Android потребителите демонстрират слаб интерес към Facebook Home

Android потребителите демонстрират слаб интерес към Facebook Home

Android потребителите демонстрират слаб интерес към Facebook Home
Reuters
След две седмици свободно разпространение интерфейсът на Facebook за Android не успява да спечели потребителите. Анализаторската компания BTIG Research публикува интересен анализ за развитието на Faceboook Home през последните дни.
От него става ясно, че демонстрираната от Марк Зукърбърг увереност, че хората искат да централизират смартфоните си около личния си живот и Facebook акаунтите си, може би е била неоправдана.
Данните показват, че Facebook Home не е успял да достигне до високо място в класацията на Google Play за популярни приложения. Най-доброто постижение нат Facebook Home, е едва 50-то място. То е достигнато седмица след официалния старт на приложението на 12 април.
След това алтернативният интерфейс на социалната мрежа започва стремглав спад в класацията. По данни към 24 април той е бил на 130-о място.
Отзивите на потребителите също не са особено окуражаващи. Facebook Home има рейтинг от едва 2.2 звезди от 5 възможни, като повечето мнения на хората са негативни или неутрални.
За момента единствената утеха на социалната мрежа е, че приложението на компанията е официално налично за съвсем малко на брой смартфони. То обаче има "хакнати" версии, които позволяват инсталирането му на голяма част от останалите Android устройства. Разбира се, няма статистика за броя на тези инсталации, но и в специализираните Android форуми няма особено много отзиви за Facebook Home.
Пред социалната мрежа сега предстои трудният момент да се вслуша в критиките на хората и да се опита да ги адресира максимално добре. След това компанията трябва да се погрижи да направи интерфейса си достъпен за възможно най-много устройства без необходимост потребителите да търсят модифицирани версии. Макар и да е рано да запишем Facebook Home като провал, Зукърбърг и екипът му ще трябва да положат доста усилия, за да насочат продукта си в посоката на успеха.