За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 НеутралноА защо се е скъсал кабелът???
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И кой е виновен?
пРезидента!
Рейтинг: 2681 НеутралноПоСеСеСеРковеца на сенка 🤡🤣🤣
Пешо
Рейтинг: 907 НеутралноЕ, ако това може да ни успокои не само българите са мърлячи и им се късат въжетата/стоманените въжета (кой знае защо преведено като "кабел") и тези, които трябва да правят проверките се задоволяват с някоя и друга бутилка уиски.
schwimmwagen
Рейтинг: 702 НеутралноКабелът не бил сменян от 100 години !!! Всъщност автентичният ,никога не бил подменян . Поне това чух по ТВ.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."kwy38371721
Рейтинг: 466 Весело„Разследващите подчертават, че не са стигнали до "валидни заключения" за причината за катастрофата и ще предоставят пълен предварителен доклад в рамките на 45 дни“.
Това се казва в съобщението до медиите.Дневник къде прочетоха,че кабелът,който свързва двата вагона и е бил скъсан,е причина за катастрофата?
Пешо
Рейтинг: 907 НеутралноАко имаш предвид българска ТВ вероятно не е вярно. Особено ако и при тях има "кабели" вместо стоманение въжета.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 ВеселоДо коментар [#2] от "пРезидента!":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Браво баце. Само се чудя защо не споменаваш любимият ти Путин?
kwy38371721
Рейтинг: 466 Весело„Изявлението от седем страници също така казва, че кабелът е бил само 337 дни от очаквания си 600-дневен експлоатационен живот.“.ВВС
Те по ТВ също казаха,че полицаят Кожухаров е бил на фитнес в 5 часа сутринта.Там се казват много лъжи и глупости.
vspassov
Рейтинг: 120 НеутралноУважаема редакция, съжалявам, но отново трябва да направя корекция във Ваше съобщение.
При така наречения фуникуляр, което е кабинкова въжена линия, с кабинки, движещи се по наклонени релси, Cable означава стоманено въже, а не кабел. Това въже е част от подемния механизъм, с който се реализира изкачването и спускането на кабинките по релсите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
schwimmwagen
Рейтинг: 702 НеутралноДо коментар [#8] от "kwy38371721":
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."По нованюз беше. И на мен ми се стори странно, меко казано.
Локомотив
Рейтинг: 613 НеутралноТова беше ясно от първата минута още.
mwd00681360
Рейтинг: 106 НеутралноВ трамвая е имало служител (спирач) , който по някаква причина, не е успял да спре вагона след скъсването на въжето. Не е ясно защо автоматичната спирачка не се задействала. След 45 ще има предварителен доклад.
The investigators stress they have not reached "valid conclusions" about the cause of the crash and will provide a full preliminary report within 45 days.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1106 Неутралнонима навсякъде са минали на гугъл преводач.Гугъл преводач е да се ориентираш горе долу с всичките му грешки.Но за медия си трябва истински преводач който прави разлика между кабел и стоманено въже.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1106 НеутралноТака в една книга прочетох за суспензия на автомобила-доста се чудих ,докато се сетя от контекста,че това било окачването.
ivanpopov
Рейтинг: 796 НеутралноИ там ли сега ще разработват нормативна уредба за техническата проверка на въжетата?
Кортик
Рейтинг: 2150 НеутралноКонтролните органи не са си свършили работата. Всеки асансьор има авариини спирачки, а фуникуляра няма. Трябвало е да бъде спрян от експлоатация.
Червена линия, червен картонdeaf
Рейтинг: 2161 НеутралноДо коментар [#13] от "mwd00681360":
Служителят не е успял да спре фуникуляра,може би защото години наред всичко е било наред с него и е изгубил рефлекс да реагира при авария...
Но това съвпадение – едновременно въжето да се скъса и аварийната спирачка да откаже – е съмнително...
Таралеж
Рейтинг: 2529 НеутралноДо коментар [#18] от "deaf":
едновременно въжето да се скъса и аварийната спирачка
😂😂😂
И то когато спирачът е отишъл да си купи Ени “кафенце”
Таквъз Карък с тия кафенцето.
rebelions
Рейтинг: 765 НеутралноДо коментар [#18] от "deaf":
Едва ли.
rebelions
Рейтинг: 765 НеутралноДо коментар [#18] от "deaf":
Возихме се на Глория през юни.
Качихме се догоре, където бушуваше страхотен купон - улична храна, всякакви напитки, дансинг с диджей, великолепна гледка към града долу, всичко бе чудесно.
На слизане ватманът беше друг и ми направи впечатление, че положи доста усилия със спирачката, когато спря долу до булеварда.
Така че едва ли не е успял да реагира, ръцете му не се отделиха от лостовете.
rebelions
Рейтинг: 765 НеутралноНаклонът там е доста голям, по-голям отколкото по Раковска преди Дондуков, но вагонът се движи с една и съща скорост.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
deaf
Рейтинг: 2161 НеутралноДо коментар [#20] от "rebelions":
Ще е интересно да научим каква е причината за катастрофата. Португалците ще я узнаят и ще ни я кажат. За разлика от "българските" правителства,които нарочно крият в тайна такива инциденти...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
stevens
Рейтинг: 353 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "deaf":
Причината по първоначални наблюдения е липса на достатъчно ефективен самостоятелен спирачен капацитет, който да спре кабината без помоща на въжето (което се е скъсало)!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2208 НеутралноСпирачът се е опитал да задейства аварийни спирачки, но не е успял да предотврати дерайлирането.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.______________________________________________________________
Лоша конструкция, аварийните спирачки трябва да се задействат автоматично при скъсване на въже, както е при асансьорите?
deaf
Рейтинг: 2161 НеутралноДо коментар [#27] от "Полковник Паликъщов":
Виж коментара над твоя. Спирачките са се задействали,но не са имали силата да спрат фуникуляра...
stevens
Рейтинг: 353 НеутралноДо коментар [#27] от "Полковник Паликъщов":
Конструктивно е предвидено пневматичните спирачките да се задействат автоматично, но дали системата е сработила е рано да се каже! Въпреки това, дори при ръчното задействане от страна на guarda-freio на пневматичната и ръчната спирачка (за което твърдят че има доказателства), кабина 1 се е ускорила и вероятно скоростта към момента на удара е била около 60 км/ч!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2208 НеутралноТози спирачен капацитет може да се сметне на фаза проектиране, формулата на Айнщайн!
Не дискутирай по технически проблеми ако не си машинен инженер! Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
stevens
Рейтинг: 353 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "Полковник Паликъщов":
Хайде напиши (или ме насочи към) тая формула на Айнщайн?!