Мобилно приложение улеснява измислянето на подаръци

Мобилно приложение улеснява измислянето на подаръци

Мобилно приложение улеснява измислянето на подаръци
Измислянето на подарък обикновено е сериозно предизвикателство. Особено за хората, които нямат цялото време на света за тази дейност. Избирането на подходящ цвят, размер или дори вид и намирането на актуалния адрес на получателя също е нелека задача.
Въпреки че един от първите методи за привличане на трафик към интернет сайтове беше свързан именно с идеята за подаръци (спомняте си картичките, които преди години заливаха пощенските ни кутии), като цяло нишата остана недоразвита, криеща сериозни бизнес възможности.
Производителите на приложението за Android и iPhone Karma се опитват да се възползват от всичко това, улеснявайки целия процес по избиране и изпращане на подарък. Приложението дава възможност за изпращане през SMS, електронна поща или Facebook.
Основната му функция е да предлага подаръци за различни хора. За целта то използва демографския профил на получателя, който се взима от Facebook. След като получателят бъде известен, че сте му изпратили подарък, той има възможността да въведе детайлите за неговото получаване. Например вие изпращате тениска, а той попълва цвета, размера и адреса, на който да я получи.
"Мога да изпратя на някого суитчър, без да знам неговия размер, или бутилка вино, без да знам дали предпочитате бяло или червено. И получателят да посочи къде точно иска да получи своя подарък – в офиса, вкъщи или на вилата", коментира съоснователят на Karma Лий Линден пред, Reuters.
За момента подаръците, налични в приложението, са ограничени до вино, електроника и мода.
"Ние знаем, че правите подарък на 33-годишен мъж за неговия рожден ден и можем да предложим страхотни продукти за човек с такива демографски данни. Можем да видим какво харесва той във Facebook или какво други хора са избрали за човек на неговата възраст", добавя Линден.
Karma позволява на получателя да променя не само цвета и размера, но и самия подарък, преди да бъде доставен. Има и вариант сумата за подаръка да бъде дарена за благотворителност.
"Опитваме се да мислим за електронната търговия по нов начин и всяка част от нея заслужава преосмисляне", коментира Лий Линден.