И Twitter обяви нов дизайн

Социалната мрежа Twitter, подобно на конкурента си Facebook, се представи с нов облик.
Целта на редизайна на "синьото пиле" е да опрости и подреди навигацията си.
Функциите на социалната мрежа за микроблогинг няма да претърпят промени, като централни за дейността на потребителите си остават 140-буквените съобщения със своите "@" адресати и "#" етикети.
Навигацията, която е основен обект на промяна, е побрана в четири подразделения – Home, Connect, Discover и Me.
Очаква се новият външен вид на Twitter да се разпространи до всички потребители в рамките на следващата седмица.
Приложенията за различните мобилни платформи вече бяха обновени.
Мотото, което Twitter избраха за нововъведенията си, е "Нека полетим" ("Let's fly").
С него компанията на Дик Костоло се надява да привлече повече потребители и да започне да догонва като генерирани импресии основните си конкуренти Facebook и Google.