Yahoo подготвя сериозни промени за мейл услугата си

Yahoo подготвя сериозни промени за мейл услугата си

Yahoo подготвя сериозни промени за мейл услугата си
Reuters
Yahoo планира да въведе доста сериозни промени в своята мейл услуга. Компанията ще вземе пример от Gmail и ще разчита на максимално изчистен и семпъл интерфейс, съобщава онлайн изданието AllThings D.
Движещата сила зад новия проект на компанията е нейният изпълнителен директор Мариса Мейър. Тя е на мнение, че Yahoo Mail е един от големите пропуски на компанията, който има голям потенциал, но не е бил оползотворен.
Очакванията са, че осъвременената и подобрена версия на услугата ще се появи официално в началото на декември. Желанието на Мейър е тя да бъде показана малко след като бъде представен и новият дизайн на основната страница на портала.
Основната цел на изпълнителния директор на интернет компанията е да подобри качеството на Yahoo Mail така, че услугата отново да привлича вниманието на потребителите. Тя иска компанията й да има директен отговор на Gmail на Google.
Не трябва да се забравя и другият ключов играч в сегмента - Outlook.com, и неговият предшественик Hotmail. По данни на ComScore за октомври т.г. Hotmail е регистрирал 286.2 млн. уникални потребители. Yahoo Mail е бил посетен от 281.7 млн. души. Първенец е GMail с 287.9 млн. уникални посетители.
Yahoo обаче запазва преднината си в САЩ, където регистрира 76.7 млн. уникални посещения, докато Gmail остава с 69.1 млн. На трето място е Hotmail с 35.5 млн., допълва онлайн изданието CNET.
Изглежда, че битката между email платформите започва наново. Означава ли това, че интересът на потребителите към електронната поща се увеличава?
Според ComScore това не е точно така. Анализаторите на компанията твърдят, че потреблението на имейл е спаднало с 6% за 2011 г.
Свиващият се пазар за мейл услугите ги принуждава да търсят нови и нови начини да се развиват, за да привличат потребителите. А колкото по-малко стават те, толкова по-оспорвана ще е битката между доставчиците на услугите.