Милър говори за продължението на Prey

На живо
Заседанието на Народното събрание

Милър говори за продължението на Prey

Милър говори за продължението на Prey
Ако случайно сте пропуснали да завършите страхотната соло кампания на Prey и още по-случайно не сте прочели този материал от средата на лятото, е редно да знаете, че научно-фантастичният екшън в първо лице на 3D Realms и Human Head Studios ще си има продължение.
В последния си блог щастливият от добрите продажби на играта (повече от милион за първите два месеца) основател на 3D Realms (a.k.a Apogee Software) Скот Милър съвсем невинно споменава, че продължение има и то ще предложи, както любопитно продължение на историята, така и някои не по-малко интересни иновации.
Prey излезе на пазара за PC и Xbox 360 в средата на юли 2006 и моментално завладя по принцип слабите летни класации. Главният герой в играта е индианецът Домаси "Tommy" Таводи, който бива отвлечен от извънземни заедно с приятелката и дядо си. По нелепа случайност той бива освободен и с помощта на играча успява да освободи близките си от сигурна смърт.
Въпреки страхотната си графика, Prey хваща окото най-вече заради революционната си портална система за динамично генерирани телепорти, която все още няма адекватен аналог. Ако всичко това не ви говори нищо, е редно да се отправите към първия магазин за компютърни и видео игри и похарчите малко пари за нещо наистина ценно. Продължението не се очаква преди 2007, така че все още не е късно.