Нова компания разработва виртуален асистент, който ще организира всички задачи за деня

Дните на все повече хора са твърде ангажирани. Организирането на всички срещи и задачи може да се окаже сложно предизвикателство някои от тях.
Компанията Gotopal разработва нов виртуален асистент, който ще има грижата да организира всички ваши дела. Услугата ще използва множество модерни технологии и няма да е зависима от конкретно устройство, софтуерна платформа или производител.
Основният пакет от услуги ще бъде безплатен. Ще се предлага и платен абонамент, където са включени и допълнителни функции на виртуалния асистент.
Самият асистент ще си има телефонен номер, който може да споделяте с други хора както намерите за добре. На него те ще могат да оставят съобщения за вас, да организират срещи в удобните за вас часове според календара ви и др.
Gotopal дори ще може да отговаря на въпроси на обаждащите се с предварително зададени от вас отговори. Асистентът ще може да дава от ваше име и пожелания и поздравления за конкретен празник на хората, дори и вие да сте забравили за това.
Услугата ще се грижи за събуждането ви сутрин, за организирането на работния ден и информирането ви за това какво предстои. Ще ви уведомява навреме за всички важни събития и в близките дни.
Асистентът ще съобразява с вашия календар и няма да ви безпокои в моментите, когато сте на важна среща или ако сте задали дадения час като почивка или неработен. Сред допълнителните функции е възможност за водене на бележки и дори създаването на списък за покупки. Gotopal автоматично ще търси най-добрите оферти и ще ви ги предлага.
Услугата ще се свързва главно с мобилния телефон на потребителя. Тя обаче ще може да се използва и от други устройства. Потребителят ще може да набере номера на асистента и от фиксиран телефонен апарат и да получи достъп до своята информация.
В момента компанията набира финансиране чрез инкубатора за идеи Indiegogo. Тя се нуждае от $10 000, за да започне работа по придвижването на услугата от бета версия към готов продукт.