За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
uporit
Рейтинг: 610 ВеселоОранжевото какаду ще докара Щатите до бавна смърт. :)))
Георги Борисов
Рейтинг: 1078 НеутралноБраво! Еколозите са клон на световната терористична организация либерализъм
bil371155719
Рейтинг: 103 НеутралноКазаното от Вас е съвсем точно!
bil371155719
Рейтинг: 103 НеутралноВ Щатите караме много рафиниран бензин и просто няма нужда от допълнителни еко-простотии!
БМЗ
Рейтинг: 800 НеутралноНям нищо, ние в ЕС ще поемем и вашия дял от емисиите.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Евро 7 май ще влиза скоро.
danvan
Рейтинг: 7038 НеутралноНека се тровят МАГАретата и реднеците, като им е толкова акъла.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatНезнайко
Рейтинг: 2855 НеутралноДо коментар [#4] от "bil371155719":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевА ние в Европа не караме бензин.
Караме автомобили!
bil371155719
Рейтинг: 103 НеутралноИ зат'ва сте на т'ва дередже!
bil371155719
Рейтинг: 103 НеутралноТемата за чистотата на бензина в Щатите си заслужава разискването:
НИКОГА не съм помирисвал изгорени газове от бензин.
От дизел, да. Но от бензин, не, просто не мирише!
zxp53317185
Рейтинг: 1408 НеутралноЕвро 7, както и досегашните номера стандарти не засягат емисиите CO2, а емисиите азотни оксиди, ФПЧ и др.
Всъщност СО2 има незначително отношение към качеството на въздуха и има наложени съвсем отделни регулации към производителите, наложени най - вече от климатичните истерици.
Henry
Рейтинг: 323 НеутралноБраво на Дони! Но трябва да направи така, че зелените да плащат за вече направените щети. Да им спретнат един Маккартизъм на тези комуняги!
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачърbil371155719
Рейтинг: 103 НеутралноЯ, еколозите ми слагат минуси и по този начин УВЕЛИЧАВАТ въглеродния отпечатък!
Chi Chka
Рейтинг: 11 НеутралноБраво на вас, а изходните ви вещества, в тоалетната ви се използват в парфюмерията.
Мнго ми е интересно, как ще накара средностатистически скандинавец да си купи американски автомобил без еко стандарт, та да повиши продажбите зад граница? Chi Chka
Smoke
Рейтинг: 884 НеутралноНа какво мирише CO2?
Колко си имал по химия? Двойка ли?
bil371155719
Рейтинг: 103 Неутрално#13
Се е изпляскал яката:
Around 5,000 classic American cars are imported into Sweden each year.
И това е само в Швеция!
bil371155719
Рейтинг: 103 НеутралноДо коментар [#14] от "Smoke":
Точно така, ако при изгарянето на бензина остава само СО2, тогава не мирише. Следователно бензинът е изключително добре рафиниран, за да не мирише при изгаряне.
Ю джъст мейд май кейз!
bil371155719
Рейтинг: 103 НеутралноIn Scandinavia, particularly Sweden and Norway, there's a strong appreciation for American cars, both classic and modern
dnevnikar
Рейтинг: 3503 ЛюбопитноВИИ Маркс имени В.В.Вути
Световните производители на тютюн за пушек Булгартабак,
Махорка, Филип Морис, Дънхил и т.н.т т.н.т ... скончались.
Модерно време, ей:
вайпър цигари, райски газ, емисии от автомобили...
"Тръмп отменя стандартите за СО2 емисиите от автомобилите"
Гошо
Рейтинг: 468 НеутралноБраво на Тръмп
ГоШоТия псевдоекологични измишльотини трябва да се премахнат
БОНГО
Рейтинг: 2067 НеутралноЯ гледай какво пише в руската държавна доктрина за климатичните изменения:
https://meteoinfo.ru/images/media/books-docs/FEDERAL/climatedoctrine-2023.pdf Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
БОНГО
Рейтинг: 2067 НеутралноНяма страшно. Оранжевият мошеник наскоро им обеща да намали цените на лекарствата:
“We’re gonna get the drug prices down — not 30% or 40%, which would be great. Not 50% or 60%. No, we’re gonna get them down 1,000%, 600%, 500%, 1,500%.”
