Google пуска "убиеца на Foursquare"

Google пуска "убиеца на Foursquare"

Google пуска "убиеца на Foursquare"
Google изненадващо и без много шум пусна нова услуга, която има потенциала да "убие" социалната платформа за споделяне на местоположение Foursquare, съобщи технологичният блог Engadget.
Lattitude – приложението, което позволява на потребителите да споделят къде се намират, се сдоби с класацията Leaderbord, която въвежда нов игрален елемент, подобен на този на Foursquare. Така вече към всяко отбелязано местоположение, потребителите ще получават точки, които ще трупат в надпревара за първенството в Leaderboards.
Състезанието в Latitude, както всички нови услуги на гиганта от Маунтин Вю, ще бъде изцяло интегрирано в социалната мрежа Google+. Това е поредният опит на компанията да обогати социалната си платформа и да привлече повече хора нея.
Концепцията е първоначално разработена от нюйоркския стартъп Foursqure през 2009 г. Любопитно е, че неговият основател Дейвид Кроули реално стои и зад идеята на Latitude. През 2005 г. той продава на Google приложението си Dodgeball, което е разработил като дипломна работа. Четири години по-късно компанията преименува проекта на Latitude.