Electronic Entertainment Expo - ден първи, #2

Electronic Entertainment Expo - ден първи, #2

Electronic Entertainment Expo - ден първи, #2
Както винаги, изложението генерира тонове новини, а те са прекалено много за един материал. Ето и втората част от всичко най-интересно от E3 ден първи. Първата част ще намерите по-напред в раздел Игри.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots и за други платформи
След като преди два дни Sony намали цената на PlayStation 3 в САЩ с цели 100 долара, редица специалисти решиха, че е време Microsoft да направи същото с Xbox 360, тъй като разликата в цената на двете конзоли е само $20. Всичко това би било чудесно за потребителите, но един шефовете на японския гигант Konami смята, че намалението няма да окаже голям влияние, тъй като за $500 човек може спокойно да си купи приличен персонален компютър.
Самият той признава, че една по-евтина PS3 конзола е добре дошла и безспорно ще увеличи продажбите както на самата машина, така и софтуера за нея, включително купищата игри от Konami. Въпреки това компанията смята да пусне очаквания с нетърпение стелт екшън Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots и за други платформи. Съдейки по коментара му за евтините компютри, нищо чудно преди края на годината да се появи и PC издание на играта.
Стивън Спилбърг и EA готвят две съвместни игри
След като миналата година Electronic Arts обяви, че си сътрудничи с именития режисьор Стивън Спилбърг, днес водещият издател и създателят на Извънземното най-после решиха, че е време да предоставят малко повече информация за двете мистериозни игри. Изглежда Спилбърг посещава офисите на EA поне веднъж седмично, за да помага на екипа при взимането на важни решение, свързани с историята, геймплея, дизайна и всичко останало.
За момента първата игра се нарича PQRS и представлява странна смесица между екшън, пъзел и симулатор. Американското седмично издание Newsweek определя играта като вариант на играта с блокчета Jenga в анимационен стил. Звучи твърде неясно. Ето го и обяснението – играчът ще може да манипулира разнообразни блокчета с помощта на страхотния Wii контролер, сякаш купчината, кулата или друга произволна постройка, е пред него. Идеята е от обектът да бъдат извадени максимален брой елементи, без той да се сгромоляса. С какво може да помогне Спилбърг в случая, е пълна мистерия.
Другият продукт се очертава като футуристичен екшън с приключенски елементи. Играта е "озаглавена" LMNO (отново кодово име) и се разработва за могъщите конзоли PlayStation 3 и Xbox 360. Историята ще се върти около делата на мистериозна компютърно-управлявана жена, която ще помага на главния герой. С течение на времето, уменията на предполагаемата красавица ще стават все повече, а това пък ще е свързано с постиженията на играча. Продуцентите се заканват, че отношенията на младата двойка ще са по-скоро бурни, като целта е играчът да бъде максимално отдаден на виртуалните си приключения. В интервю за Newsweek Спилбърг споделя, че най-голямото предизвикателство за екипа е да въздейства емоционално върху играча , без да му пречи да взаимодейства със света на играта.
Умирай трудно 4 без много насилие
Костюмираните чичковци от ESRB решиха, че предстоящата игра по Умирай трудно 4 (Live Free or Die Hard) ще предложи повече от допустимото за 13-годишни насилие. Ето защо бе решено, че след някои корекции, продуктът ще бъде подходящ за тинейджъри и всички по-големи от тях, също като едноименния филм.