    —цитат от коментар 31 на syx1224780362551651980
    Ами, не, не съм съгласен. Защото от коментара ти разбирам, че не си финансово грамотен. И не е все тая дали финансово неграмотни казват на другите кое е правилно и кое не.[/quote]

    OK, щом казваш. Местя го от десния в левия крачол. От грамотни като теб България е на този хал. Аре...

  38. 38 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7244 Неутрално

    Точно с Германия тръгнахме да с есравняваме.
    —цитат от коментар 16 на Роси


    Защо не, Роси?

    Ако не гласувахте за мутро-рашисти отдавна щяхте да сте на сходно ниво.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #