Потребителски асоциации: Неустойките на мобилните абонати да не надвишават 7% от договора

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Крайно време беше

    Подпис - електронен ;)
  2. 2 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 733 Весело

    Трябва да се забрани на мобилните оператори да изпращат SMS и на латиница.Това е неуважение към нашата азбука.В Русия е забранено ползването на латиница от операторите.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  3. 3 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Забраната за латиницата е глупост ..... Иначе абсолютно съм ЗА това предложение но ми е интересно на каква база са изчислени тези 7% ? в смисъл защо точно толкова ?

  4. 4 Профил на 16180339887
    16180339887
    Рейтинг: 365 Неутрално

    До коментар [#3] от "ямболия":

    една дванадесета без ДДС

  5. 5 Профил на Навуходоносор СУПЕР
    Навуходоносор
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Проблемите са много:
    1. Потребителите нямат възможност да прекратят договорите си при нарушения на мобилните оператори без да плащат неустойки, неравноправните условия в договорите са факт!
    2. Трябва да се прекъсне практиката да се тарифират разговорите на 30/60 секунди, достатъчно нови технологии има, които позволяват тарифиране на секунда. Все едно да си купиш 300гр сирене, а реално да платиш 1 кг.
    3. Автоматичното преподписване!

    "Стреми се и работи да бъдеш необходим за обществото." Екзарх Йосиф I
  6. 6 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    Много добре, но нека да добавим:
    - възможност да спреш всички непоискани СМС-и просто като отговориш със STOP;
    - няма разумна причина ограниченията да важат само за мобилните оператори - положението при доставчиците на кабелня телевизия и интернет е още по-трагично;
    - да се коригира така наречения "закон за защита на потребителя", който в момента узаконява любимата практика на Виваком - дистанционните договори.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  7. 7 Профил на tire.tire
    tire.tire
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всички имат агресивна, стигаща до ръба на законното маркетингова политика, но виваком са най-нагли. Ако имаш стационарен телефон ти набутват и мобилните си услуги, като за да се откажеш трябва изрично да го заявиш в офисите им или да им се обаждаш... въобще те занимават и ако пропуснеш 7 дневния срок- честито имаш си едногодишен догоеор.
    Най-гнусното е, че го прилагат тоя номер основно на по-възрастните хора.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #