Още 2 компании се включиха в единната метрика Nielsen Online

Още 2 компании се включиха в единната метрика Nielsen Online

Измерването чрез метриките на Нилсън Онлайн /Nielsen Online/ ще включва информация за марките Plovdiv24.com и Ole-bg.com /собственост на Media Group 24/ и Actualno.com, Expert.bg, Meridianmatch.bg, Rs-auto.bg, Club.bg, Crazy.bg, Mess.bg, Screen.bg, Predainatatak.bg, Tehnozona.bg, Sound.bg и Yellow.bg /собственост на медийната група WebGround /.
С това броят на компаниите, които измерват аудиторията на сайтовете си с единна валута, става дванадесет - Атол Медиа, Дарик Уеб, Диджитъл Медиа Груп, Икономедиа, Инвестор.БГ, Медиа Група 24, Мейл.БГ, Нет Инфо.БГ, Резон Медиа, Санома Блясък България, УебГраунд и Уеб Медия Груп.
Марките, собственост на дванадесетте издатели на съдържание, които са конфигурирани в системата за изследване на онлайн аудиторията, общо наброяват близо 90, а под тези марки се измерват повече от 120 български сайта.
До дни започва провеждането на демографско онлайн изследване. Изследването представлява въпросник с 19 въпроса, чиито отговори се попълват за 5-6 минути. Въпросите регистрират както социо-демографския профил на потребителите (пол, възраст, местоживеене, професионална позиция, личен доход и др.), така и основни практики на потребление на Интернет (честота на ползване, място на ползване, ползване за информация с цел закупуване на продукт или услуга, основни занимания в Интернет и др.).
Задачите на изследването са две: от една страна, по-доброто разбиране на Интернет аудиторията и нейното поведение, и, от друга страна, сегментация на потребителите за целите на медиа планирането и за целите на оптимизация на Интернет продуктите от страна на издателите на съдържание.
Изследването започва в началото на другата седмица и ще се провежда постоянно във времето (всяка седмица), чрез случаен подбор на потребителите на отделните сайтове, като ще поддържа извадка от около 40 хиляди потребители месечно.