За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
zico2
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#1] от "Никола Георгиев":
и тогава съвсем ще им ахора, които няма да искат да излизат от домовете си, да спортуват или да си намират гаджета
Но нищо, еволюцията иска своите жертви
Сашо
Рейтинг: 941 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "zico2":
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston ChurchillКолкото хората спряха да излизат, спортуват и гаджосват след книгите, филмите, телевизията и компютрите.
virtual brain
Рейтинг: 662 ВеселоСтига сте ми навлизали в личното пространство!!!
БЕЗполезен идиот****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Ослик, суслик, паукан
Рейтинг: 118 Весело[quote#5:"Никола Георгиев"]Различно е и след около 10 години ще видиш какво имаме предвид с #2.[/quote]
I had a dream, JoeЗа по-надолу предсказваш ли да има приставки?
blurred
Рейтинг: 118 ЛюбопитноМного е рано началото на 2016. Не могат да решат още проблема с гаденето. На много хора много бързо почва да им се гади при използване на Окюлус-а. Един приятел който чрез кикстартър беше получил ДК2 едишъна онзи ден го продаде в ибей. Просто нямаше смисъл да го държи на толкова ранен етап.
А друг проблем който не може да се реши толкова лесно е, че за да бъде "като истинско" без да се получават микро-накъсвания при движение на главата например, хардуеъра трябва да позволява на играта да "уети" с 900-1000 кадъра в секунда. Тогава окото няма да може да направи разлика между дъ риъл уърд и очилата (блу пил ор дъ ред пил). Това за съжаление при актуалните игри е невъзможно в момента. Те някой игри едва изцеждат 50-60 кадъра с графични акрти за по 500 евро, а какво остава за 1000 фпс.
chlamydia
Рейтинг: 440 Неутрално"Очилата за добавена реалност Oculus Rift ще излязат на пазара през първото тримесечие на 2016 г.", Не "добавена", а виртуална реалност - съвсем различни са двете неща.