Samsung подготвя свой конкурент на сензорите iBeacon на Apple

Samsung подготвя свой конкурент на сензорите iBeacon на Apple

Samsung подготвя свой конкурент на сензорите iBeacon на Apple
Samsung подготвя свой конкурент на сензорите iBeacon на Apple. Алтернативата на корейската компания ще се казва Proximity и е представена като "мобилна маркетинг платформа".
Нейната цел ще бъде да свързва потребителите с промоции и реклами на базата на местоположението им. Например при влизане в магазина да получават съобщение с актуалните промоции. Или пък ресторант да изпраща обедното меню на новите си посетители.
Не се изключват и още по-разширени възмжности. Например да се използват лични данни от приложенията на потребителя, при изибрането на оферти. Така съобщението на магазина може не само да каже кои дрехи са в промоция, но и кои номера и дизайни биха подхождали на съответния клиент.
Samsung обаче вижда в Proximity и повече възможности от единствено маркетинг. Технологията ще бъде интегрирана на системно ниво в устройствата на компанията. Сензорите пък могат да се поставят навсякъде.
Ако са на летище например, могат да изпращат автоматично информация за полета на потребителя. На стадиона могат да изпращат карта с разположението на местата. В музея - информация за конкретно разглеждания експонат.
Proximity ще работи с няколко вида сензори. Ще е отворена възможността и за разработчиците да създават приложения, които да се възползватот технологията.