Trump added that this is “something that nobody else can do,” Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
ksj251257374
Рейтинг: 1859 ВеселоДемек бизнесът с електричките ще получи топлинен удар. А германските бензинови и дизелови автомобили може да получат глътка въздух.
svoboden
Рейтинг: 1116 НеутралноНе знам дали ще е толкова лесно. Говори се, че т. нар. зелени партии, сдружения, фирми, вече са натрупали баснословни пари и няма да пуснат кокала.
kalina71
Рейтинг: 1417 НеутралноДо коментар [#9] от "bil371155719":
Надявам се, че живеете в САЩ?
terminal velocity
Рейтинг: 86 НеутралноНай сетне разумните хора са на власт, а не изкукалите екоталибани! Разликата е впечатляваща.
пРезидента!
Рейтинг: 2681 НеутралноТежък удар срещу електричките в Америка. Мъска ще си оскубе топките от яд, че прахоса толкова пара, да подкрепя Оранжу 🤡🤣🤣🤣
пРезидента!
Рейтинг: 2681 НеутралноНищо подобно! Американци, китайци и корейци имат нови технологии за батерии, кои от кои по-добри. Зареждане за минути и 1000 км пробег вече не са проблем. Колелото се завъртя и няма спиране. Ако Америка удари спирачката, просто ще изостане фатално в този сектор.
penetrating
Рейтинг: 5512 ВеселоЕПА показва, че не е независима агенция :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertВсичко друго няма значение
mirohero
Рейтинг: 433 НеутралноБай Дони спечели на гласовете на латино и черни гласоподаватели, които прескочиха от една партия към другата на псоледните избори - при латиното е над 20% от популация превключване. И едно от нещата, които повлияе бе налагането на еко ограничения като в Калифорния, където латино гласоподаватели питаха "ами какво ще караме до работа и обратно" и получиха отговор "купете си Тесла". Мдам, гледам, всички мексиканци баш майстори, градинари и т.н. малки бизнеси са се засилили да купуват Сайбър Трак за 100 бона...
Белите и азиатците с мангизи си карат електромобили. Покрай субсидии, собствени електропанели и т.н. им излиза много по-евтино. Да не говорим, че никой нито може да ги краде, нито да им реже катализаторите...
Демек, има куп проучвания на тази тема, и аз ви давам примери - Бай Дони и републиканците печелят избори, защото традиционните гласоподаватели на демократите гласуваха за републиканците.
mirohero
Рейтинг: 433 НеутралноДо коментар [#25] от "terminal velocity":
Мъск финансира президенто заради борбата със Сам Алтман кой да гепи ОпънАИ. Силициевата Долина тези избори си назначи президент (и Конгрес), за да си прокарват закони за хай-тека и най-вече да отърват тренда по целия свят да им наложат данъци върху оборота. Европа искаше да сложи 3% данък оборот на американските хай тек компании, затова и Тръмп тръгна да налага тарифи. Затова са го и назначили/избрали. Този бизнес е за доста трилиони - за по-малко пари като причина хората са правили световни войни....
bil371155719
Рейтинг: 103 Неутрално#9
Надеждите Ви са оправдани.
ksj251257374
Рейтинг: 1859 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "пРезидента!":
Нямам нищо против, кой, каквато кола иска да си купи. Имам много против да се дават безброй преференции на едните, за сметка на тотално натоварване на другите. Бензиновите, нафтовите, а в последствие и газовите и метановите горива бяха натоварени с ДДС, акцизи и безброй други технически и екологични изисквания. При електрокарите напротив. Имаше много преференции от всякакъв вид. Дори имаше преференции при -паркиране. Нека бъдат поставени на равна основа и ще се види, кои са по-предпочитани.
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноТочно обратно!
(NOx), total hydrocarbon (THC), non-methane hydrocarbons (NMHC) емисии - се променят малко, а разликата между Евро-5, Евро-6д Темп, Евро-6, Евро-7 е и в емисията СО2 .
Като за много емисии Евро-7 е напълно безсмислен и освен яко поскъпване на колите - до друго няма да доведе!
sim4o2
Рейтинг: 1959 Неутрално6 Профил на danvan
СУПЕР
danvan
Рейтинг: 8917
23:20, 24 юли 25
Нека се тровят МАГАретата и реднеците, като им е толкова акъла.
-- -- --
Малоумдер, според тебе КАК въздейства СО2 на човешкия организъм?
sim4o2
Рейтинг: 1959 Неутрално21 Профил на БОНГО
СУПЕР
БОНГО
Рейтинг: 2834
00:39, 25 юли 25
Нека се тровят МАГАретата и реднеците, като им е толкова акъла.
—цитат от коментар 6 на danvan
Няма страшно. Оранжевият мошеник наскоро им обеща да намали цените на лекарствата:
--- ---
На Простотията това и е хубаво - не може да се скрие!
rumen_ss
Рейтинг: 487 НеутралноПрез последните години, американските застрахователи изплащат рекордни обезщетения за природни бедствия в САЩ. Та освен по-високи премии, може да се стигне и до момент, в който дадени бедствия изобщо спрат да бъдат застраховани. Може би тогава ще светне нещо в празните кратуни на реднеците и се сетят, че има значение за кого гласуват.
Модерацийката е ПКПivanpopov
Рейтинг: 796 НеутралноСтава дума за "товарни"... но интересно дали ще върнат глобите на VW и дали ще им преведат пропуснатите ползи?
Петър Георгиев
Рейтинг: 1317 ЛюбопитноДо коментар [#36] от "rumen_ss":
За пръв чувам някъде да се гласува "за" или "срещу" природни явления.
sbaleev
Рейтинг: 1027 НеутралноТръмп е луд човек!
ck
Рейтинг: 1573 НеутралноТръмп против науката! Не образованост срещу наука или да си заровим главата в пясъка! Много е тъпо, още повече за САЩ.
nimba_myotis
Рейтинг: 221 НеутралноЩе борят морбилите с изпарения.
Соколов
Рейтинг: 722 ВеселоОще малко им трябва на САЩ да се наредят до Свазиленд по уважение на международната сцена.
Докато хора с IQ на чайник се радват как разбираш ли победили в битката с "екоталибаните" Китай инвестира в наука и технологии и вече води света (и Америка) в 57 от 64 технологични показателя. Бъдещето е тяхно и на Европа.
Тия инбреди МАГА-рета да си отменят каквото искат, това не променя реалността.
Не ми е ясно само нашенците където му се кефят на този оранжев ретард, толкова ли изпростяхте и вие там или така си заминахте?
zxp53317185
Рейтинг: 1408 НеутралноДо коментар [#33] от "sim4o2":
Глупости на търкалета 🙂
Евро от 1 до 7 включително въобще не засягат емисиите въглероден диоксид CO2
Засягат се следните:
CO, HC, NOₓ и PM
ilinko
Рейтинг: 778 НеутралноДо коментар [#14] от "Smoke":
Няма смисъл да се спори... вече стигнахме до там, че ако не мога да помириша нещо, значи не съществува, а ако не виждам хоризонта закръглен, значи земята е плоска... науката трябва да се води от принципа "око да види, ръка да пипне" на средностатистическия антилибераст.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1215 НеутралноСтрашен ТЪПАК, нека някой го затвори в една нафтова кочина и да му пусне един маркуч от ауспуха в купето, да види убаво ли е!
Kosta Delev
Рейтинг: 773 НеутралноЕ на това японците му казват харакири! Същото, което си направиха германските автопроизводители преди 10-тина години като се смееха на Мъск и отпаднаха от играта...
Камен
Рейтинг: 864 НеутралноГолеми глупости прочетох за 'оранжево какаду' и т.н.
