Groupon тества абонаментна "VIP" услуга

Groupon тества абонаментна "VIP" услуга

Groupon тества абонаментна "VIP" услуга
Associated Press
Компанията за групово пазаруване Groupon предлага нова "VIP" услуга на цена от $30 за година, съобщава Businessinsider.
Абонаментната програма се казва Groupon VIP и на практика е първият опит на базираната в Чикаго компания да предложи на своите милиони регистрирани потребители обвързваща услуга.
Тя струва $30 за период от една година. Потребителите, които я заплатят, ще получат ранен достъп до нови сделки, както и възможността да купуват ваучери за оферти, които са вече "затворени" или изчерпани за обикновените посетители на сайта.
В допълнение ще имат и възможност да получават обратно парите си за ваучери, които не са успели да ползват навреме, но под формата на специални "кредити", които ще могат да използват за нови покупки.
Говорителят на Groupon Джулия Мослър разяснява, че програмата е насочена към най-запалените потребители на сайта за групово пазаруване като подчертава, че тя е все още в тестов режим на няколко пазара, съобщава Chicago Tribune. Ако услугата се хареса, нейният обхват ще бъде разширен.
Groupon VIP е първият опит на компанията да предложи на своите потребители платена услуга. Към момента регистрацията и ползването на всички функционалности на сайта са напълно безплатни, а клиентите заплащат само за ваучерите, които желаят да купят.
Groupon VIP идва в момент, когато компанията полага все повече усилия за разработване на различни продукти и услуги, базирани на по-добра персонализация.
"В следващите два до три месеца, ние ще предприемем няколко стъпки, за да направим персонализацията дори по-добра от сега", коментира основателят и изпълнителен директор на Groupon Андрю Мейсън, пред Chicago Tribune.
В резултат офертите на сайта ще идват с възможност за позитивно и негативно гласуване. Когато потребител не хареса няколко пъти даден тип оферта, тя повече няма да бъде видима за него.