За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
fenradioveselina
Рейтинг: 452 Неутралноц, еее ... аман с теа електрички, бе!
простотия, селяния, цигания и тъкъви, къде одат ... на пуезии-муезии и лирики-мирики. а пък ганю-цървула ша чите!!!! ганю-цървула ЩЯЛ да чите!!! ганю-цървула ЩЯЛ ДА ПРОЧЕТЕ!!! ганю ... гулям читател той, ганю ... а-а ...настъпи 2 литровия дизел и гааааз ... до прекъсвач!
аман от електрически глупости!
uq
Рейтинг: 1296 НеутралноА Фолксваген съкращава 20 000 работни места. Ето ви какъв е ефектът
mitko11
Рейтинг: 2065 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "uq":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНе се безпокой за Фолксваген...
Ще минат пак изцяло на военна продукция за износ и допълнително ще назначат хора...
А и в самата Германия съкратените от тези 20 000 са около 4500 души, и то повечето на пенсионна възраст или приемащи едногодишно обезщетение...
Основната част съкратени - почти 16 000 души, са във филиалите на Фолксваген по света....
Дойчо
Рейтинг: 665 НеутралноКогато влезеш в магазин за велосипеди, ако искаш да си купиш нормално колело никой дори здрасти не иска да ти каже. Всеки продавач гледа да продава електрички, където са дебелите комисионни.
А това че децата карали по -малко колела е спорно
pavur
Рейтинг: 656 Неутралнонормално куло от магазина вече рядко се купува, щото цените им са безумни.
втора ръка куло можеш да си намериш свястно, но треба ровене и време, да отсееш плявата.
електрическо куло обаче не виждам смисъл да си купувам - нали пунта е да въртиш педалите, а не да се возиш !
danvan
Рейтинг: 6863 НеутралноИ при нас са много популярни.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat