Класация на българските сайтове по Нилсън Онлайн

Класация на българските сайтове по Нилсън Онлайн

Нилсън Онлайн докладва данните от месец май 2008 г. за издателите на съдържание в Интернет и сайтовете на българския пазар. Данните се отнасят само до Интернет потребителите на територията на страната.
Таблица 1: Издатели на съдържание в Интернет
 

Издател

Среднодневни уникални браузъри

Среднодневен обхват на аудиторията (в %)

1

Нет Инфо.БГ

564,856

74,9

2

Инвестор.БГ

222,431

29,5

3

Резон Медиа

80,772

10,7

4

Атол Медиа

64,495

8,6

5

бТВ

58,624

7,8

6

Уеб Медиа Груп

52,695

7,0

7

Икономедиа

51,029

6,8

8

Мейл.БГ

48,031

6,4

9

Дарик Уеб

39,370

5,2

10

Санома Блясък България

27,926

3,7

11

Диджитъл Медиа Груп

21,348

2,8

12

Медиа Група 24

8,129

1,1

ПРИМЕР: Данните показват, че 8,1 хиляди са уникалните браузъри (посетители) средно на ден през месец май в поне един сайт от всички, които са собственост на Медиа Група 24, което съставлява около 1 процент от среднодневната аудитория на медийните групи, измервани чрез Нилсън Онлайн. Какви с подробните данни за броя посетители на сайтовете в метриката Нилсън Онлайн и за аудиторията им