Twitter променя потока от информация, за да задържи потребителите

Twitter въвежда няколко промени в потока от публикации, които потребителите виждат в профилите си. Целта на компанията е да намери начин да задържа интереса на потребителите.
Тя представи новостите по време на среща с анализатори, съобщава онлайн изданието TechCrunch. Най-голямата промяна е секцията While you were away ("докато ви нямаше). Тя ще избира най-интересните и популярни туитове и ще ги показва приоритетно, когато потребителят не е влизал в Twitter известно време. Според компанията тестовете са показали, че функцията повишава допълнително популярността на т.нар. viral публикации.
Ще се появяват и публикации на базата на местоположението на потребителя. Приоритет например ще имат туитове от събития близо до него, локални новини и др. Според компанията това ще се случва автоматично и в подбрани интервали.
Въвеждат се и промени в други функции на микроблога. Например възможността да се публикуват туитове, като се добавя конкретното местоположение, подобно на Foursquare. След това потребителите ще могат да виждат снимки и публикации, свързани с даденото място, като кликнат на неговото име.
Директните лични съобщения пък ще получат възможност за споделяне на туитове. Постепенно се работи по добавянето и на други функции при съобщенията, казват още от компанията.
През първата половина на следващата година пък ще бъде внедрена функция за качване на видео. Паралелно с това се предвижда и преработка на началната страница, която в момента показва само екран за влизане в профила и не се възползва напълно от възможностите на Twitter.