Джаксън говори за екранизацията на Halo

Джаксън говори за екранизацията на Halo

Джаксън говори за екранизацията на Halo
Нашумелият с детинската фентъзи трилогия Властелинът на пръстените и смехотворното прераждане на Кинг Конг новозеландски режисьор Питър Джаксън обяви, че работата по сценария на филма по конзолния екшън от първо лице Halo върви добре. Според него младият режисьор на Halo Нийл Бломкемп се справя чудесно с работата си, независимо че досега не е работил върху проект от този калибър.
В интервю за Ain't It Cool News Джаксън казва, че самият той е насочил усилията си най-вече върху корекции по оригиналния сценарий на Алекс Гарланд, докато в същото време Бломкемп посвещава времето си на други дела свързани с филма. “Визията на Нийл е нова, оригинална и честно казано ще изненада всички, които си мислят, че знаят какво ги очаква. Не прилича на Ридли Скот, нито на Джеймс Камерън, просто не е нещо, което сме виждали досега. Приятно, свежо и много впечатляващо”.
Що се отнася до лошата слава на гейм екранизациите, Джаксън гордо изтъква, че Halo ще направи това, което Властелинът на пръстените направи за фентъзи жанра. “Навремето всички говореха фентъзи филмите са глупави, а сега всички повтарят, че не е възможно да излезе добър филм по игра. Всичко това са глупости. Добрите филми имат нужда от добри герои, добър сюжет и добър режисьор. Нищо повече. Няма значение дали е базиран на игра, на книга или дъвка за балончета. Важното е какво показваш на хората в салона и нищо друго”, допълва той.
За самия филм се знае твърде малко. Информацията идва рядко и е твърде оскъдна. “Засега мога да кажа със сигурност, че във филма ще видите представители на Covenant, Warthogs, Ghosts, Scorpions. Ще има сцени и на крайцера Pillar of Autumn”, завършва той.
С всяко изминало интервю, с всеки материал по темата, екранизацията на Halo изглежда все по-обещаваща. Дали филмът наистина ще успее да изчисти името на игрите все още не е ясно, но с продуцент като Питър Джаксън, обещаващ млад режисьор като Нийл Бломкемп и финансовата подкрепа на Microsoft очакванията няма как да са ниски. По-любопитните сред вас могат да хвърлят едно око на тази статия, в която са посочени някои от по-интересни работи на Нийл.
Междувременно говорител на екипа, работещ върху третата част на играта сподели, че в момента текат усилени тестове на подобрената система за управление, която би трябвало да се възползва по-добре от специфичния контролер на Xbox 360. Изглежда в Bungie са дълбоко загрижени и за геймъри левичари, които ще могат да променят конфигурацията на бутоните, както намерят за добре. Говори се и за изкуственият интелект на човешкото превозно средство Warthog ще бъде нещо уникално - изглежда към момента поведението на машината напомня повече на свръх-интелигентно оръжие, отколкото на превозно средство. Ето защо екип от програмисти и тестъри се опитват да го балансират. Ситуацията с внезапно поумнелите пехотинци е сходна, напомнят от Bungie. Повече за развитието на проекта Halo 3 ще намерите в последната новина от сайта на студиото.