За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
kiril petrov
Рейтинг: 688 Неутралног-н Арнаудов, водеща европейска фирма в тази сфера е Агуста-Вестланд.
В тяхното портфолио е бизнес модела 609, реализиран по схемата тилтротор - и скороста му е над рекорда на Сикорски с 100км/ч.
Еурокоптер е бюджетна организация, докато АВ продават успешните си модели по целия свят вкл. и у нас.
Юлиян Арнаудов
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#1] от "kiril petrov":
Трилтроторите или конвертопланите са различен клас летателни апарати от описаните в статията автожири. Те развиват по-високи скорости, заради възможността си да се трансформират от хеликоптери в роторни самолети и обратното
Ognian Dantchev
Рейтинг: 8 НеутралноSikorsky X2 и EC 155 X^3 не са автожири. излитат и кацат вертикално, ротора не е на авторотация -- задвижва се от двигателя. ето фирмени филми на двете фирми: http://www.youtube.com/watch?v=gK7ktLXhq88
http://www.youtube.com/watch?v=LxhogYKwV7Y
Безименен
Рейтинг: 1544 Любопитноима ли смисъл от по-бързи хеликоптери?!
Времето е наркотик, много от него убива.Безименен
Рейтинг: 1544 Разстроенов технологии не става дебат
Времето е наркотик, много от него убива.umnik
Рейтинг: 237 НеутралноАвтора като е написал "витлов самолет" да пише "витло", а не "перки"!
И не се казва "ротор", а "носещ винт".
След това може и дебат да стане.
kiril petrov
Рейтинг: 688 НеутралноОх, скучно ми е да го съобщавам но пазара за хеликоптери се е сринал.
Дори и тук икономията стимулира крачка назад в технологиите.
Екзотики, осъдени на забвение, като този опит да се използват суперсложни предавателни кутии, имат за задача да оживят сектора - но уви.
Над София летеше Робинсън 44 зареден с обикновен бензин
Буталните двигатели са 2.5 пъти по икономични от турбините.