НР обмисля смяна на имиджа

НР обмисля смяна на имиджа

Най-големият производител на компютри в света Hewlett-Packard се е обърнал към брандинг компания Moving Brands за съвет относно бъдеща смяна на имиджа на корпорацията, съобщава сайтът Under Consideration.
Компанията за изграждане на марки е изготвила проект за цялостно преобразяване на 72-годишната корпорация, но все още не е ясно дали НР ще възприемат идеята.
Най-забележимата промяна е новото лого, с което корпорацията може би ще се сдобие. То е стилизирана версия на старото и се състои само от четири чертички.
НР обмисля смяна на имиджа
Moving Brands
Според Moving Brands наклонът на логото от 13 градуса не е избран случайно, а "олицетворява духа на компанията, която е задвижвана от оптимизъм за бъдещето и вяра в човешкия прогрес.
Маркетинговите специалисти се надяват новият знак да стане достатъчно познат на широката публика, за да се превърне в основа за бъдещо, по-абстрактно лого.
То ще се състои от една-единствена черта, отново наклонена на 13 градуса. Според експертите по брандинг това е намигване към наклонената черта, която се използва на много места при работата с компютри.
Остава въпросът дали едно толкова абстрактно лого ще бъде различимо за клиентите на компанията и дали те ще идентифицират НР с една-единствена наклонена черта.