За пръв път в САЩ гледат най-вече стрийминг

За пръв път в САЩ гледат най-вече стрийминг

За пръв път в САЩ гледат най-вече стрийминг
Стрийминг услугите, които непрекъснато набират популярност, най-накрая детронираха ефирното разпространение и кабелната телевизия в САЩ, като спечелиха повече зрители през май, отколкото другите два метода за разпространение на информация и забавления взети заедно. Заключението е на компанията за измерване на аудиторията Nielsen.
В месечния си доклад The Gauge, Nielsen заяви, че стриймингът е завладял 44.8% от общото потребление на телевизия в САЩ през май, подчертавайки нарастващото господство на стрийминг платформи като YouTube и Netflix през последните четири години.
  • Само на YouTube на компанията Google се падат 12.5% от всички телевизионни гледания през май, което представлява най-големият дял от аудиторията за стрийминг услуга.
  • Безплатните стрийминг услуги, поддържани от реклами, като PlutoTV на Paramount Global, Roku Channel и Tubi на Fox, също са набрали популярност, като колективно са събрали 5.7% от телевизионната аудитория, съобщи Nielsen.
Ефирното излъчване е представлявало 20% от телевизионната аудитория през май, докато кабелната телевизия е с дял 24%.
Възходът на стрийминга, който получи голям тласък по време на пандемията от COVID-19, когато хората бяха принудени да търсят забавление от домовете си, отразява една по-широка трансформация в потреблението на медии. Зрителите все повече предпочитат съдържание "по заявка" пред такова от традиционните телевизионни програми. Тенденцията променя телевизионния пейзаж, което има последици както за рекламодателите, така и за създателите на съдържание, коментират от Nielsen.