MySpace представя новата си визия

Залязващата социална мрежа MySpace прави нов опит да привлече вниманието на потребителите. Тя вече е готова със своя нов дизайн, който е достъпен за всички потребители, съобщава онлайн изданието The Verge.
По повод новия дизайн на MySpace всеки, който посети социалната мрежа, ще може да чуе новия сингъл на Джъстин Тимбърлейк. Той е един от собствениците на портала заедно с компанията Specific Media, допълва онлайн изданието Engadget.
MySpace обявява, че въпреки новата си визия запазва старата си философия и фокус – музиката. Основната цел е музикантите да имат необходимата платформа да представят своите песни и клипове.
Съдържанието ще остане безплатно и ориентирано към лесното откриване на интересна музика и хора. Потребителите ще могат да се "свързват" с изпълнителите чрез нови функции, да споделят музика, да създават плейлистове и др.
Новият дизайн на Myspace "взима" вдъхновение от други социални мрежи. Интересните музикални истории се аранжират по начин, който наподобява Pinterest например. Новата информация се появява в подобен на Twitter поток.
Потребителите могат да видят новата визия на социалната мрежа, като влязат със съществуващите си акаунти, свържат се с нея чрез Facebook или Twitter профилите си или пък си създадат изцяло нов профил.