Джордж Брусард коментира развитието на проекта Duke Nukem Forever

Джордж Брусард коментира развитието на проекта Duke Nukem Forever

Джордж Брусард коментира развитието на  проекта Duke Nukem Forever
В новия брой на списание Computer Games Magazine е поместен обширен материал за дългоочакваният екшън в първо лице на 3D Realms и Human Head Studios, Prey, в който шефът на компанията майка Джордж Брусард споменава нещичко и за разработвания в продължение на почти десет години екшън Duke Nukem Forever.
Официално работата по наследника на Duke Nukem 3D започва през април 1997, когато се появят и първите намеци за продължение на култовата стрелялка. В онези години с най-модерна технология разполага тексаската компания id Software, която с радост предоставя платформата на Quake 2 за нуждите на 3D Realms и новото им заглавие. Не след дълго се появяват първите неофициални картинки и страхотен за времето си трейлър, които биват "почистени" от световната мрежа в рамките на часове. За първи път феновете на този тип игри срещат задължителните днес превозни средства.
Следва дълго мълчание от страна на разработчиците, които на по-късен етап обявяват, че за нуждите на играта вече се използва значително по-напредналата в онзи период технология на Unreal. Няколко години по-късно 3D Realms разтърсва Electronic Entertainment Expo 2001 с размазващ трейлър на изцяло префасонираната игра, демонстриращ невиждани дотогава графика, звук и геймплей. От тогава насам, разработчиците на играта пазят абсолютно мълчание и само понякога подхвърлят на тълпата, че играта е почти готова и други празни обещания. Преди няколко години в сайтът на компанията бива поместена обява за мултиплейър програмисти и дизайнери, но резултатът остава неясен. Според предоставената от Wikipedia информация, към днешна дата Duke Nukem Forever използва на практика собствена технология, заимстваща дребни елементи от първите ревизии на Unreal платформата.
"Проблемът е там, че когато най-после покажем играта, хората ще си кажат 'мда, браво'. Честно казано в момента искаме просто да довършим започнатото и забравим", споделя Брусард с журналист от сп. Computer Games. Всъщност е прав. По-възрастните са вече уморени от чакане, а за милионите младежи Duke не символизира нищо.
Издателят на играта Take-Two също е нетърпелив да я види на пазара след като огромните забавяния струват на компанията $10 милиона до момента. В сметката не влизат предвидените нови $500,000, които трябва да се влеят в 3D Realms преди окончателната поява на заглавието през декември 2006.
Повече информация за Duke Nukem Forever и алтернативното заглавие Prey, разработвано от Human Head Studios под патронажа на 3D Realms, ще намерите в новия брой на сп. Computer Games. Малко след E3 2006 очаквайте допълнителна информация, картинки и трейлъри от бъдещите хитове заглавия.