Yahoo смята да засили сътрудничеството си с Facebook

Близкото сътрудничество с Facebook ще е един от основните елементи в новата стратегия на Yahoo!. Компанията има амбициозни планове за своето бъдеще, които бяха разкрити от нейния изпълнителен директор Мариса Мейър по време на конференцията на Goldman Sachs Group в Сан Франциско.
"Много от силните страни на Facebook вече са достъпни и за потребителите на Yahoo. Това е нещо, което искаме да надграждаме. Посветени сме да предоставяме ценно съдържание на потребителите си", казва Мейър цитирана от агенция Bloomberg.
Сред основните цели на новите услуги ще бъде стимулирането на хората да взаимодействат повече със сайта и помежду си чрез сайта. "Хората искат да споделят своите интереси с приятелите си. Трябва да имаме функция за споделяне, вградена в основата на сайта", казва изпълнителният директор на компанията.
Мейър допълва, че обновеният интерфейс на Yahoo Mail е увеличил кликванията върху рекламите и компанията планира да обнови дизайна и на Yahoo Finance и Yahoo News. Освен това ще се фокусира и върху мобилните приложения.
В момента тя предлага над 60, но иска да ги намали до около 12. Това ще улесни потребителите и самата компания.
Мобилният интернет също ще е сред основните фокуси на Yahoo. Компанията има над 200 млн. мобилни потребители на месец, казва Мейър, цитирана от BusinessInsider. Специално за тях се разработва и подобрена версия на Yahoo Mail за мобилни устройства.
Компанията не се е отказала и от интернет търсачката си. Мейър смята, че партньорството с Microsoft трябва да бъде подобрено и двете компании да си помагат в изграждането на по-добра търсачка, а не просто да си поделят пазарен дял.