За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3090 НеутралноЯвно е,че катастрофата е човешка грешка,а не техническа,както първоначално се предполагаше!
Ети е побългарена буркаa.kestrel
Рейтинг: 494 НеутралноМдам, според качествената медия излиза, че превключвателите за спиране на горивото сами са се изключили и след малко пак сами са се включили. Тъпо, та чак вдлъбнато.
Индийските пилоти вече се превърнаха в нарицателно.
Корабов
Рейтинг: 163 РазстроеноСтава въпрос за самоубийствен акт за съжаление! Ето обясненията на капитан Стийв
//youtu.be/MD64uYK926o
Pontif
Рейтинг: 2106 НеутралноГлупава статия или глупав превод. Тези превключватели работят само ръчно и е невъзможно да бъдат изключени по погрешка или по случайност. Необходими е ключа са бъде издърпан нагоре и след това да бъде превключен в положение - CUT OFF.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДори някой да направи грешка, това ще бъде на единия двигател, не и на двата за които има два ключа. При всички симулации този самолет е щял да излети и набере височина дори и с този товар, при това топло време с подкрилки сложени на позиция 5 и със свалени колестници. Но някой е изключил и двата двигателя. След което пак са ги включили но твърде късно. Двигателите се нуждаят от поне 10 секунди за да развият обороти и тяга. За съжаление те не са имали 10 секунди.
Данните от черните кутии недвусмислено показват, че някой е изключил и двата двигателя веднага след като са се вдигнали от земята, следва въпроса - "Защо изключи двигателите" .. отговора на първокласник - "Ама не съм аз" , отново вклчване на двигателите и разбиване на самолета.
Боинг каза, че самолета и двигателите са направили точно това което са искали пилотите. Не е издаден никакъв технически бюлетин от Боинг за проверки или корекции. Самолета си е бил изправен.
Юни
Рейтинг: 2933 РазстроеноДа, само тази версия остава като възможна - изгледах видеото. Въпреки записа от който се чува отрицателният отговор на въпроса на единия пилот към другия.
Роси
Рейтинг: 5502 НеутралноЖалко, че толкова хора загинаха.
ДПС ! Един Мильон Гласа от ДПС !
Рейтинг: 304 НеутралноДо коментар [#3] от "Корабов":
https://www.youtube.com/watch?v=MC9_K_F-2sgТъпаците само тъпаци намирате
До коментар [#5] от "Юни":
и си говорите сами
ДПС ! Един Мильон Гласа от ДПС !
Рейтинг: 304 НеутралноДо коментар [#4] от "Pontif":
https://www.youtube.com/watch?v=MC9_K_F-2sgПроцедурата при ДЕФ била офф, рун, РАТ. Не казвам че са правели това.
И е много странно че са вклучвани в рамките на цели четири секунди. Има и адвайзъри за смяна на подобни ключове.
ДПС ! Един Мильон Гласа от ДПС !
Рейтинг: 304 НеутралноДо коментар [#5] от "Юни":
https://www.youtube.com/watch?v=MC9_K_F-2sgТози вашия тъпак показа ли доклада или не?
Таралеж
Рейтинг: 2529 НеутралноИли е самоубийство, или идиотска грешка на единият пилот.
Предполагам че никога няма и да разберем?
Ликующий
Рейтинг: 365 НеутралноИзключването на помпите за готиво изглежда може да става и (в случай че сенсорите на самолета констатират пожар в двигателите) автоматично, за да се ограничи пожара на двигателите. Така че случая може да бъде разглеждан и като грешна реакция на "изкуствения интелект" на бордовите сенсори и/или компютри. "Изкуственият интелект" често пъти манифестира "естествената глупост" на създателте си!
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...Таралеж
Рейтинг: 2529 НеутралноДо коментар [#11] от "Ликующий":
интелект" често пъти манифестира "естествената глупост"
🥲🥲🥲🥲🤣
Ключетата за пускане/спиране на горивото в пилотската кабина са ръчни.
И за да не се превключат по грешка трябва първо да се дръпнат и после превключат.
Което свежда изключването им до човек който е в пилотската кабина.
🥲
user_name
Рейтинг: 697 НеутралноИзглежда си като човешка грешка или нарочна човешка намеса (самоубийствен акт).
Тези превключватели са направени да действат само с изрична човешка намеса
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2219 РазстроеноЗа съжаление, помощник-пилотът е направил идиотска грешка изключвайки подаването на гориво, но защо?!!!.... Още не бил изтрезнял от кокаина ли, или поредния пилот-само/масов убиец???.....
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Хитрата Сврака
Рейтинг: 2219 РазстроеноЕй затова в пилотската кабина трябва да има и камера чийто запис да се съжранява в някоя от черните кутии !!!!! Да се вижда кой какво пипа и кога !!!!!!
