TimeShift отложен за 2007

TimeShift отложен за 2007

Изглежда предстоящият екшън от първо лице за PC и Xbox 360 на Saber Interactive ще се появи малко по-късно от очакваното. Доскоро издателите на TimeShift от Vivendi-Universal се кълняха, че играта ще се появи още в края на тази година, но изглежда, че са настъпили големи, поради които стреляката е отложена за 2007 като точната  дата остава мистерия.
TimeShift е научно-фантастичен екшън, чието действие се развива в не дотам далечното бъдеще. Играчът поема ролята на пенсионираният полковник Майкъл Суифт, който бива назначен да изпробва двете най-нови играчки на американската армия - преносимо устройство за контрол на времето, наречено "Quantum Suit" и машина на времето, наречена "Quantum Transporter". Непосредствено преди да започнат експериментите в лабораторията нахлуват въоръжени маскирани мъже и в суматохата Суифт бива изпратен обратно в 1900 година. Полковникът все пак успява да се върне в настоящето само, за да открие, че светът се е променил драстично и новата реалност не е по вкуса му. В такъв момент не му остава нищо друго освен да се впусне в шеметно приключение и открие кой или какво е причинило нежелания ефект.
Както и в повечето игри от жанра, TimeShift разчита най-вече на страхотната си графика и бруталните екшън сцени, в които основната идея се върти около избиването на всички врагове по нивото. В това няма нищо лошо, разбира се, особено като се има предвид фактът, че в TimeShift играчът може да контролира времето според своите си конкретни нужди - той може да го забързва, забавя и дори спира напълно за всички останали без него самия. Ефектът трае относително дълго и в повечето случаи се оказва пагубен за всички от противниковия лагер, които така и не разбират какво точно ги е сполетяло.
"Vivendi Games придоби правата за TimeShift с надеждата, че това е една от най-перспективните бъдещи FPS (First-Person Shooter) поредици", заяви говорител на издателството в края на миналата седмица във връзка, напомняйки, че първоначално играта бе разработвана за конкурента им Atari, от които бе закупена през май тази година. "Отношението ни остава непроменено и точно заради това предпочетохме да я отложим за 2007. По този начин ще осигурим допълнително време и ресурси, за да може играта да реализира пълния си потенциал", допълва той.
След като новината гръмна мнозина наблюдатели решиха, че TimeShift ще се излезе на пазара около година след появата на PC демото. Макар само по себе си отлагането да не е добра новина, създателите на играта вероятно ще имат време да променят редица неща, които не се харесаха на някои от изпробвалите демото фенове.