А просто е обявил, че СО2 не замърсява въздуха. Което си е така. В САЩ имат строги изисквания за изгорели газове и на прегледа те връщат ако колата ти пуши. Отдавна нямат смог. А СО2 е газ без миризма и цвят.
Сега, дали предизвиква глобално затопляне е спорно... може и да предизвиква. Но Китай и Индия строят по една нова ТЕЦ на въглища всяка седмица, и планират така до 2030, та ние сега да не горим бензин в колите си ли - каква разлика ще има за глобалния климат от това? Никаква. Но някои хора продължават да мислят, че като се ограничават и си броят грамовете СО2, ще променят климата на планетата;
Докато Китай и Индия не намалят емисиите СО2, Европа и САЩ нищо не могат да променят, особено пък с леки коли. Големите емисии идват от ТЕЦ, индустрия (циментова, химическа и т.н.), кораби, камиони, и какво ли още не, а колите са с под 5% дял в СО2 емисиите.
stevens
Рейтинг: 353 ЛюбопитноА колко ти гори рафинираната колица, щото СО2 пряко зависи от разхода на гориво?!
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноЕй ти го - гледай, чети ..
A 95g/km CO2 figure for a car represents the European Union's (EU) target for average new car emissions, which was in effect from 2020-2024. This target is part of a broader effort to reduce overall carbon dioxide emissions from the transportation sector. It's equivalent to approximately 115.1g/km using the WLTP testing cycle.
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноМного ясно, че не е хубаво .. ама емисиите СО2 в дизел СА ПО-МАЛКИ ,,
sim4o2
Рейтинг: 1959 Неутрално40 Профил на ck
СУПЕР
ck
Рейтинг: 1592
07:28, 25 юли 25
Неутрално
Тръмп против науката! Не образованост срещу наука или да си заровим главата в пясъка! Много е тъпо, още повече за САЩ.
-- -- --
СО2 не вреди на хората.
Научни данни!
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноИ да припомним .. СО2 не ВЛИЯЕ ПО НИКАКЪВ НАЧИН НА ЧОВЕК..
Концентрацията на СО2 който дишаме - се увеличава в пъти на детски рожден ден например , ако отворим няколко бутилки с газирани напитки и децата дишат наоколо..
Този СО2 не само няма да разболее никого, ами и няма да виляе по никакъв начин на организмите ..
Но простотията, както казахме - не ходи по гората, а по Гретените ..
gianni
Рейтинг: 904 НеутралноЗа "sim4o2" дали е CO или CO2 е все тая. Ей сега ще извади дежурните си простотии от флашката, с които ни залива всеки път. Релетата му са залепнали от времето на ковид-а и още не може да се рестартира завалията.
stevens
Рейтинг: 353 НеутралноБате, внимавай к'ви ги плещиш. щото има много малоумници!
При концентрация 20-30 процента, загуба на съзнание и смърт може да настъпи в рамките на минута!
gianni
Рейтинг: 904 НеутралноКуко, това си го извадил от Регламент (ЕС) 2019/631 на Европейския парламент и на Съвета от 17 април 2019 г., който определя стандартите за емисиите на CO₂ за нови леки автомобили и лекотоварни превозни средства.
h ttps://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2019/631/2021-03-01/eng
Това не от стандартите Евро 6 или 7.
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноТо и ако има много инертни газове - и няма достатъчно кислород във въздуха и се задушаваш - няма как да дишаш..
Иначе СО2 няма как да е 30% ..
Съдържанието на СО2 във въздуха варира между 0,03% (300 ppm) и 0,06% (600 ppm), в зависимост от района, а в издишания въздух е приблизително 4,5%.
Ако отворите бутилки "Кока Кола" и се съберете много хора в помещение , дишате и не проветрявате - концентрацията на СО2 може да нарасне рязко.
Естествено - никой няма да се разболее ..
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#34] от "sim4o2":
Не спори със зомби сектанти. Тези за всичко са най-компетентни. Само дето без наличие на въглероден двуокис реакциите при фотосинтезата са невъзможни, а от там и съществуването живот на Земята , включително и на зеленчуковите им мозъчета.
