За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Митко Василев
Рейтинг: 627 НеутралноВместо да се обясняват, по-добре властите по места да либерализират пазара.
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаMititU
Рейтинг: 676 НеутралноЗащо се прави толкова голяма реклама на тази фирма не мога да разбера ??
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХnavy
Рейтинг: 1105 ВеселоДешев дано не си написал статията "дешево" та да има защо.
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядОще не стъпили в България и ги подбраха лизингодателите-собственици на таксиметрови фирми.Чрез такива като теб.
Още преди няколко дена се прогнозира голем вой от техна страна.
Free person
Рейтинг: 402 НеутралноГледах късно снощи по СНН и Евронюз коментари за Убер точно за некоректни постъпки,вкл. и укриване на данъци.
TonyМитко Василев
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#2] от "mititu":
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаВ случая е продуктово позициониране без обявяване.
p
Рейтинг: 402 НеутралноИзглежда желанието за държавен монопол върху транспорта е доста голямо. Естествено санкциите са безполезни, защото в този случай границата между частен и обществен транспорт е доста размита свеждайки се до една платформа, до "убер приятели".. До система изградена на взаимно доверие, в която "лошите" биват изхвърляни от самата система. Система в която доверието се гради бавно, но се награждава щедро. Държавните регулации са светлинни години назад от подобен тип концепции. Не случайно компанията е мултимилиардна, а инвеститорите стоят твърдо зад нея.
Arya Stark
Рейтинг: 902 ЛюбопитноЗащото съществуващите у нас фирми са бели като сняг, така ли? Да идват Uber, пък всеки да си избира.
"Winter is Coming"extraCACA
Рейтинг: 1467 Веселое колко да са съмнителни дейностите им - повече от тези на родните бакшиши ли... мммм, май че се съмнявам
calypso
Рейтинг: 169 НеутралноНе бих ползвала колата на когото и да било, ако след това никой няма да поеме отговорност за него. Така чудесно биха се възползвали всякакви социопати, престъпници и прочее боклуци.
Държавните регулации служат освен за набиране на данъци и такси, но са и някаква превенция.
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#9] от "nonsens2":
, ползвай си миризливите бакшиши тогаз. Веднъж обаче ползваш ли убер няма да се качиш никога на такси повече.. Саморегулацията обаче е в пъти по-силна от държавните измеслени регулации, като започнеш от ценови, през критерии за шофьори и стигнеш до изобщо някаква гаранция за пътуването ти изобщо.
Супер
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#9] от "nonsens2":
Хах то пък щото сегашните са едни социофили..
Николай Колев
Рейтинг: 3029 НеутралноЮибъ, или както се произнася, нарушават куп закони и правила за извършване на превоз на пътници. Разговорът малко (или много) заприличва на разговора за линейките и циганите. Защото таксиметърджиите не са цвете, дайте да пуснем друг, макар и да не спазва правилата. Например да попитам, пътникът в тази кола ще има ли застраховка? Понеже, доколкото разбрах, предлагането и поръчването на услугата ще се извършва през интернет, кой ще контролира качеството на услугата? Такситата, и автобусите са длъжни да преминават технически контрол на шест месеца.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦С какво техническо средство ще се измерва и сумира услугата, която получавам като клиент? С километража? Той не е техническо средство за измерване. Часовник? Също. Ако не съм съгласен с измерването?
mapuhcku
Рейтинг: 676 НеутралноЗначи всеобщия вой срещу Uber идва предимно от местните власти, държавните регулатори и таксиметровте компании по света. Нито дума за недоволство от клиенти, нито за организирани от тях протести. Оставете хората да решат коя услуга да предпочетат без да им се месите в избора, като поставяте някакви безмислени регулации, които спъват развитието на пазара. В крайна сметка конкуренцията движи света напред. Намеси ли се държавата в даден пазар обикновено цял сектор се преобръща по този начин.
Дръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 395 НеутралноТази фирма има забрана да работи на много места, защото предлага таксиметрови услуги без необходимия за целта лиценз!
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxoА лицензът е начин държавата да знае кой точно извършва превозите, съответно право имат само неосъждани и финансово стабилни лица! Иначе ще е една анархия, няма да се знае коя е булката и кой е на булката брат!
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#12] от "Николай Колев":
Юбер е интернет платформа, не таксиджийска фирма.
Саморегулация. Има ли нужда да ти обяснявам повече? Ако искаш ползваш ако не искаш - не ползваш. Хората, а не държавата определя кое е добро и кое лошо. Ако хората го харесат то ще работи, ако ли не - не.
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноТази фирма си типична пирамида.Балъците си купуват акции с мисълта че са ударили къоравите.Тарикатите си поръчват коли и разправят колко иновативна е тази услуга,а умните продават.Когато всичко се срине - единици печелят.
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .izbiram
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#2] от "mititu":
"Наскоро тя получи нови 1.2 млрд. долара финансиране"
Според тебе за кво са тези пари? За да се дават на медиите да пишат за тях!!
izbiram
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#13] от "mapuhcku":
Голема тъпотия мой човек си сготвил! Тогава бакшишите що да се лицензират?? А като се качиш при уберчо и се шибнете у некое дърво, кой ще плати разноските в болницата??? Аре ще ви преживеем ама дървото кво е виновно..
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#10] от "abdul15":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Странно ми е каква песен ще заревеш ако се качиш на такси и то ти поиска 700 лева за 8 километра.Примерно 30 лева на километър и 50 лева на минута?????.Или си викаш че саморегулацията е хубаво нещо.Туй платформите и апликейшъните са ти изпили мозъка момче.Слез на земята.
Петърчо
Рейтинг: 120 Неутрално[quote#12:"Николай Колев"]С какво техническо средство ще се измерва и сумира услугата, която получавам като клиент? С километража? Той не е техническо средство за измерване. Часовник? Също. Ако не съм съгласен с измерването?[/quote]
Начи най-яко е да се хейти. Просто ни е в кръвта. Да се мрънка, да се плаче, някой да е виновен и ние да го сочим с пръст. ОБАЧЕ никой не си мърда същия пръст да прочете малко.
Ето за мързелите:
https://www.uber.com/safety
lordcris
Рейтинг: 845 Неутрално"Скандалите" са само на монополисти е корумпирани регулатори. Клиентите на Юбер са супер доволки.
А комунистическите отрепки просто да не ги ползват и да спрат да врякат.
mapuhcku
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#20] от "popovp":
Тази информация дето си я дал, ако всеки един пишещ за лицензи, застраховки, пирамиди и фараони я бе прочел, може би нямаше дори да посмее да напише такива неща. Но човек първо трябва да се порови малко, да се запознае, да се образова и т.н. Много по-лесно и да видиш нещо и веднага го плюеш.
Мерси за инфото!
Plamen Florov
Рейтинг: 676 НеутралноДобре е да се знае, че миналият месец пазара оцени Убер на скромната сума от 40 000 000 000$. Може ли да попитам колко е БВП на БГ и какъв е този вой?
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#19] от "Петър Петров":
Нали не си пропуснал да ги прочетеш и ти, Петров: https://www.uber.com/safety
Пипера е много лют
Рейтинг: 684 Неутралноей, тука невежеството е неизкоренимо. Всички регулации на такситата са чист бошлаф -- виждал съм го с очите си. В т.ч. и застраховките им - ако се блъснеш с такси НИКОЙ не го е еня за теб, така както ако се блъснеш без такси.
седеньето го зголемува задникотUBER е доброволна услуга - ако искаш, ако не - има таксита. За сигурността - там се знае кой е пътника и кой е шофьора, знае се начална и крайна точка на пътуването. А не като при един приятел-бакшиш, дето вика - нощно време не знаеш кой урод ще ти извади нож за 20 кинта
Иво
Рейтинг: 3250 ЛюбопитноИма доста шум около Uber тази седмица. Вчера в статията за това, че тази услуга идва в България написах коментар, че Uber е била забранена в Индия и Тайланд и незнайно защо получих над 50 минуса. Вчера, чета че и в Испания Uber е била забранена.... с риск за още 50 минуса ето и статията:
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36http://www.bbc.com/news/business-30395093
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#24] от "abdul15":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Това не е ли един вид регулация ???Я пак прочети какво пише там
петро
Рейтинг: 789 НеутралноМартине(автора),
кой ти диктуваше да напишеш толкова неща, които са ежедневие, а не само при Uber.
Абсолютно тенденциозно писание намирисващо на платено, защото фирмата не е почнала още работа, пък и хората почти нищо не знаят за нея!
Нищо чудно да стигнеш до правна защита.
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#23] от "plf":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Добре е да се знае че всяка пирамида е високо оценена.Балъците на това се кефят.Изкуствени новини и изкуствени цени.То и КТБ беше банка на годината в един раздел 4 пъти.Ама това не и попречи да е вид пирамида.
Captain Shakespeare
Рейтинг: 248 ЛюбопитноНикой не обича конкуренцията....
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Манталитет на чукча.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#15] от "abdul15":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВерно ли е интернет платформа? Тогава ти за какво им плащаш когато поръчваш превоз?
tripleaaa
Рейтинг: 226 НеутралноСмея да прогнозирам, че във всеки град над половин милион души такситата
Агресивност, Арогантност, Аргументираносткато автомобили и тип услуга ще изчезнат напълно до максимум половин век.
Но таксиметровия шофьор го очаква по-добро бъдеще, особено в останалите градове
Graf
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#15:"abdul15"]Юбер е интернет платформа, не таксиджийска фирма.
Ecrasez l’infâmeСаморегулация. Има ли нужда да ти обяснявам повече?[/quote]
Де да беше само платформа. Юбер обаче взима комисионна от всеки превоз, подбира персонал, има изисквания към автомобилите и водачите...
Разбира се, когато "платформата" не е регистриран превозвач си спестява куп такси, застраховки и разправии, особено с "бакшишите", както им викате учтиво.
Нищо де, като ви върнат във времената, когато моторизирани идиоти се събираха на глутници за да бранят интереса си и ще се усетите защо професията се нуждае от регулации и от контрол.
perro
Рейтинг: 1296 НеутралноАз съм впечатлен от това:
perro -si yankees - no"Онлайн изданието GigaOm отбелязва, че Uber има практика да призовава шофьорите си да нарушават забраните. Фирмата направи това, когато получи забрана да работи в Берлин, където глобите са още по-сериозни. Там всеки шофьор е заплашен от глоба до 20 хил. евро при неспазване на забраната и по 25 хил. евро за Uber за всеки нелегално превозен пътник."
и по-точно от тази част:
"глоба до 20 хил. евро при неспазване на забраната и по 25 хил. евро за Uber за всеки нелегално превозен пътник."
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 733 НеутралноТова което нормалните хора презират ни е възхваляваме.
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#31] от "Darth Plagueis":
. Затова, че ме свързват с правилните хора... и явно са набарали нишата щом оня ден им изсипаха поредния паричен транш в зелено (не в рубли разбира се).
Ама верно да
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#36] от "abdul15":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТи нещо не схващаш въпроса и избяга към някакви траншове. Тук не спорим компанията успешна ли е или не. А дали е интернет платформа или компания за превоз, както ти твърдиш.
Когато поръчаш превоз чрез приложението, ти го плащаш на Убер, а не на шофьора, нали? Какво неясно има?
p
Рейтинг: 402 НеутралноРазбира се, че е интернет платформа, като използва една дузина трикове за подсигуряването на сигурността и минимизират рисковете: банкови карти, клиенти само през платформата, подбор на шофьорите, които имат право да я ползват, рейтинг и т.н.
Като следствие се получава една добре саморегулираща се система (по-добре регулирана дори от държавната регулация), по-евтина и най-важното: хората са доволни.
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#19] от "Петър Петров":
Такъв вариант може и да има при Окей-супершанс, но при Юбер този изхвърча на секундата от системата.
Окей-супершанс и подобни търгаши има все още на всяка седянка, въпреки любимата ти държавна регулация..
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноКак разбра че подкрепям държавната администрация.А и самата цена на Uber не е ли вид регулация бре.
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#38] от "abdul15":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЗначи ти плащаш на компания за превоз, срещу което получаваш превоз, но твърдиш, че тя е само интернет платформа? ХАХАХХАХАХ
Ми ОК Супертранс не са ли просто комуникационна платформа и те? Къде е разликата, те просто те свързват с правилните хора...
Петър Петров
Рейтинг: 733 ВеселоДо коментар [#38] от "abdul15":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .И 7 хобита завиват лешници
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#41] от "Darth Plagueis":
) е и по-добра и по-евтина от това, което е на българският пазар в момента.
Абсолютно! Само дето Малцина от окейките ще имат правото изобщо да използват Uber имайки в предвид, че голяма част от тях са бивши затворници или със съвсем (не)чисто криминално минало, докато в Uber подобен елемент няма как да попадне, което до голяма степен филтрира разни криминали от дребен характер. Това и други подобни са ГАРАНЦИЯ за успеха на Uber. И да, определено някои читави таксиджии ще се замислят дали Uber всъщност не е по-добрата платформа от "OK супершанс"..
Не за друго, а защото Uber-ската регулация (, Петров
Петров, разбира се че има регулация. Ако прочетеш първите ми постове ще видиш, че говоря за саморегулация и други алтернативни методи.
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#43] от "abdul15":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Не ми отговаряш правилно на въпроса за регулациите - какво ще стане ако ти поискат 1000 лева за превоз ??? Регулацията не е само да избереш по добрата оферта.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#43] от "abdul15":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККоето напрактика означава, че според теб у нас няма ни една таксиметрова компания.
p
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#44] от "Петър Петров":
Ето отговарям ти: Няма да ти поискат
До коментар [#43] от "abdul15":
Darth Plagueis: Има, защото не са си изчистили концепцията. Те просто са стари и ги мързи да се подобряват... Освен, че са собственост на разни локални мутренца разбира се..
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#46] от "abdul15":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .значи пак има регулация.Само че за да стигнеш до тази регулация,маса народ са дали труд и време.
p
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#45] от "Darth Plagueis":
Да не мислиш, че окейките си подбират шофьорите? Да не мислиш, че ги интересува нещо друго освен логото, рекламите и диспечерката при положение, че някакъв си там измислен синдикат им гарантира минимални цени на превоз и всички лежат на измислените държавни регулациики, където с няколко стотачки ги минаваш всичките на куп? И там някъде няколко форумки пригласят: "Предпочитам да е лицензиран таксиджия"..
Ето затова Uber е по-добър. Щото:
1) Иска банкова карта - с нея знаеш кой те вози и ако стане инфекция знаеш кого да търсиш
2) Знаеш, че не те вози бандюга (или поне не регистриран). такова чудо при окейките НЕ-МА
3) Имаш рейтинги. Справка - при окейките имаш телефон за оплаквания.
4) Пускаш си каквато музика поискаш и т.н. лиготии, карти GPSи .. незнам дали има смисъл да ги изброявам..
eminem9876
Рейтинг: 84 НеутралноЪбър е бъдещето на бизнеса с таксита. Приемете го. Всички други фирми са безмислени.
eminem9876
Рейтинг: 84 НеутралноДо коментар [#4] от "Free person":
Нормално е СНН да са против Ъбър. СНН както всяка медия слугува на определени интереси.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноТрябва да има конкуренция.Явнио тази фирма не се харесва на останалите таксиметрови фирми с ниската си цена.За всички останали нарушения си има полиция.
Arya Stark
Рейтинг: 902 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Free person":
"Winter is Coming"Ау, точно тези неща не бяха познати в България, как ще ни развратят тези американци! ... Да кажем, че по-глобална мафия се е прицелила в бизнеса на локалната и драма за потребителя няма.
xyha
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#16] от "Петър Петров":
[quote#16:"Петър Петров"]Тази фирма си типична пирамида[/quote]
Само тази ли ! Повечето публични компании са си пирамиди . Фейса например - от какво печели и какво произвежда ?
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#53] от "xyha":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Фейса печели от регламентирана реклама и продуктово позициониране.Докато тия са на ръба на закона в момента.Не се знае кога ще ги забранят изцяло.
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 Неутрално[quote#44:"Петър Петров"]какво ще стане ако ти поискат 1000 лева за превоз ???[/quote]
Миний аав адуучин хүнКОЙ?
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 Неутрално[quote#53:"xyha"]Фейса например - от какво печели и какво произвежда ? [/quote]
Миний аав адуучин хүнСъбира лични данни.
Всеки потребител доброволно си прави досие-дневник и от там насетне се продава тази информация на рекламодатели В НАЙ-ДОБРИЯ случай. Реално -на разузнавателни служби.
Петър Николов
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#56] от "Веселин Дечев (десидент)":
http://en.wikipedia.org/wiki/In-Q-Tel
във секцията Software
Уви има още хора на които като им го покажеш и им падат очите...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#48] от "abdul15":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТи обаче продължаваш упорито да си правиш сравнение кой е по-добър, бягайки от темата дали UBER са такси компания или не. Т.е., ти казваш, че не са, защото са добри. Еми, грешиш, такси компания са си отвсякъде. И тукашното законодателство ще ги нафърфори съвсем скоро и тогава пак ще има ревове за поръчки и лоша среда.
Колкото до качеството на услугата, UBER започват като реклама в ТВ телешоп. Уж всичко е евтино, а на практика, почти всички дестинации в София ще са по-скъпи с тях.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#53] от "xyha":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи Фейсбук е рекламна платформа. Печели предостатъчно от това. Кое не е ясното тук?
P.S.
Рейтинг: 120 НеутралноИ аз не виждам драмата тук.
Ако му харесва на човек повече Юбер, ще ги ползва.. ако не.. остава си на таксита или гр. транспорт. Аз лично в Лондон само тях ползвам.. (разбираемо, доста по евтини са от черните катафалки).. повечето са Приуси.., а това че повечето шофьори са Абдул, Мохамед или Ахмад.. изобщо не ми пречи.. проблеми не съм имал.. напротив.. знаеш точно къде е колата и следиш на телефона докато идва към теб..
Колите си имат застраховки, преглед и пр.
Разбира се, редно е да се вкара някакъв нормативен ред, с който да си плащат някакви данъци.. било то патентен или някакъв друг..
а иначе - пазар майка..
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#55] от "Веселин Дечев (десидент)":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .А ти кой си къде си.
Georgi Kovachev
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#44] от "Петър Петров":петър ли си петров ли си,но от стила ти личи,че има нещо милиционерско в тебе.обръщам се към теб,така също към автора да прочетете вчерашният ми пост.ще повторя пак,аз работя за UBER в Лондон.за да ме вземат 1.трябва да имам индивидуален лиценз PCO,валиден за 3 г.за да го извадя ми трябва свидетелство за съдимост и такса за лиценза.2.трябва да имам лиценз за колата и два пъти истински годишен преглед..3.трябва да имам пълна застраховка на колата и пътниците най малко за 5мл лири.4. трябва да премина тест в компанията и след това качени в сървъра снимката ми и всички мои данни.по отношение на услугата,клиента регистрирайки се със своята дебит/кредит карта чрез апликацията на телефона си в 3G формат,може с нея да повика кола в над 200 града в света.натискайки бутона за повикване на неговият екран се появява най-близката кола с името и снимката на шофьора,номера и модела на колата и за колко време ще стигне.пристигайки системата автоматично изпраща смс на клиента.след качване на пасажера на екрана му, атака също на айфона на шофьора светва един и същ най-къс маршрут до точката на пристигане.при пристигане шофьора изчаква няколко секунди сървъра да изчисли сумата,чрез тракването непрекъснато на колата по целият маршрут,след което сумата се появява и на клиентскияти и също на екрана на водача.клиента дава оценка/рейтинг/ на водача,и обратно той за него,анонимно.ако има проблеми и двете страни могат да изпратят имейли и да се решат много бързо.за данъците-всичко се плаща по банкова сметка ,която се декларира в данъчното и затова се плащат солидни данъци.така стоят нещата в общ план,а иначе всички сме с костюми,бяли ризи,вратовръзки,не пущещи в колата,учтиви,абе също като нашите бакшиши с които винаги изживявам много,,приятни,, моменти кацайки на летището,последният път ми се падна един по джапанки,небръстнат,пушак и смърдящ като пор вдовец,препоръчвам ти да го ползваш винаги и само него
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#62] от "nibelung2":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКОчевидно бакшишите са еднакво неграмотни навсякъде, независимо дали работят в Перник или Лондон, и дали е за такси компания или UBER.
Само не разбрах при всичката тая красота, как точно отчиташ печалба и съответно - как плащаш данъци?
oex13531876
Рейтинг: 120 ВеселоИзлиза, че са по-нагли и от "Лафка" !
Но пък винаги на един клик разстояние !
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#62] от "nibelung2":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .И откога на Лом викат Лондон.
Georgi Kovachev
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#65] от "Петър Петров":Петре,ние водим във форума някъкъв диалог.видно е че от доста време списваш ,но мисленето ти е замръзнало на ниво милиционеро-фатмшако.видно е също,че усърдно си поглъщал брошурите на Партиздат като някъкъв катехезис усвоявайки похватите и мурафетите на милиционерската школа, само да критикарства опонента посочвайки само негативите но спестявайки позитивите.ето аз казах за моята професия и къде живея и сега ще те попитам както ти питаш например Веселин Дечев, ,,А ти кой си къде си?,,
Петър Петров
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#66] от "nibelung2":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Откога едно мнение на човек е меродавно.Това че някой си има едно мнение а друг друго какво значи.Вашите приказки са бръщолевения за мене.
Georgi Kovachev
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#67] от "Петър Петров":браво пп,друго и не съм очаквал.всичко казано досега от тебе е като мътни капки от ръба на клозетна яма.ти кой си къде си?
Борислава (be_free)
Рейтинг: 1105 НеутралноУбер = Пирамида!
Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!