За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hamiltonf
Рейтинг: 3823 Весело"Затова много от шофьорите са принудени да работят извънредно - в никои случаи над 220 часа на месец"!?!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБДори всяка от съботите и неделите в месеца да работят х 7 часа, извънредно, пак тотално не излизат сметките...
cinik
Рейтинг: 2717 Неутрално"Шофьорите на автобуси в Германия изкарват средно по около 3200 евро брутна заплата, съобщава ARD. Известно е, че данъчните отчисления в Германия, както и осигуровките "изяждат" близо половината от това брутно възнаграждение."
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“===> Демек в Германия вземат 1600 евро нето. В статията за днешната стачка на шофьорите в София пише, че средната заплата в дружеството е 3800 лева бруто, демек 3000 нето. Същата заплата като германските колеги, на български цени.
Judjuk
Рейтинг: 2384 Неутрално".......Меси Азар ......"
JudjukКакво хубаво немско име.
Кой казва, че Германия ще спре мигрантите ? Ми кой тогава ще шофира ?
uq
Рейтинг: 1466 Неутрално3200 евро...те и нашите взимат толкова чисти при нашите нива на данъци
plynii
Рейтинг: 707 НеутралноВ Германия е много скъпо да изкараш шофьорска книжка.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноА това с извънредната работа в Германия....там синдикатите чакай да ти позволят да работиш извънредно
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3210 НеутралноВ Турция ли е розово?Шофьорите взимат ли средно 3200 евро бруто,както е в Германия?В Германия отиват от цял свят да живеят и работят,само от Турция са дошли 4 млн.души.Ислямизъм допотопен.
Ети е побългарена буркаpamela
Рейтинг: 1583 НеутралноШофьорите на автобуси в Германия изкарват средно по около 3200 евро брутна заплата, съобщава ARD. Известно е, че данъчните отчисления в Германия, както и осигуровките "изяждат" близо половината от това брутно възнаграждение.
*
Така е защото Германия харчи много пари за социални помощи.
Статия от Дойче Веле.
Твърде щедри ли са социалните помощи в Германия?
Германия отделя значителни суми за социални помощи. Получателите на т.нар. Bürgergeld догодина ще получават с близо 12% повече. Тази тема предизвика бурен дебат. Някои се питат дали си струва въобще да работят.
www.dw.com/bg/tvrde-sedri-li-sa-socialnite-pomosi-v-germania/a-67505699#:~:text=В семействата с двама възрастни,ненавършилите 18 години - 471 евро.
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1200 НеутралноПросто. Като няма желаещи за работа вдигат заплатите и желаещи се намират. Ако не се намерят, вдигат се още и тогава се намират.
Трудът е стока и цената и се определя от търсенето и предлагането, като на всяка друга стока.
стефан иванов
Рейтинг: 1173 НеутралноДа дам 10-12 000 Е за категория, да почивам един ден седмично, да давам шибани смени от 4 сутрин първа или до 23 ч. вечер втора смяна, да не мога гадишната отпуска да си ползвам поне половината на веднъж, да шофирам по 8-9 ч на ден в градски трафик гонейки разписание, да ми капризничат клиентите, да нося отговорност за десетки хора които возя, и накрая да взема чисто / ако имам приличен стаж/ 2000 - 2200 Е за месеца на немския стандарт! Ами нищо чудно, че им липсват 20-30 000 шофьора. В БГ ситуацията е подобна. Сутринта по телевизията шофьор с 36г стаж си показа фиша.
Със всички надбавки за стаж и извънреден труд и след удръжките , чисто взима 2200лв. Да не трябва да си гений за да си шофьор, но тогава поне условията на труд да са нормални. И ако за БГ е нормално заплащането да не е съобразено с образованието и условията на труд, то за Германия ми е необяснимо.
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноЕ ясно, че стават 220 часа общо за месеца, с извънредните часове.
