Amazon разработва поне 6 нови таблета

Amazon е в процес на разработка на около 6 нови таблета.
Това твърди Демос Парнерос, президент на американската верига магазини Staples, пред Reuters.
Според него основната разлика в устройствата ще е размерът на техните екрани.
Той се аргументира с факта, че в базата данни на магазините му са получени общо шест нови моделни номера, свързани с таблети на Amazon.
Поне един от тях е за модел с 10-инчов дисплей.
Главната цел на компанията е да увеличи максимално възможностите за печалба от продажби на музика, видео, електронни книги и приложения.
От онлайн изданието Slash Gear обаче коментират, че шестте моделни номера не означават непременно шест различни таблета.
Ако Amazon предлагат един 10-инчов таблет с три различни капацитета на вградената памет, това ще означава три отделни моделни номера.
Версиите с комбинации от 3G и WiFi модули също ще имат друг индикатор в сравнение с версиите само с WiFi връзка.
Въпреки това Парнерос е уверен, че в случая става дума за повече от един или два нови таблета на Amazon.
Мнението му се подкрепя и от коментарите на други фигури от технологичния бранш, които смятат, че е напълно естествено за Amazon да потърси разширение на продуктовата си гама.
"Виждате как постигнатото от Apple сега се копира от всички останали, които искат да участват в екосистемата на мобилните устройства. Amazon е най-новият участник", коментира Николо де Маси, изпълнителен директор на компанията Glu Mobile, пред агенция Reuters.
Amazon вече има натрупан опит в сегмента на таблетите благодарение на своя Kindle Fire. Именно чрез неговите предложения компанията ще може да осъществи по-мащабен план за това как да увеличи приходите от цифрово съдържание чрез евтини преносими устройства.
Според Джордано Контестабил, директор в компанията за разработка на мобилни игри PopCap, Amazon ще продължи да създава нови мобилни устройства и таблети. Според него това ще се отрази добре и на компаниите, които предлагат съдържание, защото ще увеличи потенциалната им аудитория.
Американската компания за онлайн търговия действително има стратегия за увеличаване на продуктовото си портфолио, коментират и от Slash Gear.
Наскоро Amazon е увеличила значително персонала в Lab126 - мястото, където е разработен Kindle Fire, допълва онлайн изданието.
Компанията дори продължава да набира инженери с опит в сертификацията с мобилни оператори и технологии, свързани със смартфони, допълва изданието.