За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
chicago514
Рейтинг: 737 НеутралноТова е електрониката.
Боб Яхния
Рейтинг: 540 НеутралноБлиц-интервю със случаен пилот на неслучайно приземен самолет:
"...от сутрин до вечер шкембенце яж,/ за всичко дава кураж..." (братя Кулинови)- Вашият коментар?
- Леле, само да ми iPad-нат тия ... (цензурирано)
[quote#0:"статията"]в състояние да излети само след като екипажът е отпечатал на хартия нужните карти[/quote]
Въпросът "Ще изяде ли мишката книжката?" явно е получил нов възможен отговор.
The Core
Рейтинг: 450 НеутралноСтар виц:
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеАко "Майкрософт" беше строителна компания, то първият кълвач би разрушил човешката цивилизация!
Ето го и в по-новия вариант:
Ако "Епъл" контролира самолетите, ходете пеш!
kdesen
Рейтинг: 229 НеутралноИнтересно колко от спестените $1.2 млн за гориво тая година ще отидат за изхабено гориво в търсене на wi-fi...
Дайте, Да Дадем, България - Таковски
Рейтинг: 174 Неутрално"Компанията смята, че този ход ще спести повече от 1.2 млн. долара от гориво всяка година."
nègre littéraireТози гаф колко ли загуби им е донесъл?
А изводът какъв е? Не може да се разчита на американска техника и технологии. Още по-малко на iPad приложения.
futurama
Рейтинг: 229 НеутралноТия азиатци и тяхната безаналогова техника... Опаа, извинете. Обърках статията.
12345
Рейтинг: 174 НеутралноВелик е Епъл. И Стив Джобс беше велик.
lustmord
Рейтинг: 284 Неутрално"Фирмата обяви, че ще използва все по-малко хартия в пилотските кабини през 2013 г., за да спести от тегло и да не се налага персоналът да носи тежки документи на борда. Компанията смята, че този ход ще спести повече от 1.2 млн. долара от гориво всяка година."
Що за безумие? Теглото на няколкото листа хартия ли е най-големия проблем?
alter_ego
Рейтинг: 830 НеутралноХайде сега, да се върнем към добре познатат хартия и гениалното изобретение молив! И повече да не си правим екперименти с внедряване на потрбителска техника!
stg
Рейтинг: 941 Неутралнокато искате да използвате по малко хартия ползвайте корпоративно приложение, разработено и подсигурно а не някакво си аппче за таблетче, не че нещо ама не е сериозно
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"citoyen
Рейтинг: 720 НеутралноКак се намалява вероятността от наранявания?
stg
Рейтинг: 941 Неутрално[quote#8:"lustmord"]Що за безумие? Теглото на няколкото листа хартия ли е най-големия проблем? [/quote]
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"глупости просто трябва в рекламната брошура да пише че ползвали Айпод а и парите за реклама получени от Ейпъл заедно с уверенията че това е приложение на Ейпъл значи е напълно сигурно са изиграли роля
carmello
Рейтинг: 846 Неутрално"Компанията смята, че този ход ще спести повече от 1.2 млн. долара от гориво всяка година."
тва сериозно ли е ???? за 1 милион се застрашава сигурността ?
нали ако някой самолет падне заради това компанията ще плати стотици милиони обещетения ?
Гарван
Рейтинг: 790 Неутрално[quote#8:"lustmord"]Що за безумие? Теглото на няколкото листа хартия ли е най-големия проблем? [/quote]
До коментар [#8] от "lustmord": Въобще не е безумие. За жалост не са няколко листа, а Jeppesen с инфото за летищата само за Европа са 15 тома с дебелина около 10-12см и всеки самолет опериращ в региона трябва да ги има. На борда на самолета не е необходим интернет за работа на приложението то работи като елктронна книга. Спред мен или са пропуснали месечната актуализация на данните или им е показано, че не е актуализирано приложението въпреки,че е направено затова са се върнали. Все пак Safety First!
сидер
Рейтинг: 835 Весело,,Неработещо iPad приложение приземи десетки самолети на American Airlines,,
И изводът къф е, че само на руската техника требе да са разчита
Алф
Рейтинг: 990 НеутралноДо коментар [#5] от "Осип Хармс-Манделщам":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Загубите при толкова полети на ден, колкото има този гигант са огромни. Боинг-Джепесън ще имат неприятности.
Никой, обаче, няма да се върне към хартията и ръчното изчисляване на плана на полетите.
