Microsoft подготвя ребрандиране на някои от водещите си продукти

Microsoft подготвя ребрандиране на някои от водещите си продукти

Промяната на логото на Windows е само първа стъпка в желанието на Microsoft да си изгради нов имидж.
Reuters
Промяната на логото на Windows е само първа стъпка в желанието на Microsoft да си изгради нов имидж.
Microsoft е в процес на разработка на нова бранд визия за още от своите водещи продукти. С нов имидж се очаква да се сдобият Skype, Bing и Xbox, съобщава онлайн изданието The Verge.
Новината първоначално е загатната от генералния мениджър на дизайнерското студио на Windows Phone Албърт Шъм и творческия директор на Wolff Olins Тод Симънс. По време на дизайнерска конференция в Норвегия те са разказали за мащабния план за преобразяването на Microsoft.
В презентацията си Симънс разкрива концептуални щрихи от бъдещите лога на Skype, Yammer и др. "Подготвят се и други брандове. Bing, Skype, Yammer, Xbox... всичко е в процес на разработка", обявява той.
Миналата година Microsoft смени логото на компанията, както и на двата си най-важни продукта - Windows и Office. Това е било само началото на мащабната стратегия на софтуерния гигант, който иска да си изгради изцяло нова корпоративна визия и имидж.
От компанията съзнават големия риск, който идва с подобно действие. Въпреки това компанията е твърдо решена да продължи с еволюцията си.