Myspace готви мащабна промяна в дизайна си

Myspace готви мащабна промяна в дизайна си

Myspace готви мащабна промяна в дизайна си
Загубилата огромна част от първоначалната си популярност социална мрежа Myspace подготвя четвъртото си поред обновление, в опит да подобри позициите си спрямо конкурентите услуги.
Като част от промените страницата ще предлага по-задълбочена интеграция със социалните мрежи Facebook и Twitter, предава BBC.
По данни на анализаторската компания comScore в момента Myspace има 54 млн. потребители.
В пиковия си период социалната мрежа имаше стотици милиони активни потребители, припомня BBC.
"Работим усилено по изграждането на новия MySpace, изцяло от нулата", гласи съобщение на създадената по случая интернет страница new.myspace.com.
"Въпреки това ще останем верни на корените си в един основен аспект – да позволим на потребителите да изразят себе си по начина, който смятат за най-подходящ", допълва съобщението.
Страницата включва демонстрационно видео, а всеки заинтересован може да остави имейл контактите си и да "очаква покана в най-скоро време".
Акцентът на обновената социална мрежа отново ще бъде върху музиката, уточнява BBC.
Като част от нововъведенията потребителите ще могат да управляват аудио съдържанието си чрез навигационен панел, както и да свързват албуми със снимки с музикални плейлисти, за да отбележат специално събитие например.
Друго нововъведение е т. нар. Discovery tab, предоставящ достъп до набиращи популярност артисти, радио станции, видеоклипове, новини и предстоящи концерти.
Създадената през 2003 г. социална мрежа беше придобита от News Corp. през 2005 г.
Компанията на Рупърт Мърдок плати за нея сумата от $580 млн., но скоро след това потока от потребители и рекламодатели започна да се насочва към конкурентните мрежи Facebook и Twitter.
Така през 2010 г. страницата претърпя основна промяна на дизайна си, определяйки се като "социален сайт за забавление".
Обновлението не успя да привлече вниманието на потребителите и през юни 2011 г. News Corp. продаде социалната мрежа на дигиталната медийна компания Specific Media, отчитайки огромни загуби, припомня онлайн изданието AllThingsD.