Алф
Рейтинг: 990 ВеселоДо коментар [#15] от "сидер":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.зависи за какво
beatles
Рейтинг: 1052 Неутрално[quote#4:"kdesen"]Интересно колко от спестените $1.2 млн за гориво тая година ще отидат за изхабено гориво в търсене на wi-fi... [/quote]
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другими към 3-4. в момента в който трябва аварийно да приземят един самолет или да го върнат до летището ето ти ги тия 1м......
Emergen-C
Рейтинг: 222 Весело[quote#5:"Осип Хармс-Манделщам"]А изводът какъв е? Не може да се разчита на американска техника и технологии.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!така е! от утре всички американски авиокомпании преминават на руски самолети и таблети "победа"
Гарван
Рейтинг: 790 Неутрално[quote#16:"Алф"]Боинг-Джепесън ще имат неприятности. [/quote] Надали, освен Американ други не са изпищели. Значи проблемът е вътрешнофирмен и ще го отнесат хора от фирмата.
Chavo64
Рейтинг: 118 НеутралноХартиените копия на Джепсън са 3 грамадни тухли по около 1,5-2 кг и трябва да са два броя, плюс 4-5 "тухли" за смятане на необходимата мощност и скорости при излитане, плюс още 3-4 още по големи тухли за възможните дефекти и мерки на земята. Тъй че хартията в пилотската кабина е страшно много.
chavo64сидер
Рейтинг: 835 Весело[quote#17:"Алф"]зависи за какво [/quote]
Ми всичко аналогово и безаналогово. Като си спомня за Съветцките калкулатори с въртящата страничта дръжка, вече съм ги позабравил, направо си падам от умиление. Имаха клавиатура с цифри от 1 до 0, бутони за съответното действие и въртяща се дръжка отстрани. Избираш едините цифри, натискаш бутона за съответното математическо действие, след това другите цифри и почваш да въртиш дръжката. И се почва една, не ти е работата, хъркате цвъркане, виене, че и тропане докато се появи резултата от металически цифри на едно малко екранче от редица правоъгълни празнини
Белият Негър
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#11] от "citoyen":
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.Падаш и броиш.
Цецо
Рейтинг: 1391 ВеселоПостигнали са добра икономия.
Covid live matter. Stop the genocide.Мен ако ме питат да се ползва потребителска техника за професионални цели е малко тъпичко, ама гъзарията почивен ден няма.
Бе то май проблемът не е в продукта на ябълките, ма как да не се заяде човек?
Syzygy
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#24] от "Цецо":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayИос е юниксоподобна система и иОС джаджите са предпочитани за бачкане щото са криптирани (това има ли го вече в Андроид?)
Освен това тея айпади са с допълнителни батерии, а приложението е разработвано от авиокомпаниите, а не от Прамеш от Пенджаб. Ся друг е въпроса ако компаниите са го пуснали да го пише Прамеш, че да им излезе по-евтино.
stg
Рейтинг: 941 Неутрално[quote#25:"evlampi"]Иос е юниксоподобна система [/quote]
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"всички системи са юниксоподобни то други няма
Цецо
Рейтинг: 1391 Весело[quote#25:"evlampi"]че да им излезе по-евтино.
Covid live matter. Stop the genocide.[/quote]
Поне за евтиното са уцелили.
ПП В интерес на истината много от добрите програмисти са индийци.
Syzygy
Рейтинг: 174 ВеселоДо коментар [#27] от "Цецо":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayЕ той и шефа на Майкрософт се казва Сатя Надела. Колко човека с имена Иван Петров има на подобни позиции
Просто от толкова много индийци чисто статистически е нормално да има и ужасно умни копелета.
grand funk railroad
Рейтинг: 782 НеутралноКофти работа.
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluchenedumai
Рейтинг: 651 НеутралноАйпадите им били виновни за лайняното приложение..
"The issue was caused by a duplicate chart for Reagan National Airport in American's chart database," said Mike Pound.
"The app could not reconcile the duplicate, causing it to shut down.
http://www.bbc.com/news/technology-32513066
rurade
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#8] от "lustmord":
Няколко листа?
Обикновено са няколко десетки килограма!
Но проблема не е в теглото ,а в update-тването!
Едно е да сменяш стотици листи всеки 2 седмици ,а съвсем друго да прехвърляш база данни в електронен вид за минути!
MyTwoCents
Рейтинг: 204 Неутрално[quote#24:"Цецо"]Мен ако ме питат да се ползва потребителска техника за професионални цели е малко тъпичко,[/quote]
@)----,--'--Като знам как всяка частичка на самолета през какви проверки минава за безопасност, за да може да се ползва на самолет, това с айпадите наистина изглежда несериозно. Една крушка не може просто ей така да се смени дори.