Класация на българските сайтове по Нилсън Онлайн
Нилсън Онлайн докладва данните от месец май 2008 г. за издателите на съдържание в Интернет и сайтовете на българския пазар. Данните се отнасят само до Интернет потребителите на територията на страната.
Таблица 1: Издатели на съдържание в Интернет
|
Издател |
Среднодневни уникални браузъри |
Среднодневен обхват на аудиторията (в %) |
1 |
Нет Инфо.БГ |
564,856 |
74,9 |
2 |
Инвестор.БГ |
222,431 |
29,5 |
3 |
Резон Медиа |
80,772 |
10,7 |
4 |
Атол Медиа |
64,495 |
8,6 |
5 |
бТВ |
58,624 |
7,8 |
6 |
Уеб Медиа Груп |
52,695 |
7,0 |
7 |
Икономедиа |
51,029 |
6,8 |
8 |
Мейл.БГ |
48,031 |
6,4 |
9 |
Дарик Уеб |
39,370 |
5,2 |
10 |
Санома Блясък България |
27,926 |
3,7 |
11 |
Диджитъл Медиа Груп |
21,348 |
2,8 |
12 |
Медиа Група 24 |
8,129 |
1,1 |
ПРИМЕР: Данните показват, че 8,1 хиляди са уникалните браузъри (посетители) средно на ден през месец май в поне един сайт от всички, които са собственост на Медиа Група 24, което съставлява около 1 процент от среднодневната аудитория на медийните групи, измервани чрез Нилсън Онлайн. Какви с подробните данни за броя посетители на сайтовете в метриката Нилсън Онлайн и за аудиторията им