А от 3200 бруто в Германия нетното е примерно 2200, зависи от семейно положение, деца и т.н. Не са чак 50% данъците. Толкова са само за най-високите доходи, и то само за горницата над прага на по-ниските ставки. За шофьор е абсурд 50% удръжки.
Самият данък е 10-15% за нисък/среден доход, отделно са здравни, пенсионни и т.н. но тях и тук ги има.
tacheaux
Рейтинг: 2392 ВеселоДо коментар [#3] от "Judjuk":
"".......Меси Азар ......"
Какво хубаво немско име."
А пък Шойгу е хубаво руско име. Добре , че има руснаци с такива хубави имена , както и вносни кимчета , та Русия да може да продължава Специалната военна операция в Украйна.
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 НеутралноОсобено в шофьорския занаят
tacheaux
Рейтинг: 2392 ВеселоГерманските шофьори да идват да работят в България...
стефан иванов
Рейтинг: 1173 НеутралноАбсолютно съгласен. И за мен е загадка как уж всички го знаят а не го прилагат. В цял свят в редица професии има недостиг на кадри , тека нашите работодатели квичат ежедневно / и аз бях 25г работодател и като видях, че не става с такива заплати вдигах и най накрая и по други причини затворих бизнеса / и пак не се предлагат адекватни заплати.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноТочно с Германия тръгнахме да с есравняваме.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 НеутралноА ако се предположи, че броят на пътниците дотогава ще се удвои, което е поставено като цел от правителството с цел изпълняне на климатичните цели, ще са необходими още 87 000 нови шофьори.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник._____________________________________________________________
"Зелената сделка" ще бъде мадифицирана, и може би така притъпена, че няма да я забелязваме! Това си е нов зелен комунизъм, който с мантрата за "зелена" икономика деиндустриализира ЕС!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 РазстроеноИзвестно е, че данъчните отчисления в Германия, както и осигуровките "изяждат" близо половината от това брутно възнаграждение.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.__________________________________________________________
Това изобщо не е верно, ако не си женен и нямаш деца губиш около 33% от брутото, за женени и с деца се намалява много.
georgi_ww
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#18] от "Полковник Паликъщов":
Пак зависи от т.н. Steuer klasse. Ако си неженен (сингъл) отива към 45% (Steuer klasse 5). Тогава като сложиш режийните - ток, вода, интернет - 50% заминават като стой та гледай. От остатъка трябва да си платиш квартирата и да си нахраниш децата - тази заплата 3200€ бруто си е на границата на мизерията.
_cska1948_
Рейтинг: 490 НеутралноУдивително е, как понякога в рамките на един ден можеш да прочетеш, как до 2030 г. безпилотните автомобили и изкуствения интелект щели да оставят милиони работници, служители и специалисти без работа, и как по същото време щял да се появи дефицит от същите кадри.
Обяснението навярно се състои в териториалния дисбаланс.
Недостиг ще има в Париж и Берлин, а автономните автобуси и изкуствения интелект ще залеят Демократична Република Конго.
slon
Рейтинг: 138 НеутралноОбщественият транспорт до няколко години в модерните държави ще бъде изцяло автоматизиран, какви шофьори, какви 5 лева ... ?!
dorn
Рейтинг: 1013 НеутралноКато сте почнали със сравненията, може ли да публикувате и данни колко изкарва средно един полицай и медицинска сестра в Германия, съответно и в България (от началото на настоящата година). Професии, изискващи определена квалификация, но средно образование.
autopilot
Рейтинг: 425 НеутралноГермания е третата икономика след Щатите и Китай. База за сравнение тука няма и не трябва да има. Инфлацията в България е зловещо висока. Високите цени на стоките и услугите изстреляха заплатите в небесата. При такова ниво на инфлация лихвите по ипотечните заеми трябва да са много високи, но в нашата Татковина тези правила не важат. След като приемем еврото нещата ще си дойдат на мястото. Много ще плачат, особено тези които за затънали до ушите в заеми.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1314 НеутралноЕто, нашите неграмонти шАфьори искат да взимат повече от германските, в момента са на кантар, нагли тъа нагли! Никакво увеличение на заплатите, да идат в Германия да карат да ги видя като не знаят български език, камо ли немски!
syx1224780362551651980
Рейтинг: 241 НеутралноНе се разбира каква ти е тезата. Искаш ли или не еврото?
Но нека те светна, понеже казваш, че Германия е третата икономика - БВП не е индикативен за неравенствата. БВП показва къде една държава се намира в макроикономически план, тоест не отчита онези, които живеят под прага на бедността, които в България са от години над 20 процента или около прага на бедността. Не отчита и всички онези, които живеят от кредит на кредит. Неравенствата се измерват с т.нар. Коефициент на Джини, и то в комбинация с други инструменти. Да си чувал да се прилага в България? Няма и да чуеш. Познай защо.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1314 НеутралноДо коментар [#18] от "Полковник Паликъщов":
над 40% са данъците в Германия, пълнигащов, ти на минималната заплата като чистач няма да разбереш.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1314 НеутралноДо коментар [#10] от "стефан иванов":
Глупости, шафьорите взимат над 3 бона чисто!
autopilot
Рейтинг: 425 НеутралноРазбира се че съм ЗА еврото. Третата икономика си е трета и това е положението. БВП или Джини - все тая. Колкото и да се напъва едно врабче не може да стане орел. Съгласен?
atreu
Рейтинг: 624 НеутралноНе им е лесно на шофьорите в градския транспорт в големите градове. Тежка е работата и отговорна, заслужават достойно заплащане.
Приказка без крайИлиян С
Рейтинг: 2685 НеутралноСлед Като !
Возиш !
Златото !
Трябва и Да ти Плащат !
Повече !
syx1224780362551651980
Рейтинг: 241 Неутрално[quote#28:"autopilot"][/quote]
Ами, не, не съм съгласен. Защото от коментара ти разбирам, че не си финансово грамотен. И не е все тая дали финансово неграмотни казват на другите кое е правилно и кое не.
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноСтандартът в София надмина някои немски затънтени градчета.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевsyx1224780362551651980
Рейтинг: 241 Неутралноhamiltonf, не излизат, защото явно не можеш да смяташ. И аз съм работил по 70 часа на седмица, тоест 210 на месец, макар да не съм бил шофьор. Познавам и други, които са работили по толкова, на други места в света, в други сектори. Но не заради някакви 2000 лева на месеца нетно.
стефан иванов
Рейтинг: 1173 НеутралноОбикновено съм съгласен с постовете ви , но тука не съм сутринта по телевизията точно във връзка с такива изказвания като вашето , хората си показаха фишовете пред камерите. Този с 36г стаж в градския транспорт чисто му беше малко над 2200лв, и то с начислен стаж и извънреден труд. На жената със 4 г стаж нямаше и 1900 чисто.
syx1224780362551651980
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#20] от "_cska1948_":
Може и така да стане. Но в България ще продължават да се движат паралелно с каруците.
westermann
Рейтинг: 60 НеутралноFake news. Натиснете в google "gehalt im durchschnitt busfahrer netto" и ще видите, че "Das durchschnittliche Netto-Gehalt eines Busfahrers in Deutschland liegt bei etwa 1.755 € bis 1.901 € pro Monat. Dies ergibt sich aus einer durchschnittlichen Steuerbelastung von 35-40 % vom Bruttogehalt, das in etwa bei 2.925 € liegt. Казано на български, нетната заплата на шофорите на абтобуси в Германия е между 1.755 и 1.901 евро.
autopilot
Рейтинг: 425 НеутралноOK, щом казваш. Местя го от десния в левия крачол. От грамотни като теб България е на този хал. Аре...
danvan
Рейтинг: 7244 НеутралноЗащо не, Роси?
Ако не гласувахте за мутро-рашисти отдавна щяхте да сте на сходно ниво.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat