Плакатите стават все по-атрактивни
Като че ли времето на добре познатите ни етикети и опаковки на различни стоки е към края си. След като рекламната индустрия сложи на всяка крачка мигащи, светещи и привличащи вниманието билбордове и телевизори, които да ни разсейват и насърчават да купим нещо, дойде ред да се заменят „скучните" еднообразни плакати, които добре познаваме. Холандската компания Viacom, занимаваща се с външна реклама, представи на пазара светещи плакати, които започнаха да се използват масово на холаднския пазар. Bacardi Flavours са едни от първите, които се възползват от новата технология, грабваща окото благодарение на светлинните ефекти. Технологията е базирана на вграждането на светодиоди в материала, от който е направен рекламния плакат. Доставката на плакат, включително времето за поръчка и изработка са до три седмици.
Сред другите популярни продукти на Viacom са „ароматна автобусна спирка" - продукт, позволяващ рекламите по спирките да издават миризма (това би било прекрасно допълнение към спирките на Орлов или Лъвов мост, например :) ) както и „интерактивна спирка", като интерактивния елемент се постига чрез bluetooth технология.
Източник: www.gizmodo.com
Производител: http://www.viacom-outdoor.nl/