Google атакува гейм пазара

От материал на Wall Street Journal става ясно, че гигантът Google води преговори за покупката на дребната компания Adscape, специализирана в интегрирането на рекламни послания във видео игри, включително онлайн такива. Ако се вярва на уважаваното американско издание, сделката ще стане публично достояние още тази седмица.
"Винаги сме в търсене на нови начини за развитие на рекламната си програма, задоволявайки нуждите на всички наши потребители, рекламодатели и издатели", споделя неназован говорител на Google. "Рекламирането в игри е един от начините да постигнем това", добавя той.
Сделката между Adscape и Google е отговор на преминалата тихомълком покупка на May of Massive Inc от страна на Microsoft през май 2006. Придобитата от редмъндския софтуерен гигант фирма има добри отношения с големи издатели като 2K Sports, Codemasters, Eidos, Konami и NCsoft, но засега все още няма видими резултати от рекламната кампания. Дали Google ще се справи по-добре със задачата тепърва предстои да видим.