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Pontif
Рейтинг: 2106 НеутралноДоклада е публично достояние и всеки може да си го намери и даунлоадва, и разбира се ако може да срича на Английски да си го прочете. Тук нищо не е секретно! Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Pontif
Рейтинг: 2106 НеутралноВ този случай Изкуствения Интелект, блести над твоя интелект. Прочети малко по въпроса - тези ключове (кранове за гориво) се управляват ръчно и само и единствено от пилотската кабина! Имат дуракоустойчив дизайн и не можеш да им смениш положението дори и да седнеш на тях или да ги риташ или да ги млатиш с чук. Единствения начин да им смениш положението е човек да ги изтегли нагоре и после да ги премести в позиция - Изключено. Освен това са позиционирани между двата пилота но и малко назад, защото се ползват само при излитане и след като самолета е паркирал на гейта на земята.
Протокола за изключване на двигател при пожар е много строг и в него участват и двамата пилоти. Никога само един. Има диалог през който трябва да се мине и трябва да има вербално потвърждение на двамата пилоти преди да се изключи двигателя. И никога и двата двигателя едновременно! Този протокол усигурява консенсус между двамата пилоти и е свързан със следващите действия които пилотите трябва да предприемат след изключване на някой от моторите.
Нищо такова не се е случило при Аир Индия. Освен това има правило - закон с по-висок приоритет - докато самолета не се издигне на поне 350 метра не се прави нищо друго освен да се управлява самолета. Нищо друго, без значение дали има пожар, наводнение, електрически или хидравличен проблем. Единствената задача е да с вдигне самолета поне на 350-400 метра за да може да се държи във въздуха и чак тогава се мисли какво да се прави с пожар в двигателя или друга ситуация.
Има шанс пилота който го е направил тотално да се е объркал и вместо да вригне колесниците да е изключил двигателите .. но това е много малко вероятно. Ключа за колесниците е един и се намира централно на таблото пред пилотите, тези за годивото са два и се намират между пилотите и малко назад на хоризонталното табло. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
ДПС ! Един Мильон Гласа от ДПС !
Рейтинг: 304 НеутралноДо коментар [#16] от "Pontif":
https://www.youtube.com/watch?v=MC9_K_F-2sgпоогледай се преди да плямпаш
не питам теб а онези тъпаци с онази ютюб звезда. и не, не го показа и не го коментира, а някаква статия
и не ми обяснявай за докладо щото го пейстнах в Дневник часове преди тези ти обяснения
ДПС ! Един Мильон Гласа от ДПС !
Рейтинг: 304 НеутралноДо коментар [#16] от "Pontif":
https://www.youtube.com/watch?v=MC9_K_F-2sg51 Профил на ДПС! Един Мильон Гласа от ДПС!
ДПС! Един Мильон Гласа от ДПС!
Рейтинг: 155
02:18, 12 юли 25
Неутрално
До коментар [#49] от "ДПС! Един Мильон Гласа от ДПС!":
много странна история, и двата двигателя били изключени, но никой не ги бил изключил
https://aaib.gov.in/What 's New Assets/Preliminary Report VT-ANB.pdf
ДПС ! Един Мильон Гласа от ДПС !
Рейтинг: 304 Неутрално52 Профил на ДПС! Един Мильон Гласа от ДПС!
https://www.youtube.com/watch?v=MC9_K_F-2sgДПС! Един Мильон Гласа от ДПС!
Рейтинг: 155
02:20, 12 юли 25
Неутрално
The aircraft achieved the maximum recorded airspeed of 180 Knots IAS at about 08:08:42
UTC and immediately thereafter, the Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned
from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec. The Engine N1
and N2 began to decrease from their take-off values as the fuel supply to the engines was cut
off.
In the cockpit voice recording, one of the pilots is heard asking the other why did he cutoff.
The other pilot responded that he did not do so.
ДПС ! Един Мильон Гласа от ДПС !
Рейтинг: 304 НеутралноМувърът и той най-сетне си пусна моабета .
https://www.youtube.com/watch?v=MC9_K_F-2sgMore Questions Than Answers - Air India 171 787 Crash Preliminary Report
https://www.youtube.com/watch?v=ecsTERL5hsI
danvan
Рейтинг: 7038 НеутралноЯвно човешка грешка или саботаж.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatPontif
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#20] от "ДПС! Един Мильон Гласа от ДПС!":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesИ какво ти говори това бе, селчо? Някой в пилотската кабина е изключил двигателите. Първо единия и след една секунда втория.
Има десетки анализи от хора които са в професията по 20-30 години. Но ти си закачил линк на някакъв Индийски капут, за който въпросите били повече от отговорите. Разбира се, че махараджата ще се опита да оневини пилотите. Кофти обаче че има Черни кутии. Още по-кофти, че тези ключове могат само ръчно да се управляват.
madmak
Рейтинг: 116 НеутралноВиждали сме по филмите как пасажери хакват системите на самолет. Питам, възможно ли е нещо подобно да се е случи дори да е само на теория?
Stanislav Marinov
Рейтинг: 22 Неутрално" ... При катастрофата загинаха 241 души на борда, един пътник оцеля, 19 други души също загиват, а 67 са тежко ранени ..."
Явно пиенето в редакцията на "Дневник" е било твърде много!
Абсурдно е толкова неграмотно изречение да се сътвори на трезва глава.