Vevo отчита 463% ръст в мобилния си трафик спрямо миналата година

Музикалната видео услуга Vevo е отчела значително увеличение на мобилното си потребление през последните 12 месеца. Последният тримесечен отчет на компанията показва, че мобилният й трафик се е увеличил с 463% за периода между юли 2011 и юли 2012, съобщава онлайн изданието Venture Beat.
Vevo отчитат повече от 450 млн. мобилни видеоизлъчвания само за месец юни, а потребителите гледат средно по 15 видеоклипа на месец през мобилните си устройства, допълва Venture Beat.
Vevo е партньорско начинание на Universal Music Group, Sony Music Entertainment и Abu Dhabi Media Company.
Месечните активни потребители, използващи услугата през мобилни устройства, са нараснали с 33% до общо 5 млн. души. Vevo отчита също така и 18 млн. сваляния на приложенията си за мобилни телефони и таблети до днешна дата.
По данни на Vevo 103 млн. видеоклипа се гледат всеки ден, а за последните 12 месеца общо 40 млрд. музикални клипа са били изгледани в световен мащаб.
Услугата отчита средно по 429 млн. зрители месечно през второто тримесечие на т.г., като числото е нараснало с 5% от същия период миналата година. Същевременно месечните видеоизлъчвания са се увеличили с 9.6%, до средно 3.2 млрд. през второто тримесечие, твърди компанията в отчета си.
Партньорството с услугата за видеосподеляне Youtube също е спомогнало за нарастващото мобилно потребление, тъй като Vevo e достъпна до потребителите посредством мобилните приложения на YouTube, коментира Venture Beat.