Twitter променя потока от информация, за да задържи потребителите

Twitter променя потока от информация, за да задържи потребителите

Twitter променя потока от информация, за да задържи потребителите
Twitter въвежда няколко промени в потока от публикации, които потребителите виждат в профилите си. Целта на компанията е да намери начин да задържа интереса на потребителите.
Тя представи новостите по време на среща с анализатори, съобщава онлайн изданието TechCrunch. Най-голямата промяна е секцията While you were away ("докато ви нямаше). Тя ще избира най-интересните и популярни туитове и ще ги показва приоритетно, когато потребителят не е влизал в Twitter известно време. Според компанията тестовете са показали, че функцията повишава допълнително популярността на т.нар. viral публикации.
Ще се появяват и публикации на базата на местоположението на потребителя. Приоритет например ще имат туитове от събития близо до него, локални новини и др. Според компанията това ще се случва автоматично и в подбрани интервали.
Въвеждат се и промени в други функции на микроблога. Например възможността да се публикуват туитове, като се добавя конкретното местоположение, подобно на Foursquare. След това потребителите ще могат да виждат снимки и публикации, свързани с даденото място, като кликнат на неговото име.
Директните лични съобщения пък ще получат възможност за споделяне на туитове. Постепенно се работи по добавянето и на други функции при съобщенията, казват още от компанията.
През първата половина на следващата година пък ще бъде внедрена функция за качване на видео. Паралелно с това се предвижда и преработка на началната страница, която в момента показва само екран за влизане в профила и не се възползва напълно от възможностите на Twitter.