И въобще затоплизма се доказва, като една все по-голяма глупост.... Измислена за да се точат пари от разни лобисти и да се съсипе икономиката на Европа.
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноМного ясно, че ми е все тая ..
А от времената на Ковид НАУЧИХ ЕДНО - ДА ВЯРВАМ В НАУКАТА!
Мерките работят, пейките работят !
Активисти, политици, лобисти и медии ( и Сим4о !) продължават да смесват замърсяването на въздуха и въглеродните емисии – все едно става въпрос за едно и също нещо. Малко го правят с ясното съзнание, че лъжат.
Повечето просто не знаят. Крайният резултат обаче е, че в обществото се налага невярна представа за реалната връзка между тези две явления.
Това е проблем, защото кара хората наивно да подкрепят погрешни политики, програми и мерки.
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#42] от "Соколов":
Защо плещиш ГЛУПОСТИ, а, Соколов?!
Китай е сред най-големите замърсители...Защото делът на енергия от изгаряне на въглища е голям, въпреки очистването.
Още по-хубавата част е, че с евтината енергия от въглищата произвежда фотоволтаици, перки и рафинира редкоземни метали за батерии, с които после клоуните-гретени в ЕС си играят на играта "победи глобалното затопляне"!
Щеше да е много смешно, ако не костваше икономическата база на ЕС!
БОНГО
Рейтинг: 2067 Неутралноhttps://link.springer.com/article/10.1023/A:1015277014327
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemИ още - конкретно за САЩ:
https://www.epa.gov/greenvehicles/fast-facts-transportation-greenhouse-gas-emissions
28% от парниковите газове идат от трянспорта.
https://www.epa.gov/transportation-air-pollution-and-climate-change/smog-soot-and-other-air-pollution-transportation #epa_programs
Air pollution emitted from transportation contributes to smog, and to poor air quality, which has negative impacts on the health and welfare of U.S. citizens. Pollutants that contribute to poor air quality include particulate matter (PM), nitrogen oxides (NOx), and volatile organic compounds (VOCs).
The transportation sector is responsible for:
Approximately 45% of NOx total emissions inventory in the U.S.
Less than 10% of VOCs emissions in the U.S.
Less than 10% of PM2.5 and PM10 emissions in the U.S.
И още. Именно политиките и налаганите стандарти са довели до намаляване с около 99% на замърсяването от МПС. От 1970 г., с приемането на Закона за чистия въздух и създаването Агенцията за опазване на околната среда (EPA, която тРъмп осакати) са създавани и налагани стандарти - напр. за оловото, в бензина (променяни с времето) и за емисиите на въглероден оксид (CO), азотни оксиди (Nox) и въглеводороди от автомобили. Съответно индустрията е принудена да реагира, за да се адаптира на наложените стандарти за емисии. Каталитичните конвертори за CO, NOx и др., не са плод на някакви благородни самоинициативи на автомобилните корпорации, а са пример за реакция и адаптиране към държавната политика и стандарти. Забраната на бензин с олово за превозни средства за моделите от 1975 г. насетне е прекият резултат.
zxp53317185
Рейтинг: 1408 НеутралноДо коментар [#49] от "sim4o2":
Какво да гледам, това са други регулации а не Евро1-7.
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#36] от "rumen_ss":
Руменчо, започнете да мислите със собствените си глави, а не с опорките, дето ви ги спускат от телевизора!
Риск с вероятност за настъпване по-голяма от няколко процента, не се застрахова! Но това не означава, че не трябва да се АДАПТИРАМЕ към климатичните промени!
Ето, в Япония никой не застрахова риска "земетресение", но хората са разработили технологии, включително системи против земетресения с време за реакция някакви минути и продължават да живеят живота си!
БОНГО
Рейтинг: 2067 НеутралноВсъщност и да и не. Макар Китай да е най-голям национален замърсител, на глава на населението е след САЩ, дори след Канада. Освен това - доколкото се касае не за моментно действие, а за дълъг исторически процес, поради забавеното си развитие, Китай има тепърва да "наваква", осирането причинено от западната индустриализация. Пак заради анахронизмите от този тип, т.нар. "развиващи се икономики" просто нямат друг избор освен да продължават да замърсяват докато достигнат поне до някакъв приличен икономически и социален стандарт.
Така че, според Парижкото споразумение, от което тРъмп извади САЩ, но в което Китай си стои, пикът на емисиите от Китай се очаква да бъде в 2030 г., след което постепенно до 2060 да достигне нивото на въглеродна неутралност.
И да - Китай е вече безспорен лидер в производството на електрички, както и на панели и т.н. при все замърсяващата същност на производството на литиеви батерии, е също и лидер в развитието на хидро- и пирометалургията за рециклирането и рекултивацията. Без клоуни-гретени, през миналата година електрическите автомобили надхвърлиха 45% от всички продажби на автомобили в Китай, и вече 10% от китайските коли са електрички с тенденция на нарастване. За сравнение дялът на продажбите на електрички в ЕС миналата година е около 24.5%.
През 2024 в Китай са продадени около 11 милиона електрички, в ЕС - под 2 милиона.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
БОНГО
Рейтинг: 2067 Неутралноhttps://www.fsis.usda.gov/sites/default/files/media_file/2020-08/Carbon-Dioxide.pdf
https://www.gov.uk/government/publications/carbon-dioxide-properties-and-incident-management/carbon-dioxide-general-information
https://www.nature.com/articles/s41893-019-0323-1
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
bat_plamen
Рейтинг: 3696 НеутралноПоредната тъпотия с марката " Дончо Тръмпи"!
stevens
Рейтинг: 353 ВеселоДо коментар [#64] от "БОНГО":
Колега, не се напъвай с радиоточка! Ще ти напише остроумно, че смърт от СО2 може да настъпи заради хипоксия, а не заради интоксикация! Да, това е вярно, но не е задължително, защото са правени опити с кучета, които ДОКАЗВАТ, че при висока концентрация СО2 е ТОКСИЧЕН! Има случаи на ОТРАВЯНЕ, но спецификата на условията за възникване, както и вероятно по-трудното определяне post-mortem, ги квалифицира като редки!
По-късно очаквам включване и от друг форумен "физико-химик"!
existenz
Рейтинг: 837 НеутралноДо коментар [#63] от "БОНГО":
Sed ita a principio inchoatum esse mundum, ut certis rebus certa signa praecurrerent, alia in extis, alia in avibus, alia in fulgoribus, alia in ostentis, alia in stellis, alia in somniantium visis, alia in furentium vocibus.Това дето го пишеш са пълни тъпотии тиражирани от левичарския фейк нюз! Автомобилната индустрия не направи двигателите си по-ефективни заради тъпите регулации а защото пазарът я принуди да бъде по-добра и да предлага по-евтини и привлекателни коли. Тръмп слага край на тоя безумен бюрократичен цирк с климатичните глупости, които убиват американската икономика. САЩ представляват едва 14% от глобалните CO2 емисии, докато Китай 32% и продължава да увеличава емисиите без ограничения. Приоритетът е Америка да е силна, не да гони левичарски химери, които пълнят джобовете на чужди сили. EPA не са някакви спасители на въздуха техните регулации са бюрократична власт и увеличаване на разходите за обикновените американци. Тръмп с отменянето на тези стандарти, връща контрола върху икономиката и енергийните политики в ръцете на пазара и на нацията, а не на левичарите регулатори.
iazdakaja
Рейтинг: 964 НеутралноДо коментар [#67] от "existenz":
Не си измисляй - Китай вече няма планирани нови ТЕЦ-ове и е лидер в панелките, електромобилите и ВЕЦ.
Друг въпрос, че е не толкова от зелен идеализъм, а за да са независими от внос на енергия, за ужас на тъпите руснаци, които си мислеха, че ще могат да паразитират върху Китай както върху Европа до неотдавна.
stevens
Рейтинг: 353 ЛюбопитноДо коментар [#67] от "existenz":
Леви, леви,... раз, два-а, три!
Абе да те попитам, какво прави по-добър един съвременен двигател от потребителска гледна точка според теб!?
0tempora0mores
Рейтинг: 544 ВеселоДо коментар [#15] от "bil371155719":
Нещо си се объркал! В скандинавието се внасят единствено Тесли от Сащ, защото акциза за ДВГ е 100% + още данъци и мита
0tempora0mores
Рейтинг: 544 ВеселоДо коментар [#54] от "stevens":
Ти и кислород над 40% ако дишаш ще умреш така, че да не пляскаме абсолютизми
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноИ да видим водата - отровна ли е, след като ако се опитваш да я дишаш и умираш - или не е отровна..
Ако водата излезе, да е толкова отровна, колкото СО2 - ко правим?
Да я забраним?
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноЕмисията на Китай е увеличена 6% за годината..
Или 6% - нищо не е ???
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноЗа "sim4o2" дали е CO или CO2 е все тая. Ей сега ще извади дежурните си простотии от флашката, с които ни залива всеки път. Релетата му са залепнали от времето на ковид-а и още не може да се рестартира завалията.
—цитат от коментар 53 на gianni
Много ясно, че ми е все тая ..
А от времената на Ковид НАУЧИХ ЕДНО - ДА ВЯРВАМ В НАУКАТА!
Мерките работят, пейките работят !
Видяхте ли озоновата дупка?
В 2019 г. на 08 септември е била 16.4 млн. км2 в 2024 на 28 септември е 22.4 млн. км2.
Което се определя, като "изчезване" ..
Активисти, политици, лобисти и медии ( и Сим4о !) продължават да смесват замърсяването на въздуха и въглеродните емисии – все едно става въпрос за едно и също нещо.
Малко го правят с ясното съзнание, че лъжат.
Повечето просто не знаят.
Крайният резултат обаче е, че в обществото се налага невярна представа за реалната връзка между тези две явления.
Това е проблем, защото кара хората наивно да подкрепят погрешни политики, програми и мерки.
Иначе хората, както умират от СО2 , могат да умрат и от вода!
Ако няма достатъчно кислород - О2, а има вода или СО2 - и трудещите се няма как да дишат нормално и умират.
А ако имаме детски рожден ден и една тумба тича насам-натам, отворени са шишета с газирано?
Ами СО2 МОЖЕ И ДА СЕ УДВОИ.. било е 0.03, а става 0.06..
Хора, бдете!
iazdakaja
Рейтинг: 964 НеутралноДо коментар [#73] от "sim4o2":
Това е инерция от миналото. Те дори още строят въглищни ТЕЦ-ове - последните.
ajq421111679
Рейтинг: 20 НеутралноСамо така! И разиката между САЩ и ЕС в БВП ще става все по-голяма!Докато Европа се саморегулира и самоунищожава, САЩ ще вървят напред без грам колебания към по-голямо богатство и просперитет!
sim4o2
Рейтинг: 1959 НеутралноИ ползват въглища за силиций за соларите и за металургия ..
Но скоро - ще е инак!
iazdakaja
Рейтинг: 964 НеутралноДо коментар [#77] от "sim4o2":
Ми скоро я.
Виж как стана с автомобилните батерии - докато се моткаме и ни взеха топката. Зеленият тех е с най-големия потенциал за растеж - трябва да се развива изпреварващо, а не да се подарява.
it4
Рейтинг: 85 НеутралноДО много зелените тикви в коментарите:
"Днес Европа е най-бързо затоплящия се континент в света, два пъти по бързо се затопля спрямо или от 80-те години на миналия век" - казва го службата за изменение на климата "Коперник"към...ЕС, и какво излиза, въпреки идиотските напъни на зелените талибани ефект нула, вместо да се ориентират към залесяване, те ще правят солари ветрени паркове - но като им се плаща за да прокарват такава политика в ЕС - така ще си е.....