Valve говорят за Half-Life 2: Episode 2

Valve говорят за Half-Life 2: Episode 2

Valve говорят за Half-Life 2: Episode 2
В края на миналата седмица представители на Valve Software разкриха още детайли за Half-Life 2: Episode 2 по време на сравнително скромно за възможностите на Electronic Arts събитие в Redwood Shores, който очевидно ще излезе едновременно за PC, Xbox 360 и PlayStation 3. Втората част ще предложи няколко непознати досега райони около City 17, нови оръжия, подобрена физична симулация и шеша нови врагове. Шефът на компанията Гейб Нюъл потвърди, че издаваните от EA конзолни версии ще включват оригиналния Half-Life 2, първия епизод от трилогията, както и дълго отлаганата мултиплейър ориентирана модификация Team Fortress 2, която всички считаха за отдавна прекратен проект.
Valve са добри в пазенето на тайни, така че надали има шокирани от новината. Team Fortress 2 ще дебютира на PC едновременно с конзолите портове, за които се знае твърде малко. Все още не е ясно доколко ще са съвместими изданията за конзоли и персонални компютри. Вероятно новината за FT2 ще зарадва японските геймърски общности, оказали се най-запалените фенове на бързия отборен екшън с вид на анимационно филмче.
Освен за мултиплейъра, Нюъл говори и за изцяло нов соло режим/мод за Half-Life 2: Episode 2 с кодово название "Portal". Запознатите с разширението Opposing Force вероятно се досещат, че става въпрос за нова имплементаця на уникалното оръжие за телепортация "Displacer". Концепцията напомня и за току-що излезлия фантастичен екшън от първо лице Prey, където мигновенните пътувания из пространството са основен елемент от геймплея. Още детайли за втори епизод на Half-Life 2 ще стане достъпна в следващите няколко седмици, когато най-после ще разберем дали е възможен муждуплатформен мултиплейр. Напоследък се появяват все повече кръпки за конзолни игри, така че евентуалните обновявания надали ще са голям проблем. Особено при наличието на Xbox Live и наскоро стартиралата подобна услуга на Sony.