HTC започва глобална кампания по смяна на имиджа си

През последните няколко години HTC остана на заден план и отстъпи от светлините на прожекторите в полза на Samsung, който се впусна в люта битка с Apple на не един фронт. Тайванската компания се подготвя за нов опит да привлече вниманието на потребителите към себе си.
Тя обяви, че в четвъртък ще даде начало на своята глобална рекламна кампания Change ("Промяна"). Тя ще обхване традиционните медии, онлайн медиите, социалните мрежи и други PR инициативи, съобщава самата компания.
За лице на кампанията е избран актьорът Робърт Дауни-джуниър, който ще се появява в повечето от рекламите. Основното послание в тях няма да е конкретно устройство на HTC, а опит за запознаване на хората с бранда.
Чрез нея компанията ще отбележи и "17 години разтърсване и иновация в мобилната индустрия" и ще демонстрира промени и тенденции, които е наложила в сегмента. Освен това ще прави опит и да разсмива с различни асоциации с името си.
Само тази кампания ще струва $1 млрд. Толкова бе целият рекламен бюджет на HTC за миналата година, коментира говорител на HTC пред онлайн изданието Engadget. Тя обаче ще продължи доста повече от една година - между 24 и 36 месеца, и ще е насочена към "ключови пазари" на HTC.
Надеждата на компанията е, че кампанията ще й помогне да увеличи приходите си. През последните месеци те не отговарят на очакванията на анализаторите и инвеститорите и през април тя дори регистрира най-ниската печалба в историята си.