Денят на плоските технологични шегички

Интернет убива първоаприлските шеги. Способността ни моментално да проверим в мрежата всеки факт на планетата обезсмисли дребните шеги, които технологичните компании бяха превърнали в основен инструмент за изграждане на позитивен образ в очите на потребителите.
Вместо да накарат потребителите си да повярват в автентичността на определена информация, след което гръмко да я обявят за първоаприлска шега, известни компании като Mashable и Blizzard направиха единствено няколко плоски шеги и нападки към конкуренцията.
Mashable заяви, че комикът Конън О'Брайън е купил контролния пакет акции на медията и става неин изпълнителен директор, а Blizzard се заядоха с игрите за мобилни платформи и редица конкурентни гейм-студия. Една от малкото компании, които подходиха сравнително умело към първоаприлските шеги, се оказа Google.
Технологичният гигант заля мрежата с фалшиви презентации на нови услуги и продукти и на фона на преобладаващата посредственост демонстрира приятно чувство за хумор. "Нововъведенията" включват връщането на морзовия код като начин за писане на имейли, 8-битов Google Maps за конзоли Nintendo, както и възможност за работа с две мишки на един компютър.