Apple може да забави пазарния дебют на новия iPad

Apple може да забави пазарния дебют на новия iPad

Освен третото поколение таблет се спекулира, че Apple ще обявят и по-евтин iPad 2, който ще е с намален капацитет от 8GB.
Освен третото поколение таблет се спекулира, че Apple ще обявят и по-евтин iPad 2, който ще е с намален капацитет от 8GB.
Докато Apple се подготвя официално да представи третото поколение от своя таблет iPad, се появяват слухове, че компанията изпитва недостиг на доставките за новите екрани с по-висока разделителна способност, посочват източници от индустрията на интернет сайтът DigiTimes.
Това може да забави с месец евентуалния пазарен дебют на новия iPad, поради факта че технологичният гигант няма да има достатъчно бройки от него във веригите магазини. Новият таблет, който носи неофициалното означение iPad 3 се очаква да бъде представен публично на специална пресконференция в Сан Франциско на 7 март.
Според неофициална информация, новите екрани се доставят от Sharp, LG и Samsung. Но също така източниците на DigiTimes твърдят, че "всички звена по веригата за доставки не са успели да засилят производството" на дисплеи с висока разделителна способност. В резултат на това основните доставки на части ще бъдат за iPad 2 през първото тримесечие и едва през второто компонентите за iPad 3 постепенно трябва да станат приоритетни.
Точните характеристики на новия i-продукт остават мистерия. Според различни източници третото издание на популярния таблет ще включва нов 9.7-инчов екран с разделителна способност от 2048x1536 пиксела с гъстота от 264 ppi. За сравнение предишното поколение iPad разполага със същия като размер дисплей, но с доста по-малка разделителна способност от 1024x768. Новото устройство на Apple се очаква да бъде с четириядрен процесор и да е съвместим с мобилните мрежи от четвърто поколение (4G) изградени по технологията Long Term Evolution (LTE).
DigiTimes твърди, че технологичният гигант планира да пусне iPad 2 с по-малък капацитет от 8 GB. Той ще струва между 349 и 399 долара и има за цел да играе ролята на по-евтин таблет, с който да се прицели в по-ниска ценова ниша.