В търсене на по-бързи хеликоптери

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kiril petrov
    kiril petrov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    г-н Арнаудов, водеща европейска фирма в тази сфера е Агуста-Вестланд.

    В тяхното портфолио е бизнес модела 609, реализиран по схемата тилтротор - и скороста му е над рекорда на Сикорски с 100км/ч.

    Еурокоптер е бюджетна организация, докато АВ продават успешните си модели по целия свят вкл. и у нас.

  2. 2 Профил на Юлиян Арнаудов
    Юлиян Арнаудов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#1] от "kiril petrov":

    Трилтроторите или конвертопланите са различен клас летателни апарати от описаните в статията автожири. Те развиват по-високи скорости, заради възможността си да се трансформират от хеликоптери в роторни самолети и обратното

  3. 3 Профил на Ognian Dantchev
    Ognian Dantchev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Sikorsky X2 и EC 155 X^3 не са автожири. излитат и кацат вертикално, ротора не е на авторотация -- задвижва се от двигателя. ето фирмени филми на двете фирми: http://www.youtube.com/watch?v=gK7ktLXhq88
    http://www.youtube.com/watch?v=LxhogYKwV7Y

  4. 4 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1544 Любопитно

    има ли смисъл от по-бързи хеликоптери?!

    Времето е наркотик, много от него убива.
  5. 5 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1544 Разстроено

    в технологии не става дебат

    Времето е наркотик, много от него убива.
  6. 6 Профил на umnik
    umnik
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Автора като е написал "витлов самолет" да пише "витло", а не "перки"!
    И не се казва "ротор", а "носещ винт".
    След това може и дебат да стане.

  7. 7 Профил на kiril petrov
    kiril petrov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Ох, скучно ми е да го съобщавам но пазара за хеликоптери се е сринал.

    Екзотики, осъдени на забвение, като този опит да се използват суперсложни предавателни кутии, имат за задача да оживят сектора - но уви.

    Над София летеше Робинсън 44 зареден с обикновен бензин Дори и тук икономията стимулира крачка назад в технологиите.
    Буталните двигатели са 2.5 пъти по икономични от турбините.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #