Анонс на Call of Duty 4: Modern Warfare

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Съвет
    *****
    Неутрално

    Не е лошо, когато се публикува даден материал, преди това да се прочита за елементарни грешки. Всички бързаме понякога, но един прочит се прави за десет минути.

  2. 2 Профил на Спирачка
    *****
    Неутрално

    Хора, не превеждайте така брутално. Намерете си един човек, който има понятие от компютърни игри. Нека той да прави превода. Поне ще знае, че "енджин" не означава "двигател", а графична платформа и т.н....
    А, да, и преди да ни разкажете за скоростната кутия и диференциала на играта погледнете следното изречение и се опитайте да го обясните, моля:

    "Този път действието ще се развива в сегашно време и ще проследява конфликти от близкото минало, настоящето и дори бъдещето."

  3. 3 Профил на Нашенец
    *****
    Неутрално

    Ей, Спирачка, енджин е точно двигател! И за американеца, и за българина. Защо ли американците не са въвели специален "термин" за случая - нещо като 'ел енджино', 'моторум' или кво да е?. На теб "енджин" може да ти звучи по-фино, така едно, по "американски" извисено и научно издигнато. Ама замяната на български думи с еднозначни чуждици е простотия и обида.

  4. 4 Профил на Росен
    *****
    Неутрално

    И защо пък "engine" да е "графична платформа", след като става въпрос за цялостното софтуерно решение, на което е базирана играта? Т.е. в "engine" не влиза само графиката, а и всичко останало от рода на звук, изкуствен интелект (съществуването му е мит и трябва да си напиша статията по въпроса някой ден), физика, готови скриптове (съвсем умишлено го казвам така) и т.н.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #