Facebook пуска Timeline и за корпоративни страници

Facebook пуска Timeline и за корпоративни страници

Досега новият външен вид Timeline се използваше единствено в личните профили на потребителите.
Facebook
Досега новият външен вид Timeline се използваше единствено в личните профили на потребителите.
Малко преди голямо събитие в Ню Йорк, по време на което Facebook ще обявят новата си рекламна стратегия, новият интерфейс Timeline на социалната мрежа вече се предлага и за корпоративните страници, съобщава Forbes. Досега този външен вид се използваше единствено в личните профили на потребителите.
Външният вид не е единствената разлика. От сега нататък когато потребителите посетят брендирана страница за пръв път, те ще виждат кои от техните приятели са споменавали съответната марка, както и колко пъти са я "харесали". Това дава допълнителна потенциална тежест за Facebook страниците на компаниите, които до момента не създаваха особено голям трафик.
Самите фирми вече имат нов администраторски панел, през който могат да следят различни статистики, свързани със страницата. За пръв път корпоративните профили ще могат да отговарят директно на лични съобщения, изпратени от клиенти.
Новият интерфейс Timeline предлага по-разнообразен визуален стил за брендиране на страница, но Facebook все пак са наложили някои ограничения. Голямата профилна снимка в началото на страницата например не може да съдържа твърде явни рекламни съобщения – за това, компаниите ще трябва да платят на социалната мрежа за рекламно пространство.