Twitter прави нов опит да спечели потребителите

Twitter е известен като втората най-популярна социална мрежа, но броят на потребителите му е далеч по-малък от този на Facebook. По данни на компанията в момента тя има около 271 млн. активни потребители и ръст от 6%, който е най-големият през последните повече от две години.
Микроблогът всъщност обяви, че е готов за нов опит да спечели потребителите и да докаже на инвеститорите си, че може да бъде устойчив и печеливш бизнес. "Нашата обща аудитория предоставя значителни възможности и ще продължим да инвестираме в нейното увеличаване", казва изпълнителният директор на Twitter Дик Костоло по време на разговор с инвеститори, цитиран от онлайн изданието CNET.
За целта Twitter ще се опита да акцентира над своите отличителни черти. Една от тях е комуникацията в реално време. Микроблогът се използва от много хора за платформа за коментиране и споделяне на видяното по телевизията например.
Освен това компанията смята да се насочи и към "непотребителите". "Започнахме да експериментираме с начини да подобрим преживяването за тази група хора", казва Костоло. Той уточнява, че под "непотребители" Twitter разбира хората, които не използват Twitter, но виждат туитове на другите в телевизионни предавания, вградени в интернет сайтове и др.
Това е още по-голяма аудитория, която също може да бъде използвана от Twitter, за увеличаване на приходите. Освен това компанията ще се опита да ги привлече да започнат да използват микроблога. Предвиждат се и промени в рекламната политика и въвеждане на видеореклами, възможност за купуване на стоки директно от туитове и др.