За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Thoth
Рейтинг: 860 ВеселоПреместили са менюто вляво, а туитовете - отдясно.
“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.” - SenecaНово е.
м
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#1] от "NnT":
И съвършено грешно от юзабилити гледна точка - погледът върви първо вляво, а там в момента няма нищо важно. Безумно е.
pariah
Рейтинг: 744 НеутралноРекламното спотче обаче вдъхновява.
- A witty saying proves nothing. VoltaireТъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#2] от "м":
Това мнение е дело на една тъпа майнаИнтересно е когато форумни ентусиасти се изразяват отрицателно с лекота за компания с пазарна оценка от няколко милиарда, която може да си позволи най-добрите специалисти по UX.
м
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#4] от "Пловдивски":
Интересното, е че с лекота пропъждаш мнението ми на базата на презумпции. Аз очи имам, ти също и ще видиш сам, ако спреш да 'гледаш'. И като толкова смело ми говориш за UX се замисли какво означава - USER EXPERIENCE. Гадно и неудобно ми е да го гледам в тая му форма, радвам се че ти е все тая на тебе.
Можеш да започнеш дори оттук, ще забележиш, че текстовото съдържание на Дневник е вляво. Тва е като с оптическите илюзии, мозъкът възприема информацията по един начин - възползваш се. Тея илюзии работят за всички и не е въпрос на мнение или разбиране.
Тъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#5] от "м":
Това мнение е дело на една тъпа майнаАбсолютна глупост е да се подхожда към Twitter като към уеб-сайт. Целта на редизайна им е да се уеднакви UX-а на всички платформи. В ерата на мобилните приложения няма лява колона и дясна колона, напротив, контролите за филтриране на съдържанието обикновено се контролират от горния ляв ъгъл, или панела с инструменти се "влачи" от ляво на дясно. Това е начина по който работят мобилните приложения вече няколко години от излизането на iPhone-а.
Интерфейса на уеб-сайт и интерфейса на платформа / инструмент са тотално различни. Като за начало, контролите за работа с GMail ако не ти е направило впечатление са от ляво. Същото е с Facebook. 90% от софтуерните приложения за iPad имат инструментните панели в ляво, контролирането на съдържанието - също от там.
Горната информация за причините за минаването към новия тип интерфейс я споделям въпреки подписан NDA, но след като интерфейса вече е излезъл и причината е очевадна не смятам, че е проблем.
Петърчо
Рейтинг: 122 НеутралноНовият интерфейс е по-добър от сегашния. Стрийма се вижда по-ясно, навигацията е по-лесна и ясна. Пловдивски има право за разположението на навигацията и наистина от ляво на дясно е по-интуитивно и това е от край време.
Оеднаквяването на платформите е основна дейност в момента, при всеки голям на пазара.
Тъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноИначе третия абзац в статията не е верен, тъй като ще се пусне съвсем скоро една "екстра", за която хората, които се опитват да търсят корпоративна дистрибуция през Туитър питаха от доста време. Който го интересува да потърси из широкия Интернет, мога единствено и само да кажа, че слухът е верен.
Това мнение е дело на една тъпа майнаSunny
Рейтинг: 122 НеутралноЕми не знам но на мен лично не се е променил дизайна, влязох проверих и все още си е стария дори влязох в настройките да видя там имали нещо ново но нямаше. не знам на вас как ви се промени всичко е филм.
http://bgzona.netТъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#9] от "Sunny":
Това мнение е дело на една тъпа майнаЗа обикновени потребители начина да се премине по-рано към новия дизайн е като се инсталира новия Twitter за iPhone или Android. Кеш сървърите могат да отнемат до 5-6 часа обаче, докато twitter.com започне да се отваря с новия deploy-мент за вашия акаунт.
м
Рейтинг: 237 Любопитно[quote#6:"Пловдивски"]Абсо лютна глупост е да се подхожда към Twitter като към уеб-сайт. Целта на редизайна им е да се уеднакви UX-а на всички платформи. [/quote]
рфейса на уеб-сайт и интерфейса на платформа / инструмент са тотално различни. Като за начало, контролите за работа с GMail ако не ти е направило впечатление са от ляво. Същото е с Facebook. 90% от софтуерните приложения за iPad имат инструментните панели в ляво, контролирането на съдържанието - също от там. [/quote]
Хах, twitter си е уеб-сайт, другото са мобилни приложения. И дори с тоя редизайн не можем да си говорим за уеднаквяване, щото нямат нищо общо, а и не трябва да имат. Да се скопява сайтът, поради ограниченията на мобилните телефони, най-вече размер на екрана, е смешно и не е нужно никому. И без тва самата система е толкова проста, че няма какво да те обърка при ползване на услугата на различни платформи.
[quote#6:"Пловдивски"]В ерата на мобилните приложения няма лява колона и дясна колона, напротив, контролите за филтриране на съдържанието обикновено се контролират от горния ляв ъгъл, или панела с инструменти се "влачи" от ляво на дясно. Това е начина по който работят мобилните приложения вече няколко години от излизането на iPhone-а.
[/quote] Ти явно не си ползвал туитъра за iPhone никога или не разбирам какво имаш предвид. Прав си, поради големината на екрана няма дясно-ляво - инструментите са долу, другото е скрол.
[quote#6:"Пловдивски"]Инте
Явно ще трябва с картинка да ти ги сравня, че да се сетиш. Синьото ти е средата на екрана...
http://bit.ly/w0mRvh
Николов
Рейтинг: 815 Неутралноидеята е да се привлекат рекламодатели върху платформата. не е юзър френдли, а реклама френдли.
Carrie Bradshaw
Рейтинг: 1032 ВеселоХаресвам Twitter, ама това не ми харесва, че гледат да не останат назад. Може пък и да ми хареса?
Carrie BradshawТъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#11] от "м":
Това мнение е дело на една тъпа майнаИзобщо не разбирам каква е тезата ти. Логически интерфейса има две колони - лява (контроли и препратки) и съдържание. Дали съотношението спрямо интерфейсното поле ще е 20/80 или 25/75 не е особено важно и много зависи от информацията, която трябва да представиш. Докато във Facebook в ляво са ти само препратките към отделни страници и те като съдържание обикновено са в рамките на един ред е абсолютно нормално колоната да заема по-малко пространство. В Twitter обаче съдържанието е по-обемно и така си беше и в стария Twitter, така че не виждам за какво е цялата драма.
м
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#14:"Пловдивски"]В Twitter обаче съдържанието е по-обемно и така си беше и в стария Twitter, така че не виждам за какво е цялата драма.[/quote]
Има точно пет неща в тая колона, нито едно от тях кой знае колко важно. Много е навътре и избутва главното съдържание твърде много вдясно, а тва е неудобно за погледа. По-кратко и ясно от тва, не знам...
Загубена кауза. Лека и всичко хубаво
Тъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#15] от "м":
Това мнение е дело на една тъпа майнаЗагубена кауза са плоските ти разсъждения, колоната е точно толкова широка, колкото беше преди, само дето е преместена в ляво. Аман от дървени философи, дето до последно се опитват да си изсмукват глупости от пръстите.