Шефът на Epic защитава кръпките за конзолни игри

Шефът на Epic защитава кръпките за конзолни игри

Шефът на Epic защитава кръпките за конзолни игри
Вицепрезидентът на Epic Games Марк Рейн определени навлизащите все повече обновявания за конзолните игри като полезни. Според него сваляните по Интернет обновявания и допълнителни пакети са важни за важни за игрите в дългосрочен план, особено за мултиплейър ориентираните. Единственият проблем бил, че конзолните геймъри не са свикнали с това и някои от тях биха обвини компанията в налагането на PC похвати. Въпреки това Рейн не вижда нищо лошо в това конзолните игри също да са поддържани непрекъснато с промени в геймплея (при нужда), нови карти, режими и други благини.
В тази връзка Марк Рейн отбелязва, че твърдите дискове са жизнено важни. "Радвам се, че хората вече разполагат с дискове и могат безпроблемно да се възползват от допълнения към любимите си игри дълго след появата им на пазара", споделя той в интервю за онлайн изданието Wired. "Наистина одобряваме решението на Sony да продава твърд диск с всяка своя конзола от PlayStation 3 поколението. Обезателно ще се възползваме от всичко това с Unreal Tournament 3, така че, ако вашият Xbox 360 не разполага с диск, ви съветваме да се снабдите с един ", допълва той.
На въпроса колко процента от следващото поколение игри използват Unreal Engine 3 технологията, Рейн отговаря, че Epic е малък играч на този пазар и разчита най-вече на собствени заглавия от ранга на екшъна Gears of War, чиято разработка струвала едва 10 милиона долара, а самото заглавие донесло много повече. В тази връзка авторът на интервюто Крис Колер не пропуска възможността да го попита какво мисли за Xbox 360 и PlayStation 3:
"Мисля, че и двете са страхотни машини", споделя Рейн. "Не разбирам всичкия негативизъм спрямо PS3. Преди хората бяха недоволни, че няма достатъчно конзоли, а сега са недоволни, че е точно обратното? В крайна сметка всеки би искал да може да си купи PlayStation 3".
Щастлив от продуктите на Sony и Microsoft, Рейн не определя Nintendo Wii като подходяща платформа за Unreal Engine 3 базирани заглавия. Според него новата технология на Epic е от следващо поколение, а това очевидно изключва Wii от сметките, тъй като хардуерът на мини-конзолата наистина е доста по-маломощен от този на конкуренцията.