Internet Explorer си възвръща позиции при браузърите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Ужас. надали е вярно обаче.

  2. 2 Профил на andreivenev
    andreivenev
    Рейтинг: 636 Неутрално

    най-ужасния браузър!!!!

  3. 3 Профил на PetarSt
    PetarSt
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#2] от "andreivenev":

    Не знам дали е най - ужасния въобще, но от най - популярните наистина е най - тромав и смотан.

  4. 4 Профил на dow_jones
    dow_jones
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Изпозлвам Интернет Експлорър само когато трябва да си ъпдейтвам картите на Гармин-а си. Иначе е пълен шит!

  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 1894 Неутрално

    За България за сега резултатите са :
    1. Firefox 40.35%
    2. Chrome 29.71%
    3. Internet Explorer 22.03%
    4. Opera 5.85%
    5. Safari 0.98%
    6. Android Browser 0.83%
    7. Opera Mini 0.14%
    8. IE with Chrome Frame 0.06%
    9. Mozilla Compatible Agent 0.05%
    10. Mozilla 0.01%

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на Perfect Stranger
    Perfect Stranger
    Рейтинг: 628 Любопитно

    Хе, изненадан съм, че само 1.6% ползват Опера

  7. 7 Профил на irs
    irs
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Сигурно увеличението на пазарния дял е на база на инсталираните операционни системи. Този браузър си върви заедно с Windows. Иначе не си представям как би могъл да се хареса на потребителите.

  8. 8 Профил на PetarSt
    PetarSt
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#6] от "Perfect Stranger":

    А аз че 22.03% използват Internet Explorer. Явно това са служителките по учрежденията, за които работа с компютър означава малката клавиатура в дясно, и не знаят даже какво означава синьото "Е" на екрана.

  9. 9 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    И аз не го вярвам.

    Не задруго, а защото точно ИЕ10 е най-смотания от всички версии.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  10. 10 Профил на 077888888888
    077888888888
    Рейтинг: 322 Весело

    Какво е това ИЕ?

    Мозила и Хрома.

    Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.
  11. 11 Профил на Jindo
    Jindo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Винаги ми е било много странно как ги изчисляват тези резултати, защото много зависи от наблюдаваните сайтове и аудиторията им. Като пример давам един доста по-различен резултат - сравнение между 2011 и 2012 за трите програми от статистиката на средно посещаван български сайт:
    Firefox
    Mar 2, 2012 - Apr 1, 2012 46.67%
    Mar 2, 2011 - Apr 1, 2011 46.07%

    Internet Explorer
    Mar 2, 2012 - Apr 1, 2012 37.14%
    Mar 2, 2011 - Apr 1, 2011 43.59%

    Chrome
    Mar 2, 2012 - Apr 1, 2012 13.70%
    Mar 2, 2011 - Apr 1, 2011 8.62%

    https://www.favtool.com
  12. 12 Профил на Ivaylo Daskalov
    Ivaylo Daskalov
    Рейтинг: 995 Неутрално

    невъзможно е това , ИЕ е възможно най-слабия и смотан браузър изобщо измислян някога .

  13. 13 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#7:"irs"]Сигурно увеличението на пазарния дял е на база на инсталираните операционни системи. [/quote]
    Ако не бе така, никой не би ползвал боклука наречен "Internet Explorer", при положение че има такива програми като Firefox и Chrome.
    "Сафари" също е пълен боклук.

  14. 14 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    на нова машина с двуядрен процесор и уиндоус седем, всички вървят бързо, а изборът опира основно до възможности.

    за мен най-важни са липсата на реклами (каквато добавка има засега само лисицата) и сигурността (на първо място е гугъл хром).

    ИЕ свързвам единствено с назадничави технологии, използвани в НАП, банки и др.

    не разбирам какво го делят постоянно този пазар, ние сме интернет потребители, а не безропотно интернет стадо, зомбирано пред дебилни реклами.

  15. 15 Профил на PetarSt
    PetarSt
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Internet Explorer е много хубав браузър, като изключим бавната скорост на зареждане, претруфения външен вид, и голямото чакане докато търси страниците. Ха, то май друго нещо от браузъра с което да го похваля не остана.

  16. 16 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 262 Неутрално

    До коментар [#14] от "хм":

    грешиш и хрома има плугинче за adblock

  17. 17 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    До коментар [#16] от "ndsbg":

    това е чудесно, не го ползвах постоянно само поради тази причина.

  18. 18 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 890 Любопитно

    До коментар [#9] от "Боби Колев":

    Къде точно използваш ИЕ 10 освен в прозорец 8, който още е бета? Ако го ползваш, колко потребителя мислиш ползват бетата за работа и влияят на измерването.

  19. 19 Профил на Vladoliki СУПЕР
    Vladoliki
    Рейтинг: 733 Весело

    Важното е всички да са доволни - поръчителят и авторът...

    Write a little. Say a lot.
  20. 20 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    Browsers 2012 February
    Internet Explorer 19.5 %
    Firefox 36.6 %
    Chrome 36.3 %
    Safari 4.5 %
    Opera 2.3 %
    Май всеки ползва различни данни. Интересни колко потребители на Линукс и Мак ползват Интернет Експлорер?

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  21. 21 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 511 Любопитно

    ИЕ държи голям дял благодарение на корпоративния пазар - повечето приложения са сертифицирани и/или вървят само на ИЕ.

  22. 22 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    До коментар [#18] от "Димитър":

    Вистата-та на лаптопа ми си свали и ползва 10-ка освен ако не съм се объркал и не е 9-ка, в който случай се извинявам , но повтарям: най-скапаната ИЕ версия изобщо!

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  23. 23 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Дневник, вместо да преписвате разни глупави изследвания, по-интересно е да публикувате статистиката за сайтовете на Икономедиа!

  24. 24 Профил на ируканджи
    ируканджи
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Аз на всички устройства съм с Опера и съм много доволен, автоматично се синхронизират отметките за всяко едно от тях, а за PC има една камара глезотийки! Ползвам го сигурно от 10 години и не бих го сменил с друг.

  25. 25 Профил на vlad_m1
    vlad_m1
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#20] от "bajtan":0%

  26. 26 Профил на JediMonster
    JediMonster
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#9] от "Боби Колев":

    Аз ползвам версия 9.0.5 и ти гаратирам, че ти си "леймър" и вички останали тук нищо неразбирате от браузъри! В момента интернет експлорър е в пъти по добар от лисицата и хрома, по бърз, по лек, по интуитивен въобще всичко! Преди година две съм сагласен, че интернет експлорър не беше толкова добър и изоставаше дори от тази "шитня" хром но в момента е най доброто на пазара!

    Силата ще ти даде свобода!
  27. 27 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#24] от "gadio":

    Да, свикне ли човек веднъж с Опера, после всичко друго му се вижда дървено. Лично аз, когато мигрирах от Уиноус на Линукс, пак си поставих Опера, въпреки че под Линукс Мозилата идва заедно с дистриуцията и се държи значително по-добре от варианта си за Уиндоус.

    Но все пак всичко е въпрос на предпочитания и навици. Почти същото е като и избора на кола. Разликата е, че не струва пари.

    Иначе продължаващото високо потребление на ИЕ според мен се дължи на тези потребители, особено в САЩ, за които Интернет се свежда до проверка на поща, плащане на сметки и малко развлечение. Повечето такива потребители дори не знаят за възможните алтернативи. Другият момент са служебните компютри, където работиш с това, което ти сложат сисадмините.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  28. 28 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Хахаххахаххаахаха...

  29. 29 Профил на shristov
    shristov
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    [quote#27:"Гилгамеш"]Иначе продължаващото високо потребление на ИЕ според мен се дължи на тези потребители ...[/quote]

    В статията се говори за увеличаване на потребителите на IE, което както и да го погледнеш, едва ли е свързано със съществуващи обстоятелства.

    Затова аз виждам следните варианти, като нито един от тях не говори добре за отворения софтуер:
    - миграция обратно към IE.
    - нови машини, работещи с IE.

    Разбира се, съществува минималната възможност хората, използващи IE масова да са започнали да го пускат във виртуални машини, за да си гарантират безпроблемо сърфиране, - което би довело до изкуствено увеличаване на регистрираните бройки, защото един потребител използва няколко инсталации на един и същ браузър на един и същ терминал - но някак не ми се вярва това да е толкова значимо.

    Мисля, че най-добре е проблемът да се погледне в очите - напоследък Firefox стана по-лош браузър, отколкото преди, а на Chrome му лиспват ключови extension-и.

    За Опера нямам лично мнение, както и повечето потребители...

  30. 30 Профил на zarzawat
    zarzawat
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Според statcounter IE продължава да губи позиции, а Chrome да печели - и то със същата скорост. Ако това продължи - съвсем скоро Chrome ще задмине IE:
    http://gs.statcounter.com/

  31. 31 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#29] от "shristov":

    Не мисля, че има миграция обратно към ИЕ, по скоро това са нови машини. Все пак пазарът расте, набъбва като тесто с мая.

    Иначе Опера е много добър браузер. Това, което повечето хора ги дразни е, че е прекалено натруфен, но пък от друга страна инсталацията е около 10 МВ, а всеки може да си изключи ненужните екстри, като мейл клиент, irc чат, р2р глезотии, торент клиент, където Опера не е на нивото на съществуващите аналози.

    Сред предимствата на Опера е въвеждането на иновации, къде повече, къде по-малко сполучливи. Но общо взето разни неща, с които вече сме свикнали, като мулти-таб интерфейсът, жестовете с мишката, специалното поле за търсене и много други, всъщност бяха въведени именно от Опера и после присадени в другите браузери.

    Всъщност е искам да ставам излишен апологет - за един браузер важното е да бъде лек, бърз и да е пълноценно функционален. След като тези изисквания са изпълнени, вече е въпрос на предпочитания.

    Иначе функционалността на един браузер много зависи от хардуера и операционната система. Ето един линк, за жалост работи пълноценно само под Уиндоус, поради някои особености на другите ОС. http://peacekeeper.futuremark.com/ .

    Тествал съм с различни машини, съвсем любителски, и резултатите са били различни.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  32. 32 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    [quote#31:"Гилгамеш"]всеки може да си изключи ненужните екстри, като мейл клиент[/quote]

    Само искам да уточня. Опера с включен мейл клиент, гълта по-малко ресурси, отколкото Мозила с Тъндърърд. Така че за хора, които не получават повече от 2-3 писма дневно, е много добър вариант. Лично аз, който съм се разходил из всички вградени екстри на Опера и съм ги отказал, продължавам да си използвам мейл клиента.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  33. 33 Профил на zoomout
    zoomout
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#26] от "JediMonster":

    Нямаш идея колко това, което си написал, пасва на ника и правописа ти.

  34. 34 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Файърфокс върви отлично.

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  35. 35 Профил на JediMonster
    JediMonster
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#33] от "zoomout":

    Не претендирам за правопис!Още повече пък съм длъжен да се старая за разни смешници като теб! Аз на черното бяло не казвам, сега "интернет експлорър" е по-добър от другите "браузъри" каквото и да ми обеснявате това е факт в който съм се обедил!

    Силата ще ти даде свобода!
  36. 36 Профил на JediMonster
    JediMonster
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#33] от "zoomout":

    написахти нарочно "ОБЕДИЛ" за да си задоволиш онаниските нагони!

    Силата ще ти даде свобода!
  37. 37 Профил на БГ Владо
    БГ Владо
    Рейтинг: 733 Любопитно

    може би сред офис браузерите - да

    но за лични компютри почти никой не използва ИЕ-то

    оти да се косиме, като ке ни мине
  38. 38 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    [quote#29:"shristov"]В статията се говори за увеличаване на потребителите на IE,[/quote]
    В статията НЕ СЕ говори за увеличение на потребителите на IE, а за увеличение на относителния им дял сред потребителите на всички браузъри.
    За да имаме увеличение да потребителите на IE, трябва общият брой потребитнели на Интернет да е постоянен, да не се увеличава. Което очевидно не е вярно.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  39. 39 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#5] от "comandante":

    От къде го разбра?

    Covid live matter. Stop the genocide.
  40. 40 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#22] от "Боби Колев":

    Бе то май от доста време уина пита кой браузер да ти сложи, ма си дуднете де. Избор има. За чий е рева? Отдавна на микромеките в тази област им резнаха крилцата.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  41. 41 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#31] от "Гилгамеш":

    Аз в момента съм на лисицата. А ми дразни ме. Ба си. 500 МБ. Ба си браузера.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  42. 42 Профил на baba_minka
    baba_minka
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Лисицата я бяха оср@ли малко но оправиха доста от грешките си и сега е ОК.Иначе ИЕ използвам задължително както правим всички-по стара традиция след инсталация да свалим Мозила или Опера, няма как иначе

    Когато ИЕ ми пуснат скиновете и екстейншъните които ползвам на Лисицата ще почерпя.

  43. 43 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#38] от "Вени Г.":

    При нарастващ брой потребители какъв е извода? Нали не смяташ, че ползващите интернет намаляват.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  44. 44 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 890 Неутрално

    тук пращи от специалисти обаче, как пък ви хрумна че версия 9 е тромава главата ми не го побира, ползвам фаърфокс не щото е бърз а щото има много добавки, но повечето хора не искат добавки, така че да ИЕ си връща позициите но никога няма да има оня дял, който имаше преди години и в това няма нищо лошо

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  45. 45 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 890 Неутрално

    [quote#31:"Гилгамеш"]Иначе Опера е много добър браузер.[/quote]
    така е твърдо държи 2 процента дял още от началото на века

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  46. 46 Профил на aron25
    aron25
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#30:"zarzawat"]Chrome да печели - и то със същата скорост[/quote]
    Според това е най-дорото решение. Другите отпаднаха, както ладите и москвичите

  47. 47 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 890 Неутрално

    [quote#15:"petarst"]Internet Explorer е много хубав браузър, като изключим бавната скорост на зареждане, претруфения външен вид, и голямото чакане докато търси страниците.[/quote]
    в написаното от вас няма нито едно вярно твърдение , точно па натурфен, аз не го ползвам щото му липсват неща иначе е прост и пъргав а зареждането на страниците не зависи чак толкова много от браузъра

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  48. 48 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 843 Неутрално

    НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ! Няма по-голямо зло от IE!

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  49. 49 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#41] от "Цецо":

    Ми като те дразни, пробвай нещо друго, изборът не е малък. Ако си свикнал на Мозила, що не пробваш първоначално Маймуната? http://www.seamonkey-project.org/ Външно изглежда като Лисицата.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  50. 50 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Питайте web developer-ите, те ще ви кажат кой браузър е най-зле. За най-добър трудно ще говорим (всичко е според предпочитанията, едва ли има "най-бърз", защото той пък има други слабости - яде кеша като луд, или пък не поддържа WebGL"... Но IE е възможно най-отвратителния браузър, има хиляди бъгове с рендването даже на най-елементарни неща (и не само IE6) , почти нищо ново, което е стандарт на W3C не върви на IE без проблеми, CSS3 поддръжката е под всякаква критика...

    <!--[if gte IE 1]>
    <p>Fcuk you</p>
    <![endif]-->

    Dev-овете ще ме разберат

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  51. 51 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    [quote#50:"Basstarde Madnesso"]Dev-овете ще ме разберат [/quote]

    IE9 още ли мачка на ecma262 или ги понастигнаха?

    http://test262.ecmascript.org/

  52. 52 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 843 Неутрално

    [quote#51:"extraCACA"]ecma262[/quote]

    http://www.iesucks.info/ И Plz, отвори ми с IE нещо от http://badassjs.com/ или ми покажи с колко FPS ти върви сериозен app писан на TreeJS като си ербап.

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  53. 53 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    До коментар [#52] от "Basstarde Madnesso":

    ей ся, ча тамам инсталирам 2008r2

  54. 54 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 845 Неутрално

    едва ли тази статистика отчита браузване през таблети, които както знаем са сред продуктите с най-голям ръст а и процентът от тях ползващи ИЕ е сигурно 0.01%

  55. 55 Профил на dirbg
    dirbg
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#11] от "Jindo":

    Не е важно дали е средно или силно или слабо посещаван , а какъв тип е аудиторията. Ако е сайт, в който влизат по-възрастни хора тип чиновничка дяла на ИЕ ще е по-голям

  56. 56 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1354 Весело

    [quote#52:"Basstarde Madnesso"]TreeJS[/quote]

    тез юнаци дан са тръгнали raytracer-и да праат?

  57. 57 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 942 Неутрално

    може би само гугъл и още 4-5 сайта могат да публикуват някаква глобално валидна статистика за използваемостта на браузърите. Всякакви други статистики са някаква снимка на някакво моментно състояние някъде си.
    Иначе ИЕ си е много свестен браузър, просто се плюе по инерция. Определено е по-добър от Фирефох ако се гледа само браузъра. Обаче му липсва добро филтриране на реклами, което го прави неподходящ за повечето сайтове. Например за дневник.бг - в ИЕ изглежда като някакъв безвкусен панаирджийски сайт, докато във Фирефох си изглежда чудесно без грам рекламен боклук.

  58. 58 Профил на MCM87
    MCM87
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Аз ползвам Сафари и съм доволен, въпреки че няма възможостите на Файърфокс и Хром.

    सत्यमेव जयते
  59. 59 Профил на greenhrast СУПЕР
    greenhrast
    Рейтинг: 807 Любопитно

    [quote#23:"mnodulgaregforma"]Дневнк, вместо да преписвате разни глупави изследвания, по-интересно е да публикувате статистиката за сайтовете на Икономедиа![/quote]

    Хъхъ
    http://bgcounter.com/?sts,browser,,1,,dnevnik

    ID: dnevnik ?????!?!??????!?!?

  60. 60 Профил на greenhrast СУПЕР
    greenhrast
    Рейтинг: 807 Весело

    [quote#6:"Perfect Stranger"]Хе, изненадан съм, че само 1.6% ползват Опера [/quote]

    А колко ли процента от смартфоните имат и Опера мини/мобиле??
    90%? Или повече?

  61. 61 Профил на greenhrast СУПЕР
    greenhrast
    Рейтинг: 807 Весело

    И TYXO-брояча на Дневник
    https://www.tyxo.bg/d/8564/isp
    тъпотпъоптоъпто

  62. 62 Профил на Нико СУПЕР
    Нико
    Рейтинг: 688 Любопитно

    [quote#35:"JediMonster"]Не претендирам за правопис![/quote]

    Ако претендираш някога да ти кажа -

    пише се "WC Exploder" ...

    и с причина!

  63. 63 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    [quote#26:"JediMonster"]Преди година две съм сагласен, че интернет експлорър не беше толкова добър и изоставаше дори от тази "шитня" хром но в момента е най доброто на пазара! [/quote]
    Айде седни да направиш един сайт и след цялата борба да напаснеш нещо по стандарта да не се чупи под IE с куп хакове говори дали е добър. Проблемът на тая програма е изначален- MS ги мързи да направят нещо, както трябва, слагат си свой вариант или напълно орязват стандарта, а след това разчитат на това, че поради големия брой потребители на браузъра им разработчиците ще преборят проблемите. Така че за никой професионалист IE не е повече от огромен проблем.
    Иначе за потребителите всеки си има право да си харесва, каквото си иска.

  64. 64 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    До коментар [#63] от "атанас":
    Блажени тъпите юзери, тяхно е царството дигитално.
    Имат една истина и нямат друга истина освен нея.
    Горко просветените ... познанието ще им донесе печал.
    Никой ги не пита, а и да кажат - няма да ги разберат.


    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  65. 65 Профил на Александър Куртев
    Александър Куртев
    Рейтинг: 426 Весело

    IE е браузър номер едно... за сваляне на други браузъри!

    "We must not look to government to solve our problems. Government is the problem." - Ronald Reagan
  66. 66 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#58] от "th3phix":

    взех един айпад преди няколко месеца и съм съгласен с мнението ти, само че твърде често ми идва да кажа ползвам иайпад въпреки че...

    Свалих наскоро атомик браузъра и хич не е зле

  67. 67 Профил на exdn
    exdn
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#57:"Ментор"]Наприме за дневник.бг - в ИЕ изглежда като някакъв безвкусен панаирджийски сайт, докато във Фирефох си изглежда чудесно без грам рекламен боклук. [/quote]
    И когато дневник фалират понеже всеки си е блокирал "рекламния боклук" ще настане рай, нали така? Или пак ще пищим къде е изчезнала журналистиката в БГ? Няма безплатен обяд, чичка.

  68. 68 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 942 Весело

    До коментар [#63] от "атанас":

    Кои стандарти? Да не би да са ония, писани от консорциума, дето не е произвел нито един работещ браузър, ама изнаписал сума ти "стандарти"?

    Не прочело ни една книга, написало четиридесет.

  69. 69 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Но трендът е низходящ:
    http://semkiibonbonki.blogspot.com/2012/04/blog-post_02.html

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  70. 70 Профил на Нико СУПЕР
    Нико
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#63] от "атанас":

    Наско, ти CSS ли пишеш бе човек?

  71. 71 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#70] от "Нико":

    Не точно. Правя разни интернет приложения и се пада и CSS да се реже на моменти. Иначе C, PHP, Java, Javascript са в момента основните езици, на които работя. Зависи от заданието или какво модулче ми трябва(Иди пусни нещо на PHP да е сървърен процес сериозен или примерно да управлява касов апарат...).
    Та за CSS и подръжка на JS си мисля, че не казвам друго освен общото мнение за IE- отвратително нещо, за което си чупиш кода, та нещо да излезе без яки чупения, а опит да оценя защо се говори това имам достатъчно.

  72. 72 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До всички фенове а ИЕ: Как да разберем дали ползваме html5? Пуснете го под коя да е версия на ИЕ и ако не работи значи това ползвате.
    Нямам идея как бачка версия 10, обаче до 9 JS-a и всичко останало като полезни добавки е пълен шит. Микромеките са толкова непостоянни че нямата обратна съвместимост между версиите, нещо дето работи на 8 не значи че ще работи за 9 или 7 - пълен абсурд. Едно време правихме сайтове за ИЕ и после за всички останали а сега само за различните версии на ИЕ не може да се оправиш. Аз изобщо е се съобразявам с никоя негова версия и нямам нито един изпищял клиент - сетете